Jouluttajien lemmikit

Joulun ulkopuolista elämää.
Vastaa Viestiin
Avatar
katinka
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 947
Liittynyt: 23 Elo 2007, 13:33

Re: Jouluttajien lemmikit

Viesti Kirjoittaja katinka » 04 Syys 2013, 16:23

meillä on reilun puolen vuoden ikäinen mäykkypoika Reetu. ja tuleva joulu näyttää että mitä tapahtuu joulukuuselle.

Omppu
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 738
Liittynyt: 21 Syys 2010, 15:01
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Jouluttajien lemmikit

Viesti Kirjoittaja Omppu » 05 Syys 2013, 11:00

Meillä on edelleen samaiset lansut ja kissat, mutta joukosta poistui helmikuussa 28 yhteisen vuoden jälkeen, meillä syntynyt oma rakas tammaseni Lilli. Ikävöin Lilliä vieläkin aika paljon, mutta onneksi tamman varsoja on meillä kolme kappaletta, tosin niistä vanhin on jo 18-vuotias ja nuorinkin 9-vuotias. Myös varsanvarsoja on pari, joista 2-vuotias tamma on aivan edesmenneen mummonsa näköinen.

Avatar
White Christmas
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1557
Liittynyt: 12 Marras 2008, 14:50
Paikkakunta: Vieremä

Re: Jouluttajien lemmikit

Viesti Kirjoittaja White Christmas » 05 Syys 2013, 21:28

Meiltä löytyy siis lyhytkarvainen mäyräkoiraneiti Ruska reilu 1v. ja kääpiöluppakorva kani herra Neponen 1v 11kk. :laav:

Penny
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 82
Liittynyt: 02 Marras 2012, 13:18

Re: Jouluttajien lemmikit

Viesti Kirjoittaja Penny » 06 Syys 2013, 11:50

Minun kanssa täällä asustelee nyt vuoden ikäinen schipperkenarttu ja kolme kissaa, joista kaksi on 2,5-vuotiaat maatiaissiskokset ja uusin tulokas nyt 8kk vanha ocicat-tyttö. Nuorimmalle kissalle tulossa ensimmäinen joulu, ja minua hiukan hirvittää joulukuusen kohtalo - kyseinen kissa kun on aika eloisa tapaus! Viime joulu oli koiralle ensimmäinen, ja se oli aivan ihmeissään. Jospa nyt ei tulisi niin kovat pakkaset, niin pääsisi jouluna koiran kanssa ulkoilemaan. Isommat kisuset ovat jo kokeneita joulukissoja, ovat päässeet poseeraamaan jo kahdesti joulukortteihinkin.
Tässä muutama ei-niin-jouluinen kuva mun laumasta :lol:

Kuva

Kuva

Kuva

Sarppa
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4962
Liittynyt: 07 Syys 2007, 17:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jouluttajien lemmikit

Viesti Kirjoittaja Sarppa » 06 Syys 2013, 14:04

Hihii ocicatille! Onko kenen kasvattajan oci? Varaudu äänekkäisiin kommentteihin tuon tuostakin, meidän kohta 10-vuotias oci ei anna minkäänlaisia laantumisen merkkejä äänenkäyttönsä suhteen :mrgreen: Maatiaiskaksosetkin ovat aivan ihania :laav:

Avatar
Anewielh
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 5163
Liittynyt: 10 Huhti 2010, 19:13
Viesti:

Re: Jouluttajien lemmikit

Viesti Kirjoittaja Anewielh » 06 Syys 2013, 21:32

Aivan hurmaavia lemmikkikuvia on taas ilmestynyt tänne! :laav:

Penny
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 82
Liittynyt: 02 Marras 2012, 13:18

Re: Jouluttajien lemmikit

Viesti Kirjoittaja Penny » 09 Syys 2013, 11:30

Sarppa kirjoitti:Hihii ocicatille! Onko kenen kasvattajan oci? Varaudu äänekkäisiin kommentteihin tuon tuostakin, meidän kohta 10-vuotias oci ei anna minkäänlaisia laantumisen merkkejä äänenkäyttönsä suhteen :mrgreen: Maatiaiskaksosetkin ovat aivan ihania :laav:
Tuo on Hiutaleen kissalasta. Ihana, kamala riiviökissa :laav: Kova ääni pikkuisella on, ja paljon asiaa, mutta niin on toisella minun maatiaisellanikin ollut aina, eli yksi huutaja lisää ei tunnu missään ;) Tuo oci on kyllä aivan mahdottoman sosiaalinen. Olisi vain kainalossa, jos saisi.

Avatar
kilahwi
Tonttu
Tonttu
Viestit: 126
Liittynyt: 27 Elo 2013, 16:47

Re: Jouluttajien lemmikit

Viesti Kirjoittaja kilahwi » 09 Syys 2013, 22:42

Täältäpäin löytyy nyt 13vk vanha maatiaiskissanpoika, Manu. Niin sulinen tapaus ja ääntäkin lähtee :3 Hellyydenkipeä, mutta sylissä ei pysy. Ja verhot ja matot ovat niin mukavia.. :D

Aikaisemmin minulla on ollut kolme kissaa ja kaksi venäjän kääpiöhamsteri talvikkoa, mutta ne ovat jo muuttaneet pilven reunalle :/

nemelia
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 95
Liittynyt: 02 Syys 2013, 22:47

Re: Jouluttajien lemmikit

Viesti Kirjoittaja nemelia » 09 Syys 2013, 23:08

Hei Penny, mistä on schipperkeneitisi lähtöisin? Hänessä on hiukan meidän Bessin näköä. :)
Laitan jossain vaiheessa tänne kuvia, kunhan saan niitä muokattua pienemmäksi.

Penny
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 82
Liittynyt: 02 Marras 2012, 13:18

Re: Jouluttajien lemmikit

Viesti Kirjoittaja Penny » 10 Syys 2013, 11:24

nemelia kirjoitti:Hei Penny, mistä on schipperkeneitisi lähtöisin? Hänessä on hiukan meidän Bessin näköä. :)
Laitan jossain vaiheessa tänne kuvia, kunhan saan niitä muokattua pienemmäksi.
Koirani on Coros-kennelistä Kauniaisista. Ihana luonteeltaan, aivan täydellinen koira minulle. Se on kooltaan melko pieni, vain semmoinen nelisen kiloa, mutta suuri sielultaan :) Olisi kyllä kiva nähdä kuva teidän Bessistä! Ja hauska yhteensattuma, että toisen minun maatiaiskisuistani nimi on myös Bessi :lol:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa