Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Joulun ulkopuolista elämää.
Vastaa Viestiin
adventtityttö
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1092
Liittynyt: 20 Syys 2007, 00:22
Paikkakunta: Kainuu

Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja adventtityttö » 01 Marras 2015, 18:51

Kun kaikki menee päin mäntyä, ja ärsyttää ja tuntuu että tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua ja kovaa, niin pura tänne tuntosi. Ehkä se helpottaa..

adventtityttö
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1092
Liittynyt: 20 Syys 2007, 00:22
Paikkakunta: Kainuu

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja adventtityttö » 01 Marras 2015, 18:53

:bum: :bum: :bum:

Tarvitseeko muuta sanoa:

-talonrakennusprojekti alkamassa, piirrustusten merkeissä ja appiukko sanoo joka asiaan oman mielipiteensä ja tietysti isäntä myötäilee sitten joka ikisessä asiassa.. :bum: :bum:


Eilen vaihtui taas talonpohjapiirrustukset, kun ei kelvanneet appiukolle.. :roll: :bum: Mies lupasi, että ei enää muutu, tai hän maksaa mulle 500e...

Noh, arvaatteko miten kävi tänään???

olen 500e rikkaampi.. Nyt ei kelvannut appiukolle keittiö..

Weba
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 426
Liittynyt: 08 Syys 2013, 12:32
Viesti:

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja Weba » 01 Marras 2015, 19:00

Voi ei miten raivostuttavaa! Vaikka hyvän diilin teitkin.

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 01 Marras 2015, 21:24

Sait joulurahaa :peukku:
Mutta kyllä minuakin alkaisi tuo otttamaan päähän :bum:

adventtityttö
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1092
Liittynyt: 20 Syys 2007, 00:22
Paikkakunta: Kainuu

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja adventtityttö » 01 Marras 2015, 21:52

Juu.. Voi tosin olla, että maksuaika on aika pitkä.. :roll:

Tää kun ei oo eka kerta, että appiukko/vanhemmat on vaikuttaneet meidän ratkaisuihin.. Me suunniteltiin ekan kerran rakentamista jo 2008, mutta se kariutui, kun appiukolle ei kelvannu ne tontit mitä katsottiin tai jopa jo varattiin.. :roll:

Jotensakkin tuntuu, että joko mun mies on ihan vanhempiensa tossun alla, eikä viitsi sanoa ei:tä tai sitten appiukko yrittää väkisin rakentaa oman maun mukaista taloa,kun heidän talonsa ei vissiin menny silloin aikoinaan vajaa 40v sitten ihan kun olisivat halunneet. :roll:

Ihan jo periaatteesta en tykkää, että vanhemmat/appivanhemmat ohjailee meidän elämää.. Tosin mun vanhemmat ei koskaan neuvo tai käske /ohjaile mun/ meidän elämää.. Auttavat ja tukevat kyllä, mutta saadaan itse tehdä miten halutaan, vaikka sitten menis persielleen.. mutta omat on mokat ja itse niistä vastataan..

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 01 Marras 2015, 22:19

No voih kökkö :slam:
Keljumaista tuollainen! Pitäs jotenkin varovasti sanoa appiukolle että tämä on meidän ja me halutaan tälläinen :peukku:
Mutta tosi hankalaa kyllä :hmm:
Voimia sinulle :hali:

Weba
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 426
Liittynyt: 08 Syys 2013, 12:32
Viesti:

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja Weba » 02 Marras 2015, 08:48

Veikkaisin että pitäisi miehen oppia että talo tulee teille ei appiukolle. Oletko itse tyytyväinen muuttuneisiin piirustuksiin?

kuusipuu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4984
Liittynyt: 18 Syys 2007, 12:42

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja kuusipuu » 02 Marras 2015, 09:51

...........................

adventtityttö
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1092
Liittynyt: 20 Syys 2007, 00:22
Paikkakunta: Kainuu

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja adventtityttö » 02 Marras 2015, 17:47

Joo, olen miehelle kyllä ainakin tehnyt selväksi, että jos antaa isänsä vaikuttaa koko ajan rakentamiseen, niin saapi sitten rakentaa ihan yksinään.. On sen verran monesti appiukko nyt sabotoinut tuota rakennusurakkaa, että alkaa mennä hiukkasen yli. Kun miehen kanssa aina yhdessä suunnitellaan tuota pohjapiirrustusta ja keittiötä, niin on pähkäilty monelta eri kantilta ja sillä lailla että meistä tuntuu hyvältä ja toimivalta, niin ei pitäisi olla mitään sanomista. Ei kaikkea tarvitse tehdä sen "helpoimman" kautta, tai olla niin että on täydellistä, appiukon mielestä. JOs meistä on hyvä, niin pitäisi riittää..

Kai minä olen sen verta nössö kuitenkin, etten viitsi suoraan mennä rähisemään appiukolle, menee vielä välit tai jotain.. mutta isännälle rähisen, ja kovasti yritän saada ymmärtämään, että me tässä rakennetaan, ei appiukko..


Niin joo.. käytiin tontilla eilen makkaranpaistossa. Appiukko oli käynyt tekemässä siellä olevaan aittaan ja grillikatokseen sähkötöitä.. oli sitten prkl pistänyt grillikatokseen 5 pistorasiaa!!! :shock: Mä en oikein käsitä.. onhan se hyvä että on enemmän kun 2 sähkölaitteelle VARALTA pistorasia, mutta että 10 eri laitteelle!!! :oo Myönsi kyllä mieskin, että tais lähtee lapasesta..

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 02 Marras 2015, 18:46

Heh, ainakin pistorasiat riittää :peukku: Voi laittaa appiukon lataukseen jos alkaa siltä tuntua :lol:
Onpa kyllä hankala tilanne teillä siellä, sinun pitää vain sanoa ukolles vielä vaan että nyt saa riittää appiukon komentelut!
Toivottavasti asiat alkaa rullata :hali:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa