Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Joulun ulkopuolista elämää.
Vastaa Viestiin
Omppu
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 738
Liittynyt: 21 Syys 2010, 15:01
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja Omppu » 11 Syys 2016, 06:46

Tsemppiä tonttu. Tuo käytös on niin tyypillistä naisille ja sitä myöden naisvaltaisille työpaikoille. Juuri puhuimme eilen tästä ja yleinen mielipide oli, että jo parikin miestä työyhteisössä "rauhoittaa" kummasti. Hoitoala esimerkiksi on naisvaltaisuuden ja vuorotyön vuoksi usein melkoinen riitaisten akkojen temmellyskenttä.

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 11 Syys 2016, 15:53

Omppu :hali:
Nyt olen sitten kärsinyt migreenistä, minä kun olen sellainen miettijä ja nyt miettinyt miksi tuo työkaveri käyttäytyy noin ja olenko jotenkin suututtanut hänet mutta en todella keksi mitään :hmm:
Ja liika miettiminen ja pähkäily purkautuu migreeninä :oops:

kuusipuu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4984
Liittynyt: 18 Syys 2007, 12:42

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja kuusipuu » 17 Loka 2016, 13:39

............................

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 17 Loka 2016, 21:56

Kuusipuu :hali:
Saman tyylistä ehkä tännekkin kuuluu kun ehkä tipahdan kelan päivärahalle :cry:

Avatar
Hanki
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 386
Liittynyt: 06 Syys 2007, 14:42

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja Hanki » 22 Joulu 2016, 22:11

Ei oo tyylistäni kiljua tai polkea mutta kun ei muuallekkaan viiti valittaa niin itken nyt tähän: posti, jätit toimittamatta joulukuun alussa tilatun joululahjan. Olen, en yllättynyt mutta äärettömän pettynyt. Näihin sanoihin ja tunnelmiin jään odottamaan josko ihme tapahtuisi huomenna ja postilaatikossa olisi kaipaamani lähetys. Saahan sitä toivoa. :thud:

Avatar
Konvehti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3498
Liittynyt: 04 Loka 2013, 12:28
Paikkakunta: Pk-seutu

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja Konvehti » 23 Joulu 2016, 10:04

Hanki kirjoitti:Ei oo tyylistäni kiljua tai polkea mutta kun ei muuallekkaan viiti valittaa niin itken nyt tähän: posti, jätit toimittamatta joulukuun alussa tilatun joululahjan. Olen, en yllättynyt mutta äärettömän pettynyt. Näihin sanoihin ja tunnelmiin jään odottamaan josko ihme tapahtuisi huomenna ja postilaatikossa olisi kaipaamani lähetys. Saahan sitä toivoa. :thud:
Meille Posti ei ole toimittanut yhtäkään joulukorttia :bum: (tiedän, että niitä on meille kuitenkin lähetetty).

Avatar
Konvehti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3498
Liittynyt: 04 Loka 2013, 12:28
Paikkakunta: Pk-seutu

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja Konvehti » 23 Joulu 2016, 20:19

Konvehti kirjoitti:
Hanki kirjoitti:Ei oo tyylistäni kiljua tai polkea mutta kun ei muuallekkaan viiti valittaa niin itken nyt tähän: posti, jätit toimittamatta joulukuun alussa tilatun joululahjan. Olen, en yllättynyt mutta äärettömän pettynyt. Näihin sanoihin ja tunnelmiin jään odottamaan josko ihme tapahtuisi huomenna ja postilaatikossa olisi kaipaamani lähetys. Saahan sitä toivoa. :thud:
Meille Posti ei ole toimittanut yhtäkään joulukorttia :bum: (tiedän, että niitä on meille kuitenkin lähetetty).
Tulihan ne kortit sittenkin! :see:

Mila
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 981
Liittynyt: 25 Kesä 2012, 23:04

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja Mila » 26 Joulu 2016, 23:10

Uusperheen ketutus: Tänään kuuntelin kun mies ja miehen ex riiteli kovaan ääneen lasten joululahjoista meidän eteisestä, "sinä ostit, jätit ostamatta, et käyttänyt niin paljon rahaa kuin olisit voinut jne." Ihan turhaa jauhantaa. Mulla paloi käämi, en jaksa turhaa tappelua omassa kodissani. Hain joka hemmetin kuitin jonka olin joululahjaostoista säästänyt ja iskin pöytään. Lopputulos riitelevät vanhemmat oli suut supussa kun iskin 600 euron edestä kuitteja pöytään lasten lahjoihin menneistä rahoista, ja kysyin milloin näen heidän osuutensa lasten lahjoista mun tilillä. Ei kauhean aikuismaista käytöstä multa.. :oops:

Avatar
Katikki
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3249
Liittynyt: 30 Syys 2014, 19:30

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja Katikki » 27 Joulu 2016, 12:38

Mila :peukku:

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 27 Joulu 2016, 20:00

Mila :peukku: Ja ihan oikein olet tehnyt ja miehenikin sanoo samaa :hali:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa