Joulu laivalla

Joulun on lomailun ja matkailun aikaa. Täältä löydät vinkit parhaisiin joulutapahtumiin ympäri Suomen!
Vastaa Viestiin
Jouluruno
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viesti:

Re: Joulu laivalla

Viesti Kirjoittaja Jouluruno » 06 Elo 2018, 15:19

Löysinpäs tämmöisen vanhan Joululaivaketjun! :dee:

Ollaan siis varattu tulevaksi jouluksi risteily Tallinnaan! Tämä tuli oikeastaan ihan extempore mieleen, kun vanhempieni kanssa juteltiin viikko sitten joulun vietosta ja siitä, kuinka he yhtenä jouluna olivat olleet jossain kylpylässä joulunpyhät. Siitä se ajatus sitten lähti rönsyilemään ja päädyttiin selailemaan laivayhtiöiden nettisivuja ja hetken mietinnän jälkeen varattiin meidän perheelle ja minun vanhemmilleni yhteinen jouluristeily :jee:
Otettiin Family-hytti, eli kaksi väliovellista hyttiä, niin päästään koko porukka samaan hyttiin. Meitä lähtee siis yhteensä kuusi henkeä.

Koskaan aikaisemmin en ole viettänyt joulua missään muualla kuin kotona, omilla vanhemmillani tai puolison vanhemmilla. Hyvin perinteisiä jouluja siis! Tuntuu jännältä, että tänä vuonna lähdetäänkin Aattona risteilemään, Joulupäivä vietetään Tallinnassa ja Tapanina tullaan kotiin. Laivalla ollaan siis kaksi yötä.

Onko täällä muita joulua risteilyllä viettäneitä? Olisi kiva kuulla kokemuksia :see:

Konvehti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viesti:

Re: Joulu laivalla

Viesti Kirjoittaja Konvehti » 17 Elo 2018, 14:14

Hieman minäkin ehdin jo äidin sairastumisen ja poismenon tienoilla miettiä joulua laivalla oman perheen ja isän kanssa. Näin joulu olisi todella aivan erilainen kuin ennen ja ehkä äidin puuttuminen ei olisi siten aivan niin musertavaa. Mutta toisaalta tuntuuko joulu laivalla yhtään joululta ja haluan mennä haudalle jouluna :roll:
Kuva

Joulu oveen kolkuttaa hymyy tuiskusäässä: Lapsikullat avatkaa! Olen aivan jäässä. Kukkurainen vakka tää harteita jo väsyttää. Lahjoja on mulla. Saanko sisään tulla? Tule armas joulu! – Z. Topelius –

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Joulumatkailu + tapahtumat”