Uusi vuosi

Virittäydy juhlatunnelmaan muulloinkin kuin jouluna!
Vastaa Viestiin
tonttuli
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1973
Liittynyt: 17 Loka 2007, 09:50

Re: Uusi vuosi

Viesti Kirjoittaja tonttuli » 18 Joulu 2012, 09:19

Tonttulin kammarissa tonttuliäitee on vapailla sekä 31.12 että 1.1 :woohoo:
Aina ennen ollut töissä joten eiköhän me nyt jotenkin vietetä tätäkin juhlaa tällä kertaa

jos muutama ilotulitusraketti ostettais ihan lastenkin vuoksi :jee:

Syödään nakkeja ja punajuurisalaattia,perunasalaattia sekä pommac limpsaa...ja herkutellaan karkeilla ja sipseillä.
Käydään saunassa ainakin ja katsellaan tv:tä,pelataan lautapelejä....ihan rauhallisissa merkeissä sujuu...kotona...lasten ehdoilla siis :jeeh:

Avatar
Iip
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 392
Liittynyt: 10 Marras 2012, 16:28
Paikkakunta: Siuntio

Re: Uusi vuosi

Viesti Kirjoittaja Iip » 18 Joulu 2012, 09:30

Viime vuosina oon yleensä ollut nukkumassa, kun vuosi vaihtuu... Mutta nyt olen kerrankin vapaalla kaikki joulun välipäivät, uuteen vuoteen asti! :woohoo: Ehkä siis saisin sen reilun viikon lomailun aikana käännettyä unirytmiä sen verran myöhäisemmäksi, että uutta vuotta voisi tavalla tai toisella juhlia. :mrgreen: Tarkempia suunnitelmia ei vielä ole, mutta katsellaan mitä keksitään...

Avatar
katinka
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 947
Liittynyt: 23 Elo 2007, 13:33

Re: Uusi vuosi

Viesti Kirjoittaja katinka » 18 Joulu 2012, 10:38

iltavuoro-aamuvuoro. hyvä näin!

Avatar
saveka
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 887
Liittynyt: 26 Elo 2007, 12:58

Re: Uusi vuosi

Viesti Kirjoittaja saveka » 18 Joulu 2012, 11:25

Perinteisesti vietetään uusivuosi ystäväperheen kanssa kuten monena muunakin uutenavuotena. Herkkuja ja mukavaa yhdessä oloa eipä siinä muuta tarvita, myöhään illalla sitten ammutaan raketteja lasten iloksi.

Avatar
Joulutähti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 2627
Liittynyt: 24 Elo 2007, 07:06

Re: Uusi vuosi

Viesti Kirjoittaja Joulutähti » 19 Joulu 2012, 08:26

saveka kirjoitti:Perinteisesti vietetään uusivuosi ystäväperheen kanssa kuten monena muunakin uutenavuotena. Herkkuja ja mukavaa yhdessä oloa eipä siinä muuta tarvita, myöhään illalla sitten ammutaan raketteja lasten iloksi.
Olen vähän kateellinen tuollaisesta perinteestä. Meillä uudet vuodet ovat olleet enemmän ja vähemmän tylsiä. En siis mitään ihmeempää kaipaa, mutta jotain kivaa tekemistä. Noh, ehkä tässä jotain kuvioita muodostuu kun tytöt vähän kasvavat ja alkavat tämänkin juhlan päälle jotain ymmärtämään.

kuusipuu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4984
Liittynyt: 18 Syys 2007, 12:42

Re: Uusi vuosi

Viesti Kirjoittaja kuusipuu » 19 Joulu 2012, 09:09

...........................

Avatar
inkivääri
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 435
Liittynyt: 11 Marras 2012, 19:59

Re: Uusi vuosi

Viesti Kirjoittaja inkivääri » 19 Joulu 2012, 21:05

Me tossa mietittiin uuden vuoden juhlintaa, tullaan juhlistamaan sitä ihan kahdestaan kotosalla. Ostetaan varmaan vähän raketteja ja tähtisädetikkuja, ehkä tinaakin, mä teen perunasalaattia, keitetään nakkeja sen kaveriks ja kuohuviinipullollinenkin taitaa tulla jaettua. Ehkä myös teen jotain namudrinkkiäkin. Lautapelejä todennäköisesti pelaillaan. Eli ihan rauhallinen ilta siis tästä tulossa täällä päin!

Avatar
kivaa
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 291
Liittynyt: 25 Syys 2011, 17:47
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi vuosi

Viesti Kirjoittaja kivaa » 26 Joulu 2012, 21:58

Tänä vuonna minut ja miehekkeeni on kutsuttu Hämeenlinnaan juhlistamaan vuoden vaihdetta hyvän seuran ja juoman merkeissä. Ihan vain tämmöiset kotibileet. Ajattelimme yllätyksenä viedä mukanamme tinaa sekä kenties muutaman raketin. En olekkaan aikoihin valanut tinaa tai ylipäätään räjäytellyt raketteja. Tätä sitten seuraavaksi odotellessa.
:raketti:

joulusukka
Tonttu
Tonttu
Viestit: 237
Liittynyt: 15 Loka 2011, 17:54

Re: Uusi vuosi

Viesti Kirjoittaja joulusukka » 28 Joulu 2012, 13:42

Pienenä rakastin uuttavuotta, edelleenkin se on musta vuoden toisiksi paras juhla. :mrgreen: Tosin en ole enää viettänyt moneen vuoteen uv:ta niinkuin tahtoisin. Mun unelmissa uutenavuotena syödään hyvää ruokaa, ammutaan raketteja, pelataan lautapelejä ja juodaan kuohuviiniä pienellä, mutta hyvällä porukalla. :mrgreen: Viime vuosina olen kuitenkin aina löytänyt itseni puolitutun kotibileistä tai täpötäydestä baarista... :shock:

Muikkis
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 2361
Liittynyt: 17 Elo 2008, 16:39
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi vuosi

Viesti Kirjoittaja Muikkis » 28 Joulu 2012, 18:33

M taidan tehdä itse uudeksi vuodeksi perunasalaattia ja uunissa tehdään nakkeja ja
niitä liekkisiipiä :nam:
Raketteja mies osti eilen, mutta mä haluaisin vielä jonkun kivan padan. Katsotaan nyt...
Mä odotan jo kovasti tammikuuta jostain syystä!



:raketti:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut juhlat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa