Twilight!

Joulun ulkopuolista elämää.
Vastaa Viestiin
Muikkis
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 2361
Liittynyt: 17 Elo 2008, 16:39
Paikkakunta: Tampere

Re: Twilight!

Viesti Kirjoittaja Muikkis » 03 Tammi 2010, 13:42

Me käytiin 1.1. kattomassa se kakkos leffa ja Muikkis tykkäsi kyllä ihan hirveesti ja INNOLLA ja hyvin malttamattomana
odotan seuraavaa leffaa! :see: Ihmetykseksei mmyös tuo ukkokin sanoi leffan olevan aika hyvä :mrgreen:

Avatar
Tiukutar
Tonttu
Tonttu
Viestit: 159
Liittynyt: 26 Elo 2007, 09:16

Re: Twilight!

Viesti Kirjoittaja Tiukutar » 03 Tammi 2010, 14:32

Ensimmäinen leffa nyt katsottu ja kyllä Edward lumos :mrgreen:
Nyt mukavampi lukea kirjat taas kun voi antaa kunnolliset kasvot kaikille henkilöille :lol:

Avatar
Stigmation
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 931
Liittynyt: 01 Loka 2007, 15:41
Paikkakunta: Haapajärvi

Re: Twilight!

Viesti Kirjoittaja Stigmation » 03 Tammi 2010, 15:56

Minulla on nyt luvussa joulupukilta saamani Aamunkoi. Olen ahminut kirjaa aina kun olen muulta loikoilultani malttanut, enää reilut satakunta sivua lukematta. Tykkään kyllä, jälleen ah niin ihanan äklöromanttista! Uusi kuu- leffa on vielä näkemättä, mutta aion kyllä katsoa heti kun tilaisuus tekee varkaan :smile:

Avatar
Anewielh
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 5163
Liittynyt: 10 Huhti 2010, 19:13
Viesti:

Re: Twilight!

Viesti Kirjoittaja Anewielh » 30 Heinä 2010, 15:05

Pidän ja en pidä Twilightista... Kirjat on ok, toki Meyer olisi voinut harjoitella pidempään ja julkaista tekstiä vasta sitten. Toki kirjat on sellaista ihastuttavaa rakkaushömppää, jota mielelläni luen joskus. Ensimmäinen kirja upposi kyllä totaalisesti, taso laski sitten mielestäni kirja kirjalta.

Elokuvatkin ovat ok, mutta... Minen oikein tykkää Kristen Stewartista :-| Näyttelijäntaidot ei vakuuta sitten yhtään. Tai no, ensimmäisessä osassa tämä roolitus vielä meni, mutta kakkosessa ei enää niinkään. Katsoin myös muutamia muita Stewartin elokuvia, ja voin todeta, että minusta hänen olemuksensa ei juurikaan muutu, olipa kyseessä mikä rooli tahansa. Tuskaiselta hän osaa näyttää, sen voin hänen kunniakseen lukea :lol:

Avatar
Stigmation
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 931
Liittynyt: 01 Loka 2007, 15:41
Paikkakunta: Haapajärvi

Re: Twilight!

Viesti Kirjoittaja Stigmation » 03 Elo 2010, 23:46

Se Kristenin tuskainen ilme ja ilmeellinen ähinä ja puhina on kyllä hienoa katseltavaa/kuunneltavaa :mrgreen: No joo, ei ehkä ihmeellinen näyttelijä, mutta mun silmissä se on ainoa mahdollinen Bella. Juuri eilen töissä katselin nuorten kanssa ekaa leffaa ja kun Bella ja Edward puhisivat hämillään siellä mikroskoopin äärellä kemian tunnilla, niin minun sydämeni oli pakahtua siitä nuoresta lemmestä :laav: :grin: Minut nimettiinkin työntekijän ominaisuudesta huolimatta paikan pahimmaksi teiniksi :mrgreen:

Avatar
miimuski
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 483
Liittynyt: 07 Marras 2011, 11:40
Paikkakunta: Iittala/Hämeenlinna

Re: Twilight!

Viesti Kirjoittaja miimuski » 08 Marras 2011, 13:10

Täällä yks Twilight fani eli omistan kaikki kirjat ja leffat ja nyt ollaan menossa tässä kuussa katsomaan 4 leffan eka osa. Kirjat oon lukenu moneen otteeseen kun on vaan niin ihanii luettavia

mha77
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 48
Liittynyt: 20 Syys 2012, 20:23
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa

Re: Twilight!

Viesti Kirjoittaja mha77 » 21 Syys 2012, 10:44

Täälläkin yksi Twilight leffat useaan kertaan katsonut :mrgreen: Kirjoja en ole lukenut,mutta haaveissa olisi nekin hankkia.Viimmeistä osaa odotellen :hei:

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Twilight!

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 28 Loka 2015, 14:40

Täällä kans :hei:
Ja kirjanakin todella hyvä :peukku:

Avatar
GrazyJaney
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 43
Liittynyt: 09 Loka 2014, 11:26
Paikkakunta: Helsinki

Re: Twilight!

Viesti Kirjoittaja GrazyJaney » 01 Marras 2015, 23:25

Pakko yhtyä tuohon yhteen edellä olleeseen viestiin että kirjat menee hauskana lukuhömppänä, mutta elokuvien katsomisesta meinaa paikoitellen tulla ihottumaa.

Weba
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 426
Liittynyt: 08 Syys 2013, 12:32
Viesti:

Re: Twilight!

Viesti Kirjoittaja Weba » 02 Marras 2015, 06:39

Muistan kun ekan kerran luin sarjan ekaa kirjaa. Olin täysin lumoutunut.

Leffatkin ihan ok, mutta lähinnä kun kirjoista tykkään. Ei ehkä muuten herättäisi innostusta. Kaikki löytyy kuitenkin omana, kirjat ja leffat. Silloin tällöin pääsevät lukemisen alle tai katsottavaksi.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa