Twilight!

Joulun ulkopuolista elämää.
Vastaa Viestiin
Avatar
Pinki
Tonttu
Tonttu
Viestit: 244
Liittynyt: 30 Syys 2008, 10:52
Paikkakunta: Lahti

Re: Twilight!

Viesti Kirjoittaja Pinki » 06 Marras 2009, 12:08

Tosifanihan käy Uuden kuun katsomassa kaksi kertaa vuorokaudessa. Ensin yöennakkonäytös ja illalla kuuden aikaan toiseen kertaan :lol:

kaveri 'pakotti' mukaan.... :roll:

Avatar
apollonia
Tonttu
Tonttu
Viestit: 190
Liittynyt: 20 Joulu 2008, 14:11
Paikkakunta: Turku

Re: Twilight!

Viesti Kirjoittaja apollonia » 21 Marras 2009, 20:59

No neidit!!

Mitä tykkäsitte?? Itse palasin juuri ja on taas sellanen hauskanen olo (samoin kun Twilightin jälkeen) :fee: Hankala kuvailla...
Loppu oli vain sellanen, että jos tämä ei perustuisi kirjasarjaan, niin päähän ottaisi enemmän kuin osaisi kuvitella seuraavaa leffaa odotellessa :lol:

Ja sitten se varsinainen kysymys: Team Edward vai Team Jacob? :inlaav:

Avatar
Stigmation
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 931
Liittynyt: 01 Loka 2007, 15:41
Paikkakunta: Haapajärvi

Re: Twilight!

Viesti Kirjoittaja Stigmation » 22 Marras 2009, 12:58

Vooooih, oon kade... En siis ole vielä päässyt itse leffaa näkemään, mutta kirjan lukeneena vastaukseni on ehdottomasti team JACOB! Jotenkin paljon aidompi ja poikamaisempi. Ja myös paremman näköinen ainakin minun mielikuvituksessani :lol:

Avatar
eirwen
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 713
Liittynyt: 14 Syys 2009, 15:50

Re: Twilight!

Viesti Kirjoittaja eirwen » 22 Marras 2009, 18:54

TEAM EDWARD!!!!!!!!!! ja musta edward on aidompi (toisin kuin jacob epäluonnollisine muskeleineen :shock: ) ja komeempi :lol: miten voikaan eri ihmiset katsoa samoja asioita niin erilaisten lasien läpi...no hyvä että makuja on monia, olishan se kauheaa jos kaikki tykkäis samoista asioista...

oli kyl hauskaa sielä teinien seassa...toisaalta tunsi itsensä ikälopuksi mutta sit taas toisaalta kovin nuoreksi (ainakin henkisesti....) :grin:

leffasta tykkäsin...loppu tuli kyl niin puskan takaa ettei tosikaan (kun en oo kirjoja lukenu, vielä) ei kyl ihan niin hyvä fiilis jääny ku twilightin jäljiltä mut silti oon ihan tyytyväinen siihen mitä ne oli saanut aikaan. oli muuten ihan ilmakin ku forksissa, koko päivä sato jotain tuhnua ja oli sumuista...

Avatar
apollonia
Tonttu
Tonttu
Viestit: 190
Liittynyt: 20 Joulu 2008, 14:11
Paikkakunta: Turku

Re: Twilight!

Viesti Kirjoittaja apollonia » 22 Marras 2009, 19:33

En tiedä oliko teidän näytöksissä, mutta meillä ainakin, että kun J tai E oli ilman paitaa, niin suurin osa katsojista huokaisi yhteen ääneen. Meinasin revetä oikein kunnolla (siinä huokailun ohella, mutta ei kerrota tätä puolta kellekään, eihän?? :mrgreen: )

Avatar
eirwen
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 713
Liittynyt: 14 Syys 2009, 15:50

Re: Twilight!

Viesti Kirjoittaja eirwen » 22 Marras 2009, 19:55

mä taas olin aikamoisessa transsissa ku katoin sitä elokuvaa ja vasta leffan jälkeen kuulin pariinkin otteeseen että sielä oli jotain tyttöjä kokoaja puhunu ja röyhtäilly ja vaikka mitä...ja ite en huomannu mitään ku olin niin keskittyneenä tuijottanu valkokangasta :lol:

musta se jake olis voinu lahjottaa vähäsen niistä muskeleistaan edwardille, ku musta jacob oli ihan liian buffi ja sit taas edward ihan liian luikku...

Avatar
Stigmation
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 931
Liittynyt: 01 Loka 2007, 15:41
Paikkakunta: Haapajärvi

Re: Twilight!

Viesti Kirjoittaja Stigmation » 23 Marras 2009, 11:53

eirwen No niimpä! Mutta kuten sanoin niin minun mielikuvieni Jacob on niin paljon ihkumpi kuin Edward :laav: Ja aitoudella tarkoitin lähinnä reaktioita ja luonnetta, tämänkin tosin minun kohdallani perustuu täysin kirjaan ja mielikuvitukseeni. Muttei muskeleissa toki mitään vikaakaan ole :jouulu:

Huokailevat teinit = :lol:

Avatar
apollonia
Tonttu
Tonttu
Viestit: 190
Liittynyt: 20 Joulu 2008, 14:11
Paikkakunta: Turku

Re: Twilight!

Viesti Kirjoittaja apollonia » 23 Marras 2009, 12:37

Musta kirja ja leffa kohtas kyllä toisensa aika hyvin. Huonommin olisi voinut olla.
Se vastakohtien asettelu on niin iskevä.Tai iskee ainakin mulle.
Jacob vs Edward,
kylmä vs kuuma,
tumma vs vaalea,
(lihas vs äly) ainakin päällisin puolin näyttäisi siltä :wink:
ja tietysti ainaiset veriviholliset (oli leffa/sarja mikä tahansa) vampyyri vs ihmissusi

Pitääkin lukasta kirja uudestaan pitkästä aikaa ja verrata oikein kunnolla (varsinkin kun sain koneelle teatterissa kuvatun version leffasta. Laatu tosin huono, mutta en valita :lol: )

Ja sen huomasin, että tässä leffassa oli komediaa, ja yleisö oikeasti nauroi. Mm
Bella Swan: You're sort of beautiful
Jacob Black: How hard did you hit your head?

******
Emmet: Dating older woman, hot.
*****
Plus eri reaktiot kun katsoivat Romeota ja Juliaa.

Avatar
Tiukutar
Tonttu
Tonttu
Viestit: 159
Liittynyt: 26 Elo 2007, 09:16

Re: Twilight!

Viesti Kirjoittaja Tiukutar » 02 Tammi 2010, 19:53

KOUKUSSA!! :mrgreen: 1,5 viikon aikana luettu kaikki 3 ja Aamunkoistakaan enään 150 sivua jäljellä.Pitää varmaan vuokrata leffat seuraavaks :roll:

Avatar
eirwen
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 713
Liittynyt: 14 Syys 2009, 15:50

Re: Twilight!

Viesti Kirjoittaja eirwen » 03 Tammi 2010, 12:38

yay! lisää koukuttuneita...tervetuloa joukkoon :grin: heh...mulla ne kirjat odottaa vielä lukemista tuolla...en uskalla alottaa kun tiedän että siitä ei sitten hevillä tule loppua :lol: leffat oon nähnytkin jo...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa