Television ihmeellinen maailma

Joulun ulkopuolista elämää.
Vastaa Viestiin
Avatar
athella
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 2134
Liittynyt: 04 Heinä 2009, 15:43
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Television ihmeellinen maailma

Viesti Kirjoittaja athella » 26 Marras 2012, 20:42

Onko kukaan muu katsonut neloselta Olipa kerran-sarjaa? Minä olen aivan koukussa! Ikuinen lapsi kun olen, niin on pakko rakastaa satumaailmaan sijoittuvaa ohjelmaa. :see:

Avatar
katsuja
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1172
Liittynyt: 13 Loka 2009, 15:16
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Television ihmeellinen maailma

Viesti Kirjoittaja katsuja » 27 Marras 2012, 07:46

athella kirjoitti:Onko kukaan muu katsonut neloselta Olipa kerran-sarjaa? Minä olen aivan koukussa! Ikuinen lapsi kun olen, niin on pakko rakastaa satumaailmaan sijoittuvaa ohjelmaa. :see:

Mie oon katsonut sarjan ekan kauden jenkkitahtiin jo viime vuonna. Nyt katselen toista kautta. Hyvä sarja, tykkään. Vähän vaihtelua kaikenmaailman rikossarjoille!

Sarppa
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4962
Liittynyt: 07 Syys 2007, 17:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Television ihmeellinen maailma

Viesti Kirjoittaja Sarppa » 27 Marras 2012, 09:31

Minäkin ilmoittaudun sarjan faniksi! :hei: Tovi kesti kyllä tottua katsomaan Housesta tuttua Jennifer Morrisonia ei-lääketieteellisessä roolissa, mutta pian olinkin ihan koukussa :peukku:

Avatar
Anewielh
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 5163
Liittynyt: 10 Huhti 2010, 19:13
Viesti:

Re: Television ihmeellinen maailma

Viesti Kirjoittaja Anewielh » 27 Marras 2012, 17:08

Täällä kanssa yksi, joka kattelee tuota Olipa kerran-sarjaa! :hei:

Mulla meni myös hyvä tovi tottua siihen, että silloin ei katsotakaan Housea :mrgreen:

Nykyisellään tulee jonkin verran katseltua telkkaria, maanantaisin Käenpesä ja Täydelliset naiset, tiistaisin Käenpesä ja Kosketus, keskiviikkoisin CSI, torstaisin Mentalist ja sunnuntaisin Olipa kerran.

Aivan ihanaa, kun Käenpesä ja Täydelliset naiset alkoivat taas uusintana! :laav:

kanelikahvi
Tonttu
Tonttu
Viestit: 196
Liittynyt: 06 Marras 2012, 21:27

Re: Television ihmeellinen maailma

Viesti Kirjoittaja kanelikahvi » 27 Marras 2012, 19:06

Toivoisin Hovimäen uusintana. Myös Metsolat ja Puhtaat valkeat kelpaisi . Ja Kylmä Rinki.

Katselen tällä hetkellä vain muutamaa niin hömppäsarjaa, etten kehtaa edes sanoa :oops: Supermarjoa ja Sukulaa, sekä BB:tä

AdiraGee
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3296
Liittynyt: 28 Elo 2007, 13:37
Paikkakunta: E-Karjala

Re: Television ihmeellinen maailma

Viesti Kirjoittaja AdiraGee » 28 Marras 2012, 09:46

Tällä hetkellä ei tuon Olipa kerran -sarjan lisäksi ole kun Downton Abbey jonka pyrin joka viikko näkemään. Smashkin loppui viime viikolla, se luului kanssa suosikkeihin. Niin ja katson kyllä Hyvät ja huonot uutiset.

Olipa kerran sarjassa on se hyvä puoli että sitä ei tehty kun kaksi kautta, joten loputtomiin ei tarvitse sitä hommaa vatvoa :peukku:

Avatar
miimuski
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 483
Liittynyt: 07 Marras 2011, 11:40
Paikkakunta: Iittala/Hämeenlinna

Re: Television ihmeellinen maailma

Viesti Kirjoittaja miimuski » 28 Marras 2012, 10:55

Olipa kerran fani täälläkin ja jenkkitahtiin seuraillaan kun jäin heti koukkuun ja oli pakko päästä katsomaan lisää nyt miehenikin innostu sarjasta ja ollaan katottu uudestaan alusta mutta ei haittaa kun on niin hyvä ja mielenkiintoinen

Avatar
miimuski
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 483
Liittynyt: 07 Marras 2011, 11:40
Paikkakunta: Iittala/Hämeenlinna

Re: Television ihmeellinen maailma

Viesti Kirjoittaja miimuski » 28 Marras 2012, 10:56

Olipa kerran fani täälläkin ja jenkkitahtiin seuraillaan kun jäin heti koukkuun ja oli pakko päästä katsomaan lisää nyt miehenikin innostu sarjasta ja ollaan katottu uudestaan alusta mutta ei haittaa kun on niin hyvä ja mielenkiintoinen

Avatar
Emppu
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 340
Liittynyt: 03 Syys 2011, 16:55

Re: Television ihmeellinen maailma

Viesti Kirjoittaja Emppu » 28 Marras 2012, 11:21

Minäkin seurailen olipa kerran-sarjaa. Ei malta suomen jaksoja odotella niin seuraan netistä jenkkitahtiin :mrgreen: Moderni perhe, How i met you mother yms. komediat kuuluvat myös suosikkeihini :-)

Avatar
eirwen
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 713
Liittynyt: 14 Syys 2009, 15:50

Re: Television ihmeellinen maailma

Viesti Kirjoittaja eirwen » 28 Marras 2012, 15:09

rupesinpa minäkin sitten once upon a timea seuraamaan 5 ekaa jaksoa ahmin ekan päivän aikana :lol: mulle taas jennifer morrison on tuttu how i met your motherista alunperin joten sekin oli vähän outoa... puhumattakaan ginnifer goodwinistä joka oli big lovessa :mrgreen:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa