Riika joulun aikaan?

Joulun on lomailun ja matkailun aikaa. Täältä löydät vinkit parhaisiin joulutapahtumiin ympäri Suomen!
Vastaa Viestiin
Avatar
Konvehti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3498
Liittynyt: 04 Loka 2013, 12:28
Paikkakunta: Pk-seutu

Riika joulun aikaan?

Viesti Kirjoittaja Konvehti » 31 Loka 2014, 08:33

Onko joku käynyt joulukuussa Riikassa? Onko siellä joulutoreja? Kannattaisiko lähteä?

Avatar
Tonttunen
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 315
Liittynyt: 01 Syys 2011, 13:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Riika joulun aikaan?

Viesti Kirjoittaja Tonttunen » 01 Marras 2014, 00:27

Meillä on ollut suunnitelmissa lähteä Riikaan joulutoreille. Mies oli jostain löytänyt tietoa sikäläisistä joulutoreista. Tänä vuonna ehdimme vain Tallinnaan, mutta toivottavasti ensi vuonna päästäis reissuun.

Avatar
Konvehti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3498
Liittynyt: 04 Loka 2013, 12:28
Paikkakunta: Pk-seutu

Re: Riika joulun aikaan?

Viesti Kirjoittaja Konvehti » 15 Elo 2020, 21:03

Riian joulutoreille pääsisi tänä vuonna suoralla laivayhteydellä. Sikäli houkuttelevaa mutta vielähän ei tiedä joulukuun koronatilanteesta :roll: Pitää siis jäädä seuraamaan tilannetta...

Kerppuli
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 12
Liittynyt: 28 Maalis 2020, 17:25

Re: Riika joulun aikaan?

Viesti Kirjoittaja Kerppuli » 23 Elo 2020, 18:41

Minä olen muutaman kerran käynyt Riian joulutoreilla, erityisesti vanhassa kaupungissa on aivan ihanan jouluinen tunnelma kuuman juoman kanssa kierrellessä :inlaav:

Riiassa on todella paljon joulukuusia, Latvialaiset ajattelevat keksineensä joulukuusen ja tällä ajatuksella pääkaupunkiaan koristelevat. Aivan upeita kuusia pitkin kaupunkia siis!

Itse olen käynyt sekä ennen joulua että välipäivien aikana kaupungissa, lahjahankintojakin siis olen tehnyt Riiassa. Mukaan on lähtenyt ainakin käsitöitä ja Stendersin ihania saippuoita sekä Laiman suklaata. Riga balsamia luonnollisesti myös, mustaherukan makuinen on aivan ihanaa kuumaan mustaherukkamehuun sekoitettuna.

Itse seuraan myös koronatilannetta, josko tällekin joululle pääsisi jollain joulutorilla käymään!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Joulumatkailu + tapahtumat”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa