Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Joulun ulkopuolista elämää.
Vastaa Viestiin
Avatar
Konvehti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3498
Liittynyt: 04 Loka 2013, 12:28
Paikkakunta: Pk-seutu

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja Konvehti » 04 Marras 2015, 08:54

Ymmärrän, että ärsyttää liika puuttuminen. Toisaalta varmaan tarkoittaa vain hyvää ja haluaa, että teille tulee toimiva koti. Ihanaa, että appiukko haluaa osallistua ja auttaa. Sekään ei ole itsestään selvää :roll: (tosin liika on aika liikaa). Olet tosiaan nyt rikas nainen, teit hyvän diilin :mrgreen: Sano jämäkämmin miehellesi, että se on sinunkin tuleva koti, ei vain miehesi. Sinunkin mielipiteellä on väliä. Tsemppiä! :hali:

Avatar
shara
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1803
Liittynyt: 22 Marras 2013, 15:36

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja shara » 10 Marras 2015, 20:20

Mulla on 180 € kiinni eräässä verkkokaupassa, mutta tilausta ei vaan saada sieltä päästä postiin asti eikä s-postiin vastata. :bum:

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 11 Marras 2015, 01:03

Voi kökkö, ei kun vaan kuluttaja asiamieheen yhteyttä :slam:

kuusipuu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4984
Liittynyt: 18 Syys 2007, 12:42

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja kuusipuu » 11 Marras 2015, 10:09

......................

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 11 Marras 2015, 11:30

Kela osaa välillä yllättää ja saman huomasin nyt liitosta, missä olen :slam:
Kuusipuu, toivottavasti asiat järjestyy :hali:

Sarppa
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4962
Liittynyt: 07 Syys 2007, 17:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja Sarppa » 12 Marras 2015, 19:34

Jos Kela muistaa kirjekuorella, sen sisältä löytyy harvoin mitään hyvää :mrgreen:

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 16 Marras 2015, 08:40

Polvi taas kanittaa ja meillä päin ei pääse lääkäriin :bum: :bum:
Tämä asia on hoitajasta kiinni, eräs hoitaja on ottanut minut hampaisiinsa, olen varmaan hänen mielestä liikaa käynyt tänä vuonna lääkärissä! Testattiin nimittäin miehen kanssa tänä aamuna pääseekö lääkäriin ( ukolla selkä kipeä)!
Minä soitin eka, ei ole aikoja :slam: Sitten soitti mies, sai ajan lääkäriin :peukku: Että näin täällä päin :thud:
Noh, minäpä änkeän ukon kanssa samalle lääkärille niin pääsen lääkäriin, eihän se pois voi ajaa :hmm:

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 17 Marras 2015, 07:23

:bum: :bum: :bum:
Ukko on kuin kiukutteleva ja huomiota keräävä kakara :bum: :bum:
Hänellä selässä lihasjumi, sai lääkäriltä lääkkeet ja ohjeet venytellä ja liikkua! Lääkkeitä ottaa pitkihampain, venyttelyä ja liikkumista ei ollenkaan :slam: Kiukuttelee vain ja passuuttaa minulla, vaikka minäkään en pysty :bum: :bum:
Ja aina ollut näin mutta nyt alkaa olla mitta täynnä kun en ole saanut nukuttua :bum:
Sen takia en ole saanut nukuttua kun ukko valtasi sohvan, kuorsaa istualtaan siinä ja minä en saa nukuttua kuin muutaman tunnin sängyssä ja sitten loput sohvalla. Nyt en pääse sohvalle nukkumaan :slam: Ja tietää hyvin tämän minun nukkuma järjestyksen mutta hän on nyt se sairas ja tärkeä!!!
Aikaisemminkin kun minulla ollut liikunta kielto niin ei varmasti käytä koiraa ja pakkohan sitä on käyttää tarpeilla :slam: Tai jos ollut kanto kielto, arvatkaa vaan miten siinäkin on käynyt!!? Näin ollen minulla mennyt lääkärin ohjeet kaikki ohi!!! Ketuttaa nyt kyllä ihan kunnolla :bum: :bum: :bum: Ja olen huomauttanut noista asioista hänelle mutta ei mitään reakointia :slam:
Anteeksi kamalasti tästä vuodatuksesta :oops:

Avatar
rittie
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 814
Liittynyt: 09 Marras 2015, 20:54

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja rittie » 17 Marras 2015, 08:02

Ei tarvitse pyytää anteeksi, eikös tämä ole se oikea paikka purkautumiselle. :hali:

Tsemppiä sairasteluun. Kannattaa yrittää miehelle noista jutuista sanoa, ja nimenomaan tilanteessa jossa et jo valmiiksi kihise kiukusta. Tosi ikävältä ja epäreilulta kyllä kuulostaa! :|

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 17 Marras 2015, 08:28

Rittie, kiitos :hali:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa