Tänään olen iloinen...

Joulun ulkopuolista elämää.
Vastaa Viestiin
Avatar
pikkukettu
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 465
Liittynyt: 04 Marras 2007, 13:28

Re: Tänään olen iloinen...

Viesti Kirjoittaja pikkukettu » 18 Joulu 2011, 22:57

Sain postissa aivan ihanan joululahjan. :inlaav: Jonka tietenkin aukaisin jo heti tänään. :mrgreen:

Ja olen iloinen myös eilisistä superkivoista pikkujouluista. :hei: :lol: :hip:

-Mirka-
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 684
Liittynyt: 29 Marras 2009, 12:34

Re: Tänään olen iloinen...

Viesti Kirjoittaja -Mirka- » 16 Tammi 2012, 15:25

Olen nyt viisinkertainen täti :laav: Sain eilen toisenkin veljentytön :inlaav:

Avatar
Joulutähti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 2627
Liittynyt: 24 Elo 2007, 07:06

Re: Tänään olen iloinen...

Viesti Kirjoittaja Joulutähti » 06 Helmi 2012, 19:26

Täällä tätiydyttiin tänään :laav:

Avatar
katsuja
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1172
Liittynyt: 13 Loka 2009, 15:16
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Tänään olen iloinen...

Viesti Kirjoittaja katsuja » 24 Heinä 2012, 12:04

Kolme vapaapäivää tiedossa, sisustan mun askartelu/käsityökomeroa ja tänään on viisi kuukautta jouluun :mrgreen:

kuusipuu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4984
Liittynyt: 18 Syys 2007, 12:42

Re: Tänään olen iloinen...

Viesti Kirjoittaja kuusipuu » 24 Heinä 2012, 12:32

..............................................

Mila
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 981
Liittynyt: 25 Kesä 2012, 23:04

Re: Tänään olen iloinen...

Viesti Kirjoittaja Mila » 25 Heinä 2012, 20:15

Kolmas työpäivä takana, ja töissä on ollut mahtavan hauskaa! :D Loma oli tarpeeksi pitkä, soittelin nimittäin helpparille että josko laittaisitte mun salasanat kuntoon kun ne vanhat on unohtuneet matkan varrella. Helppari naureskeli ja totesi etten ole ainoa. Oli aivan ihanaa tehdä töitä :) Bodypump tunnilla tuli vedettyä ennätyshyvä treeni! En edes muista milloin viimeksi on näin hyvin saanut treenin kulkemaan.

Mä sain anopilta etukäteen iiihanan synttärilahjan tänään myös! Anoppi tietää mun innokkuuden jouluun ja lahjapaketista löytyi iki-ihanat Apilanlehden Perinnejoulu lautaset! (parit pitää tilata itse, että saadaan tarpeeksi monta, onneksi tuolla Apilanlehden sivulla oli tutustumistarjous!!) :woohoo: :woohoo: :laav: :laav: :inlaav:

Töistä tullessa mies oli koonnut meidän uuden ruokailuryhmän, vanhan oli pakannut kerrankin nätisti kellariin odottamaan meidän omaa kesämökkiä.

Tämä päivä on pienten ilojen ja onnistumisten päivä! Ihana olo, hymyilyttää ja naurattaa! Tämän tunteen kun muistaisi silloin kun harmittaa oikein lujaa!

-Mirka-
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 684
Liittynyt: 29 Marras 2009, 12:34

Re: Tänään olen iloinen...

Viesti Kirjoittaja -Mirka- » 24 Syys 2012, 15:04

Jouluun on enää kolme kuukautta :woohoo: Yhdentoista päivän työputkesta on takana jo 8 tai oikeastaan kai 7.5, mutta tätä päiväähän ei enää lasketa :lol:

Avatar
kivaa
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 291
Liittynyt: 25 Syys 2011, 17:47
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tänään olen iloinen...

Viesti Kirjoittaja kivaa » 25 Syys 2012, 14:38

Olen tänään kovin iloinen, tai oikeastaan erittäin tyytyväinen itseeni, sillä klo 12:30-15:45 luento peruttiin ja olen tämän aamun ravannut pesulassa, siivonnut vaatekaappini (ja todennut omistavani liikaa vaatteita.. kirppispöytä pitäisi varata) sekä käynyt läpi sukka- ja alusvaatelaatikot, jotka vihdoin ja viimein menevät kiinni, sillä heitin kaiken turhan pois. :mrgreen: Seuraavaksi tämä ahkera opiskelija suuntaakin kohti opinahjoa.. 19:15 asti luentoa tiedossa. Tylsää, mutta seuraava ilon aihe onkin se, että toinen osapuoli tulee vihdoin ja viimein Suomeen kuukauden reissustaan! :laav:

Veeamoo
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 694
Liittynyt: 14 Loka 2008, 20:43

Re: Tänään olen iloinen...

Viesti Kirjoittaja Veeamoo » 26 Syys 2012, 00:40

Tänään,eilen ja huomenna olen iloinen tulevasta viikonlopun Tallinnan reissusta sisarusten ja heidän puolikkaittensa kesken :) Ihan omaa laatuaikaa siskojen kanssa sekä tottakai veljien :) :woohoo:

Avatar
kivaa
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 291
Liittynyt: 25 Syys 2011, 17:47
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tänään olen iloinen...

Viesti Kirjoittaja kivaa » 26 Marras 2012, 21:57

Opiskelen sairaanhoitajaksi (mikä ei ole varmaan jäänyt epäselväksi heh) ja olen erittäin onnellinen, sillä reilu kuukausi sitten olleet pääsykokeet terveydenhoitajaksi menivätkin erittäin hyvin - olen yksi 30 valitusta, joka pääsee opiskelemaan terveydenhoitajaksi! :laav: Radikaaleja koulujen vaihtoja ei onneksi ole tiedossa, vaan jatkan edelleen samaisessa opinahjossa, kuin tähänkin asti. Opiskelut pitenevät puolella vuodella ja minusta tulee sairaanhoitaja-terveydenhoitaja. Olen lähempänä unelmiani työskennellä kouluterveydenhuoltajana tai neuvolassa! :lmao:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa