Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Joulun ulkopuolista elämää.
Vastaa Viestiin
Avatar
JapeTonttu
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 865
Liittynyt: 07 Loka 2015, 21:43
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti:

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja JapeTonttu » 30 Elo 2018, 13:43

Ihmiset, jotka esittävät olevansa ystäviä. Oikeasti, miten joku vai ajatella oikeasti niin paljon omaa napaansa! :bum: Sain kutsun kaverini häihin, ollaan tunnettu tän kaverin kanssa 5 vuotta. Ne pidettiin sen verran kaukana, että sinne oli pakko mennä autolla ja itellä ei ole korttia javaikka mieheni kutsuttiin avecina paikalle, tiedän että hän ei viihdy tuollaisssa juhlissa. Sanoin siis kaverilleni että me tullaan muttei olla kovinkaan pitkään. Häät oli ihan viihdyttävät ja ennen juhlaa laitin heidän toivomalle tilillä häämatkalahjarahaksi 40€ vaikka olenkin aiak persaukinen. Heti häiden jälkeen tää kaveri laittoi yleiseen ryhmään että muuten kivat häät mutta miinusta niille jotka ei tullut muuta kuin syömään ja varastamaan. :bum: Sis mitä hittoa oikeesti!? Hän itse sanoi mulle että houkuttele sun mies kuskiksi meidän mahtavilla hääherkuilla (ihan peruspurtavaa oikeesti) ja lähtiessä kysyin että sopiiko ottaa muutama juoma käsilaukkuun, koska mun mies on ainoona ollut kuivin suin koko juhlan, kun oli kuskina. Tää kaverini häämorsian sanoi että tottakai ja ihana että tultiin. Häiden jäleen ei vastaa puheluihin, ei watsupp viesteihin ja loettanut kaiken yhteydenpidon. ja kehtasi vielä haukkua VARKAAKSI vaikka siis häneltä kysyin sopiiko ottaa, olin antanu häämatkarahaa, tehnyt kortin ja ajettiin hääpaikalle tunti per suunta. Oikeesti, mä en ymmärrä miten jok ukehtaa kohdella ees toista ihmistä tuolla tavalla. Koitan olla ajattelematta nyt koko tyyppiä, sillä mä en oo oikeesti tommosen kohtelun arvonen...

Avatar
Konvehti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3498
Liittynyt: 04 Loka 2013, 12:28
Paikkakunta: Pk-seutu

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja Konvehti » 30 Elo 2018, 15:20

JapeTonttu :hali: Jotkut ihmiset ovat outoja... :roll:

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 25 Syys 2018, 20:05

Tämä minun kipuoireet aiheuttaa jo stressiä minulle ja näköjään miehelle kans :thud:
Aina kun teen jotain, imuroin tai tiskaan ym. niin tulen niin väsyneeks että nukahan sohvalle ja uni ei edes auta :slam: koska kun herään noin puolikka tunnin jälkeen niin olen kuin humalainen ja mies suuttuu kun en kuulema tajua mitään, vaikka kuinka sanon hänellekkin että menee vähän aikaa kun olen hereillä torkkujen jälkeen.... :bum: :thud:

Avatar
Konvehti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3498
Liittynyt: 04 Loka 2013, 12:28
Paikkakunta: Pk-seutu

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja Konvehti » 26 Syys 2018, 09:14

tonttu76 :hali:

kuusipuu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4984
Liittynyt: 18 Syys 2007, 12:42

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja kuusipuu » 14 Marras 2018, 19:40

..............................

Avatar
shara
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1803
Liittynyt: 22 Marras 2013, 15:36

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja shara » 15 Marras 2018, 20:10

Tosi kurja tilanne, kuusipuu. :hali:

Mulla vähän samanlainen ongelma. Ostin hevoselle sadeloimen, ihan hyvän hintaisen budjettiini nähden ja nyt alkuviikon sateilla huomasin, ettei se pidä vettä. :mad: En ole ehtinyt tällä viikolla asiaa hoitaa, mutta huomenna yritän muistaa aamulla soittaa kauppaan josta sen ostin ja tehdä reklamaation. Toivottavasti saan sen palauttaa.

kuusipuu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4984
Liittynyt: 18 Syys 2007, 12:42

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja kuusipuu » 05 Joulu 2018, 11:02

.....................

Avatar
JapeTonttu
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 865
Liittynyt: 07 Loka 2015, 21:43
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti:

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja JapeTonttu » 19 Joulu 2018, 19:41

Wilma!!!! :bum: :bum: :bum: on tarkotus ollut että teen kaks näyttöä ennen joulua. Oon tehnyt suunnitelmat ja ite näytöt, mutta opettaja valittaa kun ne ei näy siellä hiton wilmassa :bum: työpaikkaohjaaja kanssa kyrpisty, oli tunnin tapellut että pääsis kirjottaa arviota. Ja. Nyt opettaja valittelee et ei ois pitäny antaa tehä näyttöjä vielä. Eihän se meidän vika ole et Wilma vittuilee :oo :bum: ite kuitenki haluis ne helpoimmat pois alta, et keväällä voi keskittyä niihin itelle haastavimpiin.

kuusipuu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4984
Liittynyt: 18 Syys 2007, 12:42

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja kuusipuu » 21 Tammi 2019, 17:22

........................

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 21 Tammi 2019, 22:28

Kuusipuu :hali:

Täälläkin ketutus huipussaan :bum: viikko sitten poistivat hampaan ja nyt sitten ongelmia siitä, särky ihan kauhea edelleen vaikka kävin tänään h.lääkärissä niin ei osannut mitään, antibiootti kuuri jo syöty :thud: lisää ei antanut!
viime viikolla ottivat leukaröntgenin,niin löysivät sellasen että leukanivelet osittain tuhoutuneet reuman takia :slam:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa