Käytätkö korvakoruja?

Joulun ulkopuolista elämää.
Vastaa Viestiin
Avatar
Eneri
Tonttu
Tonttu
Viestit: 143
Liittynyt: 05 Syys 2013, 19:44
Paikkakunta: Helsinki

Re: Käytätkö korvakoruja?

Viesti Kirjoittaja Eneri » 20 Joulu 2014, 20:26

Käytän, kultaisia nappeja.

-Mirka-
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 684
Liittynyt: 29 Marras 2009, 12:34

Re: Käytätkö korvakoruja?

Viesti Kirjoittaja -Mirka- » 21 Joulu 2014, 14:38

Päivittäin. Tällä hetkellä korvissa on teräksiset tähdet. Vaihtelen mielen mukaan, viime jouluna sain veljen tytöltä massasta tehdyt piparikorvikset :)

Omppu
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 738
Liittynyt: 21 Syys 2010, 15:01
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Käytätkö korvakoruja?

Viesti Kirjoittaja Omppu » 21 Joulu 2014, 18:55

Eipä ole reikiä, joten ei siis korujakaan. Enkä ole koskaan niitä edes kaivannut, olen sen verran näyttävä muuten :lol: . Taustalla ei siis sen kummempia vakaumuksia ole.

Avatar
athella
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 2134
Liittynyt: 04 Heinä 2009, 15:43
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Käytätkö korvakoruja?

Viesti Kirjoittaja athella » 29 Joulu 2014, 20:58

Jaa, että käytänkö! Reikiä korvissa on yhteensä 7 (neljä vasemmassa (joista yksi ylhäällä rustossa) ja kolme oikeassa) ja niissä roikkuu kolme valkokultaista nappia (rustossa sekä nuo uloimmat alhaalla olevat) ja neljä puukorua. Korvakorut ovat päälläni jatkuvasti, koen oloni alastomaksi ilman niitä.

Ekat korvakorut sain kun olin viiden tai kuuden vanha. 11-vuotiaana otin toiset reiät, 12-vuotiaana rustoon ja 13-vuotiaana nuo viimeisimmät. Haluaisin vielä yhdet napit molempiin korviin sekä jatkaa industrialiksi tuon rustolävistyksen.

Kuva
Tällaiseksi siis.

En vaan tosiaan ole saanut aikaiseksi ottaa enempää koruja korviin, mutta vähän väliä se on mielessä. Kieltämättä vähän epäkäytännöllistähän tämä on vilkkaan taaperon kanssa, joka tykkää repiä kaikkea. Saan vähän väliä hätystellä pojan kouria pois noista roikkuvista puukoruista. En aio siltikään luopua noista koruista. :see:

Avatar
athella
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 2134
Liittynyt: 04 Heinä 2009, 15:43
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Käytätkö korvakoruja?

Viesti Kirjoittaja athella » 07 Tammi 2015, 20:15

Kävin tänään lävistäjällä ja nyt se industrial koristaa mun korvaa! Olin reipas ja sain tikkarin, kun lävistys oli tehty. Olen aivan rakastunut tuohon koruun, olisi pitänyt hankkia jo aikaisemmin! :inlaav:

Kuva

Avatar
athella
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 2134
Liittynyt: 04 Heinä 2009, 15:43
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Käytätkö korvakoruja?

Viesti Kirjoittaja athella » 09 Tammi 2015, 16:56

Hölötän täällä nyt itsekseni, mutta ai perhana, kun on kipeä tuo lävistetty korva! Eilisen oli ihan hyvä ja nyt tänään on alkanut jomottaa ihan vietävästi. Olen lukenut, että industrial saattaa jomotella useamman viikon ja voi mennä vuosikin ennen kuin se on kokonaan parantunut. Olisi todellakin pitänyt hankkia aikaisemmin, nyt ei tarvitsisi kärsiä. :jouulu:

Avatar
Jouluorava
Tonttu
Tonttu
Viestit: 177
Liittynyt: 15 Loka 2014, 17:13
Paikkakunta: P-P

Re: Käytätkö korvakoruja?

Viesti Kirjoittaja Jouluorava » 22 Maalis 2015, 11:15

Käytän kyllä. Tällä hetkellä eniten käytössä ovat Kalevala Korun Made in Helsinki Eira -korvikset.

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Käytätkö korvakoruja?

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 28 Syys 2015, 16:22

Käytän kultaisia korviksia. Oikeassa korvassa kaksi, vasemmassa yksi rengas ja nenässä pieni rengas. :-P

Avatar
Kiisa
Tonttu
Tonttu
Viestit: 161
Liittynyt: 12 Syys 2013, 11:47

Re: Käytätkö korvakoruja?

Viesti Kirjoittaja Kiisa » 30 Marras 2015, 12:39

Käytän, mitä isommat, sen parempi pätee ainakin juhlatilanteessa. Arkena pärjää napeillakin. Ennen oli vasemmassa korvassa kaksi reikää, mutta kyllästyin siihen, että aina oli ongelmana se yhteensopivan korviksen löytäminen. Annoin sitten mennä umpeen.

Joulun alla tykkään pitää sellasiai punaisia roikkuvia joulupalloja korvissa. :see:

Avatar
JapeTonttu
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 865
Liittynyt: 07 Loka 2015, 21:43
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti:

Re: Käytätkö korvakoruja?

Viesti Kirjoittaja JapeTonttu » 19 Syys 2017, 13:20

Minulla on korvanreiät, muttatällä hetkellä ne taitaa olla vähän tulehtuneet. Yleensä pidän roikkuvia, kevyitä korviksia. Mustat pienet roikkuvat ruusut ovat lempikorvikseni.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa