VarJOULU

Virittäydy juhlatunnelmaan muulloinkin kuin jouluna!
Vastaa Viestiin
Menninkäistenäiti
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viesti:

VarJOULU

Viesti Kirjoittaja Menninkäistenäiti » 07 Tammi 2008, 17:53

Nyt ei ole faktaa, mutta luin kuitenkin ennen joulua Kotiliedestä (?) vanhemmilla ollessani että jossain päin maailmaa joulu olisi 16. tai 17.1. Kymmenen päivää VarJouluun... Mitenköhän juhlistaisi tuota joulua? :jouulu: Niin ja haastan kaikki jouluttelijat mukaan viettämään kyseistä juhlaa, kukin oman mielensä mukaan. :mrgreen:
Joulua pieni menninkäinen pohti,
ja katseensa nosti suurta tähteä kohti.
Joulussa on lämpöä, rakkautta ja iloa.
Ja tähti, se johdattaa meidät kohti toivoa.

Sarppa
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viesti:

Re: VarJOULU

Viesti Kirjoittaja Sarppa » 08 Tammi 2008, 14:06

Loistava idea tuo VarJoulu :mrgreen: Oon kuullut joulua vietettävän 6.1. mutta näistä päivämääristä en ole koskaan kuullut :shock:

Minä aion juhlia VarJoulua ainakin sillä, että kaivan viimeiset torttutaikinat pakastimessa ja leipaisen viimeiset tähtitortut :jouulu:
Kuva

Menninkäistenäiti
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viesti:

Re: VarJOULU

Viesti Kirjoittaja Menninkäistenäiti » 08 Tammi 2008, 22:34

Joo, ortodoksinen joulu oli tuo 6.1. mut tää oli ymmärtääkseni jonkun valtion juttu :) Oisko ollut jotain entisen Neuvostoliiton alueita :?

Meillä juhlistetaan ihan minä ja lapset (ukko illassa) niin että ajattelin laittaa meille pyörimään Aku Ankan Joulumanteli-dvd:n, se kun jäi joulun alla ihan avaamatta kääreistään :shock: Ja sitten kun saan lapset nukkumaan niin glögiä lämmittelen. Ajattelin että jos tässä välissä ei joisikaan niin mahtaisi maistua vallan ihanalta :laav:
Joulua pieni menninkäinen pohti,
ja katseensa nosti suurta tähteä kohti.
Joulussa on lämpöä, rakkautta ja iloa.
Ja tähti, se johdattaa meidät kohti toivoa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut juhlat”