Tänään olen iloinen...

Joulun ulkopuolista elämää.
Vastaa Viestiin
riSa
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 70
Liittynyt: 29 Loka 2011, 14:02
Paikkakunta: pk-seutu
Viesti:

Re: Tänään olen iloinen...

Viesti Kirjoittaja riSa » 26 Marras 2012, 22:44

^ Onnittelut - unelmahan on nyt monta askelta lähempänä toteutumista! :peukku:


Itse olen iloinen siitä, että sain tänään viimeisetkin joulukalenteripaketit matkaan. Nyt kun saisin vielä siivotuksi keittiön pöydän (ja pari muutakin paikkaa), niin pääsee hyvällä omallatunnolla odottelemaan joulua.

Mila
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 981
Liittynyt: 25 Kesä 2012, 23:04

Re: Tänään olen iloinen...

Viesti Kirjoittaja Mila » 01 Joulu 2012, 13:06

Tänään olen todella iloinen. Pääsin eilen illalla sairaalasta kotiin. Viisi päivää tuli maattua sairaalassa keuhotulehduksen vuoksi. Mies on työmatkalla ja tulee vasta maanantaina kotiin. Sairaalassa oli lääkäri sitä mieltä ettei mun kannattaisi yksin kuitenkaan lähteä kotia kohti vaan saattaja olisi ihan mielettömän hyvä juttu. Miehen työkaverit oli tietoisia sairastumisestani ja eilen iltapäivällä he sitten haki mut sairaalasta kotiin, katsoivat vielä että jääkaapissa on kaikkea mitä tarvitsen. Ihania ystäviä meillä. Tänä aamuna yhdeksän jälkeen soi ovikello ja näiden työkavereiden vaimot seisoi oven takana. Olivat käyneet mulle kaupassa ja kun kaksi tehokasta naista oli kyseessä niin pari tuntia myöhemmin oli koko asunto siivottu pölyttömäksi, ruoka valmiina ja jouluverhot ikkunassa. Jos jostain voi olla kiitollinen niin tällaisista ystävistä jotka jaksaa auttaa silloin kun on itse heikossa kunnossa. :)

olkitähti
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1286
Liittynyt: 16 Syys 2009, 16:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tänään olen iloinen...

Viesti Kirjoittaja olkitähti » 01 Joulu 2012, 13:54

... että on joulukuun ensimmäinen ja joulusuunnitelmat taidettiin lyödä lukkoon pari päivää sitten :laav:

Sarppa
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4962
Liittynyt: 07 Syys 2007, 17:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tänään olen iloinen...

Viesti Kirjoittaja Sarppa » 01 Joulu 2012, 18:45

Milalle peukutus :peukku: Ihanaa, että pääsit pois sairaalasta ja että sinulla on noin ihania ihmisiä ympärillä :laav:

tonttuli
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1973
Liittynyt: 17 Loka 2007, 09:50

Re: Tänään olen iloinen...

Viesti Kirjoittaja tonttuli » 01 Joulu 2012, 19:26

Mila,ihania tosi ystäviä sinulla :laav:

Tänäään olen iloinen koska....
...minulla on vakkarityö jota rakastan ja ja siellä työmaalla ihanat työkaverit :laav:
...minulla on neljä ihanaa ja tervettä lasta vaikka yksi heistä jo ties kuinka monetta viikkoa kipeä...ja olen ollut viikon jo lähes yöt läpeensä hereillä hänen kanssaan :laav: :thud:
...on joulukuu ja joulunodotus kiihtyy,huolimatta siitä että miun joulutus jääkin tod.näköisesti minimiin...mutta lasten tähden joulu on joulu ja se rakennetaan jo lasten takia edes jonkunlaisena :kiirus: :leips: :jees: :lahja:

Tänään olen ylipäätänsä iloinen siitä että minulla on olemassa ,lapset rakas mieheni ja ystävät....sillä ilman heitä elämäni olisi kovin tyhjää... :inlaav: :hali: :laav:

Sarppa
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4962
Liittynyt: 07 Syys 2007, 17:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tänään olen iloinen...

Viesti Kirjoittaja Sarppa » 01 Joulu 2012, 23:41

Tämä on ihana ketju, koska täältä saa ihania ilonmurusia silloin, kun on itse ihan alamaissa :laav:

kanelikahvi
Tonttu
Tonttu
Viestit: 196
Liittynyt: 06 Marras 2012, 21:27

Re: Tänään olen iloinen...

Viesti Kirjoittaja kanelikahvi » 02 Joulu 2012, 11:03

Sarppa kirjoitti:Tämä on ihana ketju, koska täältä saa ihania ilonmurusia silloin, kun on itse ihan alamaissa :laav:
:hali:

Avatar
Kultasiipi
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 719
Liittynyt: 10 Touko 2012, 21:00

Re: Tänään olen iloinen...

Viesti Kirjoittaja Kultasiipi » 03 Joulu 2012, 18:49

Tänään olen niin iloinen kun viikonloppuna tajusin miten ihania ihmisiä mulla on ympärilläni. Ihmeiden aika ei koskaan ole ohi, taas senkin opin. :laav:

Avatar
katsuja
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1172
Liittynyt: 13 Loka 2009, 15:16
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Tänään olen iloinen...

Viesti Kirjoittaja katsuja » 04 Joulu 2012, 15:44

Mä iloitsen Joulusta :inlaav:

Muikkis
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 2361
Liittynyt: 17 Elo 2008, 16:39
Paikkakunta: Tampere

Re: Tänään olen iloinen...

Viesti Kirjoittaja Muikkis » 04 Joulu 2012, 16:18

Muikkiksella on tänään hyvä päivä :inlaav:
Sain nukuttua tavallista enemmän viime yönä :woohoo:
Ja tänään on ollut niin jouluinen fiiliskin, mulla olis paljon energiaa :hip:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa