Television ihmeellinen maailma

Joulun ulkopuolista elämää.
Vastaa Viestiin
Muikkis
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 2361
Liittynyt: 17 Elo 2008, 16:39
Paikkakunta: Tampere

Re: Television ihmeellinen maailma

Viesti Kirjoittaja Muikkis » 11 Tammi 2009, 21:57

Unohdin muuten mainita, että Simpsoneita tulee myös katseltua =D

kuusipuu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4984
Liittynyt: 18 Syys 2007, 12:42

Re: Television ihmeellinen maailma

Viesti Kirjoittaja kuusipuu » 12 Tammi 2009, 10:19

..............................

AdiraGee
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3296
Liittynyt: 28 Elo 2007, 13:37
Paikkakunta: E-Karjala

Re: Television ihmeellinen maailma

Viesti Kirjoittaja AdiraGee » 13 Tammi 2009, 13:48

Hmmm Greyn anatomia ja Täydelliset naiset pitää nähdä ja perheen voimin katsellaan Hauskoja kotivideoita, jos ei olla saunassa.

Rumaan Bettyyn oon kyllästynyt
Tehikseen en tällä kertaa oikein lämpene, kun satun tietämään viimeisen kauden tapahtumat...
Hirmun monet muut potentiaalisesti kiinnostavat tulee liian myöhään, uni kun tuppaa tulemaan simmuun siinä 23 maissa.
Mut brittisarjoja vähän kaipailisin, siis myös ihan uusia eikä vanhojen, joskin hyvien sarjojen, uusintoja.

Avatar
katinka
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 947
Liittynyt: 23 Elo 2007, 13:33

Re: Television ihmeellinen maailma

Viesti Kirjoittaja katinka » 14 Tammi 2009, 05:34

strömsö on ihan ehdoton katsottava ja heti perässä tulee tila, inno yms.
metsolat ihan nostalgian tähden ja miljöön. sama syy miksi emmeä katselen. sit joskus sitä tulee köllötellessä kateltua mitä sattuu. onneksi montaa voi katsella netistä jälkeenpäin. menee mullakin aamuyön tunnit rattoisasti, jos muuta puuhattavaa ei ole.

Leea
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1533
Liittynyt: 21 Marras 2008, 09:53

Re: Television ihmeellinen maailma

Viesti Kirjoittaja Leea » 14 Tammi 2009, 21:29

-navat vastakkain (tulee uusintana)
-pikku britannia (sekin uusintaa :-| )
-hävytöntä (näkyi jokin aika sitten vielä fst:llä,ei kai tuu enää. mutta hauska oli)
-breaking bad
-ja paljon muuta jo mainitsemaanne.

AdiraGee
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3296
Liittynyt: 28 Elo 2007, 13:37
Paikkakunta: E-Karjala

Re: Television ihmeellinen maailma

Viesti Kirjoittaja AdiraGee » 15 Tammi 2009, 09:58

Leea kirjoitti: -hävytöntä (näkyi jokin aika sitten vielä fst:llä,ei kai tuu enää. mutta hauska oli)
Kaks ekaa tuotantokautta on ehkä televisiohistorian parasta antia! Oot itseni lisäksi ainut jonka tiedän seuranneen ko. sarjaa Suomessa :D

pipsa-poro
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 616
Liittynyt: 24 Elo 2008, 17:03
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Television ihmeellinen maailma

Viesti Kirjoittaja pipsa-poro » 17 Tammi 2009, 01:34

Pipsa-poron :poroo: kodassa radio on enempi auki kuin tv :oops: . Jos joku kanava on auki, se on yleisimmin YLE1, YLE2 tai YLE Teema. Metsoloita katson uusintana vaikka seurasin sarjaa jo ekalla kierroksella. Olen dokumenttien ja vanhojen sarjojen ja ohjelmien katselija, en oikeastaan ole perill muiden kanavien sarjoista ollenkaan :oops:.

Meill ei ole kotaamme hankittu maksullisia kanavia, vaikka Petteri :proo: joskus haaveilikin elokuvakanavan hankinnasta :/ . Jos jotain elokuvaa kattellaan, useinmiten vuokrataan joku leffa :mrgreen:

pipsa-poro
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 616
Liittynyt: 24 Elo 2008, 17:03
Paikkakunta: Uusimaa

Koukuttava televisio-ohjelma?

Viesti Kirjoittaja pipsa-poro » 20 Maalis 2009, 19:18

Pipsa-poro :poroo: on kahden vuosikymmenen kolmivuoroduuninsa takia seurannut tv-sarjoja aktiivisesti harvoin..Uutiset koukuttaa, jos ehtii katsella :lol: . Jos olisi kodassamme tallentava digiboxi, jota olen Petterini :proo: vaatinut monta kerta sorkaniskuilla uhaten vaatinut hankittavaksi, tallentaisin englantilaisia sarjoja, osaavat filmata draamaa..

Tulen ulos kaapista, olen Emmerdaliin koukussa :oops: .. aiemmin olin Sydamen asialla-sarjaan, lienee jo loppunut :/ ..

Joitain osia olen seurannut ikivanhasta sarjasta Pieni talo Preerialla :) . Tuli telkkarista silloin kun olin nuori poro :wink: ..

Avatar
Joulutähti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 2627
Liittynyt: 24 Elo 2007, 07:06

Re: Koukuttava televisio-ohjelma?

Viesti Kirjoittaja Joulutähti » 20 Maalis 2009, 20:37

Jaa-a, koukuttava ohjelma...Sitä en osaa sanoa, mutta olen nyt seuraillut Frendejä (ties kuinka monennetta kertaa uusittuna), Metsoloita (hitto ku viime jakso jäi näkemättä), hääohjelmia sekä Pushing Daisies. Sinänsä mihinkään en ole ns. koukussa, eli selviän jos jää jokin jakso katsomatta.

Pakko myöntää, että Emmerdale on aika koukuttava sarja. Ihanaa ajanvietettä arki-iltana töiden jälkeen :D :laav: Eli Pipsa, et ole yksin :mrgreen:

adventtityttö
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1092
Liittynyt: 20 Syys 2007, 00:22
Paikkakunta: Kainuu

Re: Koukuttava televisio-ohjelma?

Viesti Kirjoittaja adventtityttö » 20 Maalis 2009, 20:56

Näistä jutuista voitaisiin keskustella myös tuolla television ihmeellinen maailma- ketjussa. ei tarvitseisi samalle aiheelle aukasta monta ketjua. Liitän ketjut yhteen parin päivän sisällä.


Joulutähti: näet Metsoloiden uusinnan maanantai-iltapäivällä tai ylen areenalta. :)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa