Jouluttajien lemmikit

Joulun ulkopuolista elämää.
Vastaa Viestiin
tonttuli
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1973
Liittynyt: 17 Loka 2007, 09:50

Re: Jouluttajien lemmikit

Viesti Kirjoittaja tonttuli » 29 Marras 2007, 07:42

Voi hyvänen aika :o kun on ihana kissa Sarasilla :laav:
Minulla on ollut myös aikoinaan ihan valkoinen kissa ;) ja oranssi kanssa :lol:
Minullakin oli eläimiä paljon kun asuin kotona mm:monta kissaa ja koira,marsu,kani,undulaatit.
Meillä tulivat ihan hyvin toimeen mm:kissat ja undulaatit(tietysti harjoitusta vaativat ;) )

Kani ja marsu olivat parhaimmat kaverukset,oikeat tuhokaksikko yhdessä :D
Puhumattakaan kissoista ja koirasta,jotka olivat ylimmät kaverukset :puppy: :kitty:
Mutta nyt lapsistamme yksi on niin allerginen kissoille että ei voi edes ajatellakkaan mitään muutakaan
eläintä, :cry: no ehkäpä joskus akvaariokaloja :D

Avatar
sarasi
Tonttu
Tonttu
Viestit: 211
Liittynyt: 05 Loka 2007, 17:08

Re: Jouluttajien lemmikit

Viesti Kirjoittaja sarasi » 29 Marras 2007, 14:04

:hei:

Avatar
Hanki
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 386
Liittynyt: 06 Syys 2007, 14:42

Re: Jouluttajien lemmikit

Viesti Kirjoittaja Hanki » 05 Joulu 2007, 09:15

Tuleekin surkeampi joulu kuin aikaisemmin sillä nyt varmistui ettemme enää pysty pitämään kaikista rakkainta koiraamme allergian takia. Eli uuden kodin etsintä käynnissä ja minä itkeä tihrustan vähän väliä tilanteen toivottomuutta :cry:
Kyllä harmittaa suunnattomasti

Avatar
Meli
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1569
Liittynyt: 24 Elo 2007, 09:20
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Jouluttajien lemmikit

Viesti Kirjoittaja Meli » 05 Joulu 2007, 15:39

Hanki: olen pahoillani tilanteenne vuoksi :| . Rakkaasta perheenjäsenestä luopuminen on aina kamalaa, jaksamisia :laav:

Avatar
Tamsu
Tonttu
Tonttu
Viestit: 164
Liittynyt: 07 Loka 2007, 15:37

Re: Jouluttajien lemmikit

Viesti Kirjoittaja Tamsu » 07 Joulu 2007, 20:59

Mun lemmikit asustelee toistaiseksi kotikotona. Eli kalat, kilppari ja hevonen. Tai siis hevonen asustelee kotikotipaikkakunnalla yksityistallilla. Toistaiseksi ei ole mahdollista tuoda akvaariota tänne, koska joudutaan muuttamaan vuoden päästä + sen jälkeen taas 2-3 vuoden päästä ja taas ja taas, eli tulisi niin kova homma. Ja kilpparia en voi ottaa omaan kotiin ennen kuin asutaan rivitalossa, kun pitää liian kovaa meteliä. Hevonen tulee kyllä elämään vanhuuden päivät kaukana musta. Sitä on aina ihan hirveän kauhea ikävä. :cry: Ja kun tietää, että ei niitä elinvuosiakaan enää pollella niin paljoa ole, ja yhteistä taivalta on kuitenkin ollut jo 10 vuotta.

Kuva

Kuva

Avatar
Meli
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1569
Liittynyt: 24 Elo 2007, 09:20
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Jouluttajien lemmikit

Viesti Kirjoittaja Meli » 12 Joulu 2007, 15:29

Tässä kuvaa mun rakkaasta seittemän vuotiaasta australianpaimenkoira uroksesta Rexistä :D

freiska
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 728
Liittynyt: 07 Syys 2007, 22:13
Paikkakunta: hanko

Re: Jouluttajien lemmikit

Viesti Kirjoittaja freiska » 21 Joulu 2007, 18:52

meillä oli täällä eilen pienoinen paniikki kissan kanssa .tytär oli jostain kumman syystä jättänyt ulko-oven sepposen selellensä avoimeksi . ja ottohan oli mennyt ulos .täällä tosi pimeää ei mustaa kissaa näkynyt olenkaan. ei tullut luokse vaikka kutsuttiin. minä jo kerkesin miettiä että on jäänyt auton alle(otto on sisäkissä muuten) nelisentuntia oli hukassa kunnes tuli itse takaisin kunnolla turpiinsa saaneena. ei tullut haavoja karvat vaan lähti tuppoina. jätettiin ovi auki että pääsee sisälle sitten kun tulee. tuli juosten kotiin .oli varmaan just ollut kärhämöinyt toisen kissan kanssa. vieläkin on vähän säikyn oloinen raukka. no ehkä sillä ei haluta mennä vähään aikaan ulos yksin :see:

Avatar
Joulutonttu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 5004
Liittynyt: 23 Elo 2007, 19:10
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Re: Jouluttajien lemmikit

Viesti Kirjoittaja Joulutonttu » 22 Joulu 2007, 12:07

Tamsu kirjoitti: Ja kilpparia en voi ottaa omaan kotiin ennen kuin asutaan rivitalossa, kun pitää liian kovaa meteliä.
Ja minä kun olen aina luullut että ne on hiljaisia kavereita :D

Avatar
Tiukutar
Tonttu
Tonttu
Viestit: 159
Liittynyt: 26 Elo 2007, 09:16

Re: Jouluttajien lemmikit

Viesti Kirjoittaja Tiukutar » 09 Elo 2008, 10:28

Tässä kämpässä kaaosta aiheuttaa tällä hetkellä 4kk vanha mustavalk. puolpitkäkarvanen Misu katti ja vähän rauhallisempi 8v kultsu Rosa :laav:

Avatar
Nette-tonttu
Tonttu
Tonttu
Viestit: 221
Liittynyt: 06 Loka 2007, 21:49

Re: Jouluttajien lemmikit

Viesti Kirjoittaja Nette-tonttu » 09 Elo 2008, 11:25

meijän Diego on puoli vuotias.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa