Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Joulun ulkopuolista elämää.
Vastaa Viestiin
adventtityttö
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1092
Liittynyt: 20 Syys 2007, 00:22
Paikkakunta: Kainuu

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja adventtityttö » 17 Marras 2015, 19:40

tonttu76:n mies on tyypillinen mies, että kun sairastaa niin on sitten kuolemansairas.. :roll: Eikä toki voi muita ajatella, kuin itseään kun on sairas. tosi tympeää kyllä!! Etenkin jos ei itse tottele lääkärin määräyksiä.. PÖH!! Meillä jos isäntä valittaa jostain pienestä flunssasta tms. niin muistutan sitä mun synnytyskivuista (tai siis yli 25h synnytyksestä), niin het alkaa napina laantumaan, kun muistaa varmaan loppuikänsä. :lol: Ihmeen hyvin meillä isäntä nyt ymmärtää mun sairastelut, kun sanon aina mitä lääkäri on sanonu yms. ja näkee kyllä jos oikeesti olen todella kipeä..

Tsempit!!

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 17 Marras 2015, 20:26

Niinpä, miehet on miehiä ja kiitos tsempeistä :hali:
Polvi ei todellakaan ole saanut levätä ollenkaan ja yritin kyllä lääkärille sanoa että ei pistä kortisonia kun se menee hukkaan mutta silti pisti ja hukkaan se on varmaan mennyt kun olen kävellyt ja käynyt kaupassa :hmm:
Noh, kyllä tämä tästä

kuusipuu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4984
Liittynyt: 18 Syys 2007, 12:42

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja kuusipuu » 17 Marras 2015, 20:30

............................

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 17 Marras 2015, 20:39

Kuusipuu, tsemppiä sinne :hali:
Tuo on niin väärin, kysyykäpä esim liitosta onko tuo oikein :hmm: Ei minusta kun poika on sairas!
Samalla tavalla nimittäin minulle kävi ja kysyin neuvoa liitosta ja väärinhän se työnantaja oli tehnyt :peukku:
Toivottavasti asiat selviää :laav:

Avatar
Unico
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 2082
Liittynyt: 10 Marras 2007, 11:19

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja Unico » 18 Marras 2015, 21:10

Tonttu76 pyydä seuraavalla kerralla seurata paikkaa jos mahdollista jäädä sairaalaan yöksi että olisi hyötyä. Kerro ettei kotona onnistu noudattaa ohjeita. Eihän tuo nyt kivaa ole et ei saa yrittää parantua.

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 19 Marras 2015, 19:14

:bum: :bum: :bum: :bum: :bum: :bum: :bum: :bum: :bum:
Nyt meni hermot :slam:
Taaskaan ei meidän terveyskeskus uusinu yhtä minun reseptiä jota tarvitsen ja se on sellanen lääke jota ei saa lopettaa yks kaks :thud:
Tämä ei ollut eka kerta ja toi lääke loppu jo aamulla, eli nyt sitten ollaan ilman lääkettä ilta ja aamu :thud:
Kaiken huippu kun tuolla terveyskeskuksessa on eräs hoitaja joka puhuu minusta paskaa ja valehtelee mitä olen sanonut tai tehnyt. Tämä hoitaja just on se nykyään joka hoitaa reseptit lääkärille :bum:
Että hirmu hyvin menee taas täällä :thud:
Nyt on niin sanotusti takki ihan tyhjä, en jaksa :thud: :bum:

kuusipuu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4984
Liittynyt: 18 Syys 2007, 12:42

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja kuusipuu » 19 Marras 2015, 22:14

.............................

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 19 Marras 2015, 22:17

Joo, täällä ei lääkäreitä ole ollenkaan, on vaan tumpeloita :slam:

Avatar
Joulutonttu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 5004
Liittynyt: 23 Elo 2007, 19:10
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja Joulutonttu » 19 Marras 2015, 22:35

Kelalta tuli kiva pikkuinen joululahja yllätys tänään ja nyt sai heittää hyvästit veronpalautuksille sekä laittaa miehen veronpalautukset kans kelalle :bum:
Olivat kotihoidontuen nyt tarkastaneet ja vaikka miehen tulot pieneni työpaikan vaihdon takia maaliskuussa n. 500€/kk, ja välistä sitten hankki tuplasti kuussa enemmän, kun teki sitä ylitöitä ja yövuoroja sen 6 viikkoa, mikä tehtaalla oli seisokki, niin tämä sitten riitti kelalle ja maksumieheksi jouduin sekä kh-tuki tippui siitä hurjasta 330€ miinus verot alle 100€/kk ja tuosta vielä verot pois.
Vaikka kelalle heti soitin ja yritin asiaa selittää että miehen tulot ei todellaakaan ole enää aikoihin ollut kun sen yhden kuukauden ajan, mutta kun olisi pitänyt kelalle tehdä kt-tuen tarkastus kun mies hankki enemmän ja uudestaan tarkastus sitten kun palkka laski ennalleen.
Ja uutta tarkastusta on nyt kuulemma hyödytöntä tehdä, kun ei kuulemma asiaan vaikuta millään, vaikka äitiyslomalle jään joulukuun lopulla.

Että kyllä meni joulumieli sen siliän tien :cry: onneksi kerkesin sentään lapsille joululahjat ostaa, niin eipähän tartte niitä murehtia. Ja eipähän tartte sitä ajokorttiakaan ajaa kun ei vaan ole vara :bum:

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 19 Marras 2015, 22:54

Joulutonttu, voimia teille :hali:
Toivottavasti asiat järjestyy :laav:
Minullakin fiilis nyt alamaissa, nyt tuo lääke sotku ja aikaisemmin se päivärahan tippuminen. :cry:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa