Tiimari menee konkurssiin....

Joulun ulkopuolista elämää.
Vastaa Viestiin
Avatar
jouluhullu ainainen
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 50
Liittynyt: 17 Marras 2012, 11:30
Paikkakunta: joulumaa

Tiimari menee konkurssiin....

Viesti Kirjoittaja jouluhullu ainainen » 20 Syys 2013, 17:32

Eli tämä on kyllä karmaisevin uutinen aikoihin.. Mistäs minä sitten ostelen joulutarvikkeita? En ainakaan kalliista askartelukaupasta.... :shock: Kohta ei enää ole oikein mitään paikkaa, missä myydään juurikin tiimarin tuotteiden tapaisia joulujuttuja :cry:

Mitenkäs teillä muilla on tää suhtautuminen tähän uutiseen?

Itselläni tapahtuu näin:
:cry: -> :bum: -> :thud:

kuusipuu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4984
Liittynyt: 18 Syys 2007, 12:42

Re: Tiimari menee konkurssiin....

Viesti Kirjoittaja kuusipuu » 20 Syys 2013, 19:12

........................

Avatar
katsuja
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1172
Liittynyt: 13 Loka 2009, 15:16
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Tiimari menee konkurssiin....

Viesti Kirjoittaja katsuja » 20 Syys 2013, 19:39

Ikävä juttu! Varsinkin kun tälläisiä uutisia saa lukea tämän tästä uutisista. Pian Suomi on pullollaan työttömiä eikä työpaikkoja, ei siinä paljon R-kioskin monen sadan työntekijän palkkaus mieltä lämmitä. Silloin tällöin ole Tiimarissa tehnyt ostoksia ja kyllä hinnatkin ovat nousseet aika lailla, tosin onhan hinnat nousseet joka paikassa.. Niin ja toisen krääsäkauppa on toisen aarrekauppa. Muutamia aarteita sieltä itsekin olen löytäny.

Avatar
Joulujuristi
Tonttu
Tonttu
Viestit: 184
Liittynyt: 29 Syys 2012, 22:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiimari menee konkurssiin....

Viesti Kirjoittaja Joulujuristi » 20 Syys 2013, 21:18

Jotenkin outoa sitten kun ei enää voikkaan koskaan käydä Tiimarissa. Nuorempana tuli siellä useammin käytyä, nykyään pari kertaa vuodessa. Tänään siellä kävin ja näin sellaisen ihanan paperilehtiön, missä oli jouluaiheisia kuvia.

Tuleekohan sinne pian jotkut loppuunmyynit josta saa kaiken halvalla?

Mila
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 981
Liittynyt: 25 Kesä 2012, 23:04

Re: Tiimari menee konkurssiin....

Viesti Kirjoittaja Mila » 20 Syys 2013, 21:24

On totta että Tiimari on aikamoinen krääsäkauppa ollut kaiken aikaa. Mulla on muistikuvia kultaisesta 80-luvusta, milloin sisko vei mut Tiimariin ostamaan kirjoitustarvikkeita, ja lapsen silmin näin Tiimarin silloin paperitavarakauppana. Nyt vuosien varrella mun mielestä Tiimari alkoi menemään enemmän askartelukaupaksi. Ihmetyttää kovasti miksi konkurssi kolkutti ovelle.

Avatar
White Christmas
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1557
Liittynyt: 12 Marras 2008, 14:50
Paikkakunta: Vieremä

Re: Tiimari menee konkurssiin....

Viesti Kirjoittaja White Christmas » 20 Syys 2013, 22:23

Minua ainakin harmittaa tuo Tiimarin konkurssi :roll: Muistan, kun pienenä äiti käytti minua aina Tiimarissa...sain valita koulutarvikkeita. Erityisesti mieleeni on jäänyt sellaiset rullissa (jotka olivat seinässä kiinni) myydyt pehmo tarrat, joita oli kamalasti erilaisia...sellaiset samettiset joita oli muistaakseni 4 arkissaan... :laav: :mrgreen: Valitsin aina yhden arkin yhtä, ja toisen toista. Kotona liimailin niitä sitten tarrakirjaan, ja koulussa saatettiin kavereiden kanssa vaihdella tarroja... :lmao:
Pakko kyllä myöntää, että vuosien saatossa Tiimari on mennyt valikoimaltaan huonompaan suuntaan, samoin yleisilmeeltään....mutta jotain niin nostalgista siinä kaupassa kuitenkin on... :laav: Harmittaa kyllä... :roll:

Avatar
Lauralea
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 369
Liittynyt: 09 Syys 2013, 15:07
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Re: Tiimari menee konkurssiin....

Viesti Kirjoittaja Lauralea » 20 Syys 2013, 22:34

Tällä kylällä Tiimari on ainoa paikka, josta löytää monipuolisen valikoiman askartelutarvikkeita. Ikävää jos se nyt lähtee, sillä olen asioinut siellä useita kertoja vuodessa. Pidän viimeiseen asti peukkuja, että konserni onnistuttaisiin jollain tavalla pelastamaan. Turun sanoman mukaan liikkeet pyritään pitämään auki jouluun asti, jotsin liikkeitä voidaan joutua sulkemaan jo ennen. Jatkosta sitten ei tiedä kukaan :cry:

Avatar
Teija
Tonttu
Tonttu
Viestit: 172
Liittynyt: 01 Elo 2012, 20:00
Paikkakunta: Oulu

Re: Tiimari menee konkurssiin....

Viesti Kirjoittaja Teija » 20 Syys 2013, 22:52

Minä olen Tiimarin loppumisesta aivan järkyttynyt. En juuri muualta ole koskaan askartelutarvikkeita ostanut, hinnat edullisempia kuin muualla ja vielä opiskelijakortilla sai alennusta. Joulukorttiaskarteluja varten piti käydä jo ostamassa tarvikkeita ennen kuin on liian myöhäistä. Ensi vuoden jouluksi pitää sitten miettiä joku uusi paikka.

Weba
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 426
Liittynyt: 08 Syys 2013, 12:32
Viesti:

Re: Tiimari menee konkurssiin....

Viesti Kirjoittaja Weba » 21 Syys 2013, 08:51

Harmittaa ja kovasti! Ei tällläpäin paljoa vaihtoehtoja ole, joten tiimarin lopetettua ei oikein korvaavaa valikoimaa mistään löydy. Tiimarikin naapurikunnassa.... Varsinkin jouluna asioin Tiimarissa ahkeraan.

Avatar
TULE JOULU KULTAINEN
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 497
Liittynyt: 15 Syys 2007, 23:51

Re: Tiimari menee konkurssiin....

Viesti Kirjoittaja TULE JOULU KULTAINEN » 21 Syys 2013, 10:11

Harvoin enää nykyään olen tiimarissa käynyt, mutta kieltämättä nostalgisia muistoja mullakin on lapsuudesta, jolloin sieltä ostettiin juuri niitä tarroja ja askartelutavaraa. Ennen joulua on tullut siellä aina poikettua ja haettua jotain askartelukamaa. Nyt ei sitten enää tule sitä Tiimarin jouluaskartelulehteäkään :roll:

Askartelunälkänsä saa toki jatkossa varmasti tyydytettyä Cittarin, HalpaHallin ym tavaratalojen osastoilla :peukku:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa