Tiimari menee konkurssiin....

Joulun ulkopuolista elämää.
Vastaa Viestiin
Sarppa
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4962
Liittynyt: 07 Syys 2007, 17:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiimari menee konkurssiin....

Viesti Kirjoittaja Sarppa » 21 Syys 2013, 17:18

Minusta Tiimarin alamäki alkoi siitä hetkestä, kun konsepti päätettiin muuttaa askartelukaupasta sisustuskaupaksi. Olen jo vuosia kaivannut "vanhaa kunnon Tiimaria", jossa pääpaino on kaikkeen askarteluun liittyvällä kynttilöiden, korien, ilmapallojen ja kaiken muun vastaavan sälän sijaan. Viime vuonna ostinkin esimerkiksi joulukorttitarvikkeet suurimmaksi osaksi Sinooperista, kun en enää löytänyt Tiimarista mieleistäni. Olisin mieluummin nähnyt Tiimarin palaavan vanhaan konseptiin kuin lopettavan kokonaan.

Avatar
Anewielh
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 5163
Liittynyt: 10 Huhti 2010, 19:13
Viesti:

Re: Tiimari menee konkurssiin....

Viesti Kirjoittaja Anewielh » 23 Syys 2013, 18:23

Täälläpäin tosiaan Tiimari on ollut lähes ainoa askartelukauppa. Onneksi naapurikaupungissa on edes yksi toinenkin kauppa ja sittenpä onkin lähdettävä isompaan kaupunkiin tunnin ajomatkan päähän, jos mielii jonkin muunlaisen askartelukaupan löytää. Vaikka Tiimarissa onkin ollut paljon krääsää, olen minä kyllä löytänyt sieltä mieleisiä askartelutarvikkeitakin. Viime vuosina askarteluvalikoima on mielestäni Tiimareissa taas laajentunut ja sitä jään kyllä kaipailemaankin.

Avatar
jouluhullu ainainen
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 50
Liittynyt: 17 Marras 2012, 11:30
Paikkakunta: joulumaa

Re: Tiimari menee konkurssiin....

Viesti Kirjoittaja jouluhullu ainainen » 24 Syys 2013, 15:00

Sarppa kirjoitti:Minusta Tiimarin alamäki alkoi siitä hetkestä, kun konsepti päätettiin muuttaa askartelukaupasta sisustuskaupaksi. Olen jo vuosia kaivannut "vanhaa kunnon Tiimaria", jossa pääpaino on kaikkeen askarteluun liittyvällä kynttilöiden, korien, ilmapallojen ja kaiken muun vastaavan sälän sijaan. Viime vuonna ostinkin esimerkiksi joulukorttitarvikkeet suurimmaksi osaksi Sinooperista, kun en enää löytänyt Tiimarista mieleistäni. Olisin mieluummin nähnyt Tiimarin palaavan vanhaan konseptiin kuin lopettavan kokonaan.
Olen siinä mielessä ainakin samaa mieltä, että korit yms, eivät kyllä millään tavalla sovi tiimariin.. Minä kyllä olen löytänyt sieltä paljonkin mieleisiä tarvikkeita.. :|

Avatar
jouluhullu ainainen
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 50
Liittynyt: 17 Marras 2012, 11:30
Paikkakunta: joulumaa

Re: Tiimari menee konkurssiin....

Viesti Kirjoittaja jouluhullu ainainen » 24 Syys 2013, 15:07

Itse en siedä ollenkaan Cittarin yms. kauppojen valikoimia... Tiimari oli ainoa mieleinen kauppa askartelutarvikkeineen :roll: Onhan täällä tietysti askartelukauppakin, mutta siellä ei ole kuin muutama kallis kausituote. Hinnat ovat aikas kalliit, ja sieltäkään ei kyllä löydy montaakaan omia vaatimuksiani täyttävää tuottetta. Hieman ottaa aivoon. Tosin kyllähän minuakin ärsyttää se, että tiimarissa on niinkin paljon turhaa krääsää, mitä nyt on, mutta oli se sentään edullisin ja pyyteettä paras lähitienoon askarteutarvikkeita myyvistä paikoista. Nyt täytyy vain odotella loppumyyntejä, ja toivoa että pulju pysyy joulusesongin ajan vielä kasassa... :mad:

AdiraGee
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3296
Liittynyt: 28 Elo 2007, 13:37
Paikkakunta: E-Karjala

Re: Tiimari menee konkurssiin....

Viesti Kirjoittaja AdiraGee » 25 Syys 2013, 12:09

^Vähän samoilla linjoilla... saahan esim joulukorttitarvikkeita muualtakin, mutta valikoima ei joka nappaa tai sitten en vaan löydä liikkestä mitään mieleistä. Esim. Sinoopereissa on vaan jotenkin tosi vaikea löytää mitään niiden pussien keskeltä ja heti on myyjäkin hengittämässä niskaan :) (siis tekemässä työtään). Tiimareista onkyllä saanut hinta-laatu -suhteeltaan varsin kelpoisia kynttilöitä. Ehkä taloudellisesti mentiin metsään kun satsattiin liikaan siihen sisustamiseen. Minusta tosin kyllä sisustusromppeissa saakin olla valinnanvaraa i tyylisille ja hintaisille tavaroille.

Avatar
Lauralea
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 369
Liittynyt: 09 Syys 2013, 15:07
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Re: Tiimari menee konkurssiin....

Viesti Kirjoittaja Lauralea » 25 Syys 2013, 13:45

Mä olen ostanut Tiimarista pääasiassa askartelu juttuja, mut jonkin verran on käteen tarttunut myös noita sisustustavaroita. Kynttilän jalkoja ja kaitaliinoja enimmäkseen. Ja valokuvakehyksiä. Mua ei ole lainkaan haitannut, että sieltä löytyy tuommoistakin tavaraa. Päinvastoin oikeastaan, olen mielelläni ostanut sieltä jos jotain tarvitsen. Täällä on jokunen sisustuspuoti, mutta hinnat on niin muhkeat, etten viitsi vähiä ropojani niissä kuluttaa. Tiimari on sopinut mukavasti mun kukkarolleni ja ostostarpeilleni :lol:

Avatar
nonna
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 2757
Liittynyt: 23 Loka 2007, 12:47
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Tiimari menee konkurssiin....

Viesti Kirjoittaja nonna » 27 Syys 2013, 16:59

Oudoltahan se tuntuu, koska tiimarin asiakkaana on tullut oltua niin pitkään. Viime vuosina hintataso pomppasi kyllä niin korkeaksi, että olen askartelutarvikkeeni ostanut muualta.

Avatar
Terttutyttö
Tonttu
Tonttu
Viestit: 217
Liittynyt: 12 Syys 2012, 07:55

Re: Tiimari menee konkurssiin....

Viesti Kirjoittaja Terttutyttö » 30 Syys 2013, 17:47

Minä en oikein osaa olla Tiimarin konkurssista mitään mieltä, harmi tietysti tavallaan, mutta mitä voi odottaa, jos ei itse panosta yhtään. Olen ostanut sieltä viime aikoina kartonkia ja askarteluhuopaa ja huomannut vain sen, että värivalikoima pysyy vuodesta toiseen samana. Muoti muuttuu kuitenkin askartelurintamallakin ja aika vähän sen seuraamiseen on satsattu. Eli vähän sama kuin Novitallakin. Jos suuressa maailmassa on esimerkiksi vaikka oikein syvä smaradginvihreä muotia, niin langoissa kuin askarteluissakin, niin ei sitä väriä silti Suomesta saa. Tuodaan vaan tarjolle sitä samaa vihreää kuin viimeiset 20 vuotta on ollut. Tai tämä vahva tummankeltainen mikä on ollut pinnalla pari vuotta: turha etsiä sen väristä lankaa tai kartonkia. Ulkomaisilla valmistajilla kyllä on ja sieltä olen ne sitten tilannut, valitettavasti.

Tiimarissa on joka joulu samat joulunpunaiset ja havunvihreät korttipohjat tarjolla ja olen niin lopen kyllästynyt noihin väreihin, erityisesti siihen 80-luvun vihreään. Sitten on vaihtoehtoina valkoinen ja tummansininen. Argh. :slam:

Avatar
Joulutähti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 2627
Liittynyt: 24 Elo 2007, 07:06

Re: Tiimari menee konkurssiin....

Viesti Kirjoittaja Joulutähti » 02 Loka 2013, 13:21

Jyväskylässä oli Tiimarissa kaikki tuotteet "Ota kolme, maksa kaksi" -tarjouksessa, ehkä sama meno myös muissa Tiimareissa :hei:

Avatar
Terttutyttö
Tonttu
Tonttu
Viestit: 217
Liittynyt: 12 Syys 2012, 07:55

Re: Tiimari menee konkurssiin....

Viesti Kirjoittaja Terttutyttö » 02 Loka 2013, 15:18

Joulutähti kirjoitti:Jyväskylässä oli Tiimarissa kaikki tuotteet "Ota kolme, maksa kaksi" -tarjouksessa, ehkä sama meno myös muissa Tiimareissa :hei:
Tuo tarjous oli aiemmin niin, että Ota kolme (samaa tuotetta) ja maksa kaksi, mutta nyt se on niin, että kaikki tuotteet lasketaan yhteen ja lopullisen määrän mukaan vähennetään sitten edullisimpia pois. Ärsyttävää sikäli, että uskoin sen tarjouksen olevan edelleen tuo samaa tuotetta -versio ja ostin ison kasan askarteluhuopia sekä muutaman kartongin. Yllärinä joka kolmas askarteluhuopa ei ollutkaan ilmainen vaan vähensivät vaan niitä kartonkeja pois. Huovat on aika hinnakkaita ja niitä menin hakemaan ja jos olisin tajunnut tuon ennen kassaa, niin olisin jättänyt ne kartongit pois. Kassalla ei matikkapää toiminut niin nopsaan, että olisin osannut enää muuttaa ostoksia.

Tämä siis ihan vinkiksi vaan. :see:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa