Raskautuneet jouluttajat

Joulun ulkopuolista elämää.
Vastaa Viestiin
Avatar
Joulutonttu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 5004
Liittynyt: 23 Elo 2007, 19:10
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Re: Raskautuneet jouluttajat

Viesti Kirjoittaja Joulutonttu » 29 Elo 2011, 21:47

adventtityttö: Kiitos onnitteluista! :laav: meillekin tuli se kuukautta vaille kolme vuotta täyteen yritystä ja lopulta olin jo "luovuttanut" kun sitten tulikin yllätys, että raskaana ollaan. Eli varmasti vaikutti laihdutuksen myötä myös se, kun ei enää stressanut eikä ajatellut raskautta vaan unohti koko asian ja keskitty muihin juttuihin.

Voih, toivottavasti ei tartte vuosia sentään odotella pikkukakkosta :cry: itsekin olen jo miettinyt, että JOS joskus tulee vielä haaveita toisesta muksusta, että miten pitkään sitä saa odotella :-|

pipsa-poro
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 616
Liittynyt: 24 Elo 2008, 17:03
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Raskautuneet jouluttajat

Viesti Kirjoittaja pipsa-poro » 30 Elo 2011, 14:12

Pipsa-porolta :poroo: sorkkahalit, ihana uutinen :hei: :smile: . Itse olen läpikäynyt vuosien jännityksen ja raskaat hormonihoidot, luutiin jo etten tule vasuleita saamaan :cry: . Hyvin ymmärrän miltä tuntuu kun vauva ilmoittaa tulostansa :smile: ..

Avatar
Stigmation
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 931
Liittynyt: 01 Loka 2007, 15:41
Paikkakunta: Haapajärvi

Re: Raskautuneet jouluttajat

Viesti Kirjoittaja Stigmation » 30 Elo 2011, 20:50

Mää en muistanutkaan, että meillä on tällainenkin ketju :razz:

Meilläkin odotetaan onnellisesti. Laskettu aika on paria päivää ennen Joulutonttua eli 27.02.2012. 15. raskausviikko siis meneillään. Aivan mahtavan mukava sattuma, että toinenkin jouluntaikalainen odottaa ja vieläpä näin lähekkäin LA:t.

Avatar
Joulutonttu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 5004
Liittynyt: 23 Elo 2007, 19:10
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Re: Raskautuneet jouluttajat

Viesti Kirjoittaja Joulutonttu » 01 Syys 2011, 18:32

pipsa-poro: Kiitos :laav: Itse en voi edes kuvitella miltä tuntuu rankat hoidot :cry: onneksi itse en joutunut sitä kokemaan :-|

Stigmation:ja eihän sitä vielä tiedä kumpi synnyttää eka tai ties vaikka samana päivänä :lol: Jännityksellä ja mielenkiinnolla jään odottamaan :mrgreen:

Avatar
Unico
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 2082
Liittynyt: 10 Marras 2007, 11:19

Re: Raskautuneet jouluttajat

Viesti Kirjoittaja Unico » 01 Syys 2011, 23:08

Adventtityttö, tai sitten toinen tulee ilman suurempia tuskia. Meillä meni se vajaa 3 kanssa ekan alulle saamiseen ja toinen tuli tosta noin vaan että joskus yllättää positiivisella tavalla, toivottavasti teilläkin! (varauduttiin siis samanlaiseen odotukseen ainakin kun ekaa jouduttiin)

Täällä tälläkertaa tullut myös RD joten joustaan polilla, mut hyvä et seuraavat.
No eipä tämäkään raskaus ole nautittava mutta sitten helpottaa, kun syntyy. Mulla on ollut fyysisesti hankalia nää molemmat. Eli välttämätön paha saadakseen sen vauvan. Ja kun tietää ettei ole kärsittävänä tiettyä aikaa kauempaa niin kyllä tän nyt kuitenkin jaksaa vaikka hermoja ajoittan vaatii.

adventtityttö
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1092
Liittynyt: 20 Syys 2007, 00:22
Paikkakunta: Kainuu

Re: Raskautuneet jouluttajat

Viesti Kirjoittaja adventtityttö » 02 Syys 2011, 09:22

Unico: onneksi teillä tuli toinen helpommin. täällä on jo yk 9 menossa. :roll: mun moninaiset "sairaudet" taitaa vaikeuttaa tilannetta (pco ja vajaatoiminta) ja mikä lie muu, että ei tärppää.. lääkkeet on taas käytössä huonolla menestyksellä. :( Tsempit loppuraskauteen!!!

Avatar
Unico
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 2082
Liittynyt: 10 Marras 2007, 11:19

Re: Raskautuneet jouluttajat

Viesti Kirjoittaja Unico » 03 Syys 2011, 21:56

Adventtityttö, tsemppiä ja jaksamista. Toivottavasti tärppää nopeammin.
Mä sain jättään kilpparilääkityksen synnytyksen jälkeen hiukan isommalle ja pysy rajoissa mut oli mulle parempi, joten en tiiä vaikuttiko se sitten jotain.
Mut mä olen todella onnellinen että tuli helpommin, mitä olis ikinä uskonut.

Avatar
miimuski
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 483
Liittynyt: 07 Marras 2011, 11:40
Paikkakunta: Iittala/Hämeenlinna

Re: Raskautuneet jouluttajat

Viesti Kirjoittaja miimuski » 08 Marras 2011, 13:08

Täällä odotetaan kolmosta ja näillä näkymin tyttö tulossa ja La ois 29.3.2012

Avatar
Joulutähti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 2627
Liittynyt: 24 Elo 2007, 07:06

Re: Raskautuneet jouluttajat

Viesti Kirjoittaja Joulutähti » 08 Marras 2011, 17:03

^Miimuski, meillähän on sitten LA:t ihan liki, meillä olisi pari päivää teitä ennen :hei:

Avatar
miimuski
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 483
Liittynyt: 07 Marras 2011, 11:40
Paikkakunta: Iittala/Hämeenlinna

Re: Raskautuneet jouluttajat

Viesti Kirjoittaja miimuski » 09 Marras 2011, 11:01

kiva kun täälläkin samaan aikaa odottajia. meillä nää lapset vaan pukannu hieman ajoissa maailmaan eli saa nähä mitenkäs tämä syntyy. esikoinen syntyi rv 39+1 ja poika sitten rv 36+4

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa