Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Joulun ulkopuolista elämää.
Vastaa Viestiin
Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 22 Helmi 2016, 16:03

Konvehti :hali: ja noin ne tosiaan sossussa ehdottivat :shock:
Ja kaiken huippu, miehen entiset kaverit saavat sossusta hirveästi avustusta (laskuihin, asuntoon ym menoihin) Eka ryyppäävät päivärahansa ja sitten soittaavat vain että nyt ei ole rahaa laskuihin ja ruokaan (vielä ilkeevät kehua että miten helposti saavat) :shock:
Kuusipuu :hali:
Ei tuosta meidänkään autosta saisi enää paljoo, onhan sillä jo ikää yli 20 vuotta :oo mutta eteenpäin vaan tuollakin päästään ja välillä taakse päinkin :lol:
Tänään on tosi masis päivä :oops: väsyttää, itkettää ja ottaa kunnolla kaaliin :bum:
Mutta etiäpäin sanoi mummo lumessa :peukku: kyllä tämä tästä :hmm:

Omppu
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 738
Liittynyt: 21 Syys 2010, 15:01
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja Omppu » 23 Helmi 2016, 09:40

Tonttu76: Oletteko kysyneet pankistanne lainalyhennysvapaata? Olen ymmärtänyt, että teillä on asunnostanne lainaa. Hyvä asiakas (=tunnollisesti asiansa hoitanut) saa pelkällä puhelinsoitolla kuukauden/kahden maksella pelkkiä korkoja, jos tarvis vaatii. Itse ei olla tarvittu, mutta sukulais/ystäväperhe on tuohon turvautunut pari kertaa, kun on ollut tiukempaa ja todenneet saaneen sieltä avun, tokikin siirtäähän se lainaa eteenpäin, mutta on akuutissa hädässä avuksi.

Tiedän itsekin mitä on kittuutella, opiskelijabudjetilla on elelty jossain vaiheessa useampikin vuosi. Toisaalta se "etu" siitä jäi, että nuukailen nytkin mielelläni, vaikka tarvetta ei olisikaan. Keitot, puurot, kiisselit ja laatikkoruuat (ihan tavallisina versioina) ovat tuttuja tänäänkin meidän pöydässä, vaikka välillä syömmekin ns. paremmin. Lisäksi -30% lihoja tulee yhä ostettua pakastimeen, ylijäävän osuuden laitan mielelläni muuhun.

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 23 Helmi 2016, 11:25

Omppu :hali:
Joo, asuntolainaa on, kerran kysyttiin tuota lainanlyhennysvapaata ja siitäkin olisi pitäänyt maksaa eka 40 e :hmm:
Ihme touhua tuokin :shock: Ja nyt kysyin yhtä laskua että olisin siirtänyt sen eräpäivää niin siitäkin olisi pitänyt maksaa 10 e :slam: ja jos jättää laskun maksamatta ja tulee muistutus lasku niin siinä ei ole kuin 5 e lisää :hmm:
Kummallista :oo
Nuo lappu tuotteet on meillekkin tullut tutuksi, ostetaan aina kun niitä on :peukku:

Kiitos todella paljon kaikille tsempeistä ja vinkeistä, ne kummasti piristää päivääni :laav: :hali:

kuusipuu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4984
Liittynyt: 18 Syys 2007, 12:42

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja kuusipuu » 23 Helmi 2016, 13:21

............................

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 23 Helmi 2016, 15:40

Kuusipuu, :hali: sanoppa muuta! kaikesta pitää maksaa nykypäivänä ja toi pankin hinnoittelu on ihan rosvoamista :mad:

Avatar
Unico
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 2082
Liittynyt: 10 Marras 2007, 11:19

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja Unico » 26 Helmi 2016, 10:44

Saisiko koko lainaa neuvoteltua toisenlaiseksi ilman maksuja? Mun käsittääkseni meillä ei ole mennyt ylimääräisiä maksuja kun tässä mennen tulle vekslattu kun oli hoitovapaat.
Tsemppiä :hali: Sairaalan maksut pitäs ainakin saada eriin.

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 26 Helmi 2016, 11:46

Unico :hali:

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 03 Maalis 2016, 21:10

:bum: :bum:
Anoppi ottaa pannuun ihan kunnolla, on jo pitemmän aikaa mutta jossain se raja minullakin näköjään tulee vastaan :bum:
Mitä minä miehelleni olen ostanut niin Anoppi ottaa siitä herneen nenään ja kyselee halveksuvasti että millä rahalla minä olen sen ostanut ja nämä hankinnat on niitä jotka olen ostanut viime vuonna kun rahaa oli :thud:
Mies vei tässä yksi päivä pari omaa laskua Äitilleen maksettavaksi, niin siinä oli vahingossa lähtenyt minun lasku mukaan ja arvatkaa vain sainko kuulla että enkö minä pysty laskujani maksaa :thud:
:bum: :bum: :bum:

Avatar
Konvehti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3498
Liittynyt: 04 Loka 2013, 12:28
Paikkakunta: Pk-seutu

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja Konvehti » 04 Maalis 2016, 09:44

tonttu 76 :hali: On se jännä miten helposti miniä saa kuulla kunniansa.

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 04 Maalis 2016, 11:01

Konvehti, sanoppa muuta ja outoa kun ennen miehen sairastumista tultiin todella hyvin juttuun :hmm:
Ja nyt sitten tälläistä :slam:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa