Big Brother

Joulun ulkopuolista elämää.
Vastaa Viestiin
Avatar
minnamoi
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 105
Liittynyt: 03 Marras 2008, 19:26
Paikkakunta: Kuopio

Big Brother

Viesti Kirjoittaja minnamoi » 05 Syys 2012, 22:41

Kuka muu seuraa BBtä ? :lol: Mä en yleensä seuraa, mutta nyt oon löytäny jopa kaks mielenkiintosta ihmistä talosta, joten oon ihan koukussa :oops: :-P

Iida tai Tomi voittakoon : )

Avatar
Anewielh
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 5163
Liittynyt: 10 Huhti 2010, 19:13
Viesti:

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Anewielh » 06 Syys 2012, 09:54

En seuraa :mrgreen:

Silloin olen BB:ia katsonut kun se ensimmäisen kerran Suomeen rantautui brittäilessä muodossaan. Silloin se oli mielenkiintoinen ja olinkin innoissani, kun Suomen Big Brotherista ilmoitettiin. Mutta ensimmäisen jakson jälkeen totesin, ettei ainakaan suomalaisena versiona toimi minun makuuni.

Sarppa
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4962
Liittynyt: 07 Syys 2007, 17:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Sarppa » 06 Syys 2012, 10:16

Katselin Suomen BB:n ekan ja tokan kauden, mutta kolmannen kohdalla jatkuva pissistely, ryyppääminen ja oksentelu alkoivat tökkiä. Olen suorastaan allerginen joka tuutista tunkeville tuikiturhille BB-julkkiksille, joiden tärkein tavoite elämässä on saada itselleen silikonit tai muuta yhtä henkevää :peukku: Mutta tiedän kyllä monia, jotka ovat niin koukussa, että ovat hommanneet itselleen 24/7:n :mrgreen:

Muikkis
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 2361
Liittynyt: 17 Elo 2008, 16:39
Paikkakunta: Tampere

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Muikkis » 06 Syys 2012, 13:15

Mä olen silloin tällöin katsellut, en mitenkään sillain, että 'pakko nähdä'.
Mua kans suorastaan ahdistaa, kun koskaan ei voi avata esim iltalehden sivua, ilman että
siellä olis jotain BB höpinöitä.
Mutta tosiaan, joskus tulee katseltua.

kuusipuu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4984
Liittynyt: 18 Syys 2007, 12:42

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja kuusipuu » 06 Syys 2012, 13:51

.........................

olkitähti
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1286
Liittynyt: 16 Syys 2009, 16:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja olkitähti » 09 Syys 2012, 14:23

Täytyy myöntää, että katson ainakin sunnuntain lähetykset.
Vuosia sitten tullut Britti-versio oli mielenkiintoinen, samoin Suomen ensimmäinen kausi. Nykyiset on vaan toistensa kopioita. Tänä vuonna noilla pikkupissiksillä taitaa jo melkein jokaisella olla silikonit :roll: Ja muutenkin talon blondit on ulkoisesti toistensa kopioita, etten vieläkään tunnista heitä erilleen toisistaan. En tajua miksi sinne ei ole valittu keskenään erilaisia ihmisiä (ehkä ne erilaiset ei halua osallistua). Pikkupissikset on kopioita keskenään ja samoin nämä +30/+40 naiset...
Kai tuo antaa jonkinmoisen kuvan nykyisten parikymppisten elämästä. Vieras se on minulle, mutta ehkä sitä siksi ihmetellen katselee. Mene ja tiedä.

Avatar
miimuski
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 483
Liittynyt: 07 Marras 2011, 11:40
Paikkakunta: Iittala/Hämeenlinna

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja miimuski » 12 Syys 2012, 12:59

Täälä taitaa olla siis pieni bb friikki kun omistan 24/ ja katselen silti bb extrat sekä illan päälähetykset ja sunnuntain suoran. 24/7 meillä on oikeestaan koko päivän päällä koneessa tai telkassa

Veeamoo
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 694
Liittynyt: 14 Loka 2008, 20:43

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Veeamoo » 12 Syys 2012, 18:42

Mie katon bb:tä, ihanku meijän suurin osa perheestä :lol: 24/7 on, mutta sitä harvemmin tulee seurailtua.. :)

saunatonttu
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 17
Liittynyt: 20 Elo 2012, 11:16

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja saunatonttu » 13 Syys 2012, 11:36

Pari ekaa kautta katsoin mutta en enää. Vaihdan kiireesti kanavaa jos on bb menossa. Oikeestaan mua ärsyttää suunnattomasti koko big brother :lol: salkkarit on paljon parempi :lol:

Avatar
minnamoi
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 105
Liittynyt: 03 Marras 2008, 19:26
Paikkakunta: Kuopio

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja minnamoi » 15 Syys 2012, 17:57

Mun tekis mieli lopettaa seuraaminen siihen asti että Teija tippuu. Siis oikeasti, inhoan jo valmiiksi seläntakana paskanpuhujia ja nyt vielä enemmän : D Oon kuitenkin jotenki niin tapojeni orja että tykkään siitä että on vähän semmonen rauhottumishetki sohvan nurkassa ja pistää aivot narikkaan : D

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa