Uuden palstan ongelmat ja kysymykset

Täältä löydät palstan käyttöön liittyviä ohjeita ja voit jättää ylläpidolle palautetta ja kehitysideoita.
Vastaa Viestiin
Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Uuden palstan ongelmat ja kysymykset

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 07 Syys 2016, 21:11

Larppa :hali:

Avatar
Unico
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 2082
Liittynyt: 10 Marras 2007, 11:19

Re: Uuden palstan ongelmat ja kysymykset

Viesti Kirjoittaja Unico » 14 Loka 2016, 16:57

Ihan uteliaisuuttani kysyn miksi tupla v on kielletty merkki? Tai ainakin viesti lähti sen vaihdettuani tavalliseen.

Larppa
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 35
Liittynyt: 22 Elo 2011, 17:34

Re: Uuden palstan ongelmat ja kysymykset

Viesti Kirjoittaja Larppa » 14 Loka 2016, 17:38

Ei w ole kielletty ja minulla sen lähetys onnistuu. Millä tavalla yritit sitä käyttää?

Avatar
Unico
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 2082
Liittynyt: 10 Marras 2007, 11:19

Re: Uuden palstan ongelmat ja kysymykset

Viesti Kirjoittaja Unico » 14 Loka 2016, 19:49

Kirjoittaa Star wars

Edit nyt antoi varmaan joku tilapäinen häiriö. Antoi ilmoituksen että on virheellisiä merkkejä ja oli hymiö ja tekstiä ensin sitten pelkkää tekstiä ja W vaihtamisen jälkeen päästi liikkeelle.

Mila
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 981
Liittynyt: 25 Kesä 2012, 23:04

Re: Uuden palstan ongelmat ja kysymykset

Viesti Kirjoittaja Mila » 28 Syys 2017, 18:37

Mulle on yritetty laittaa yksityisviestiä, mutta herjaa etten ole jäsen tms. vastaavaa. Yritin myös itse lähettää yksityisviestin, mutta en ole varma onko viesti koskaan lähtenyt eteenpäin, näkyy nimittäin edelleen tuolla mun viesteissä lähtevissä.

Larppa
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 35
Liittynyt: 22 Elo 2011, 17:34

Re: Uuden palstan ongelmat ja kysymykset

Viesti Kirjoittaja Larppa » 28 Syys 2017, 18:41

Hei,
Lähetin sinulle yksityisviestin ja se näytti lähtevän normaalisti. Kenelle tuo ilmoitus tuli? Ehkä lähettäjän oikeuksissa on jotain vialla.

Sarppa
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4962
Liittynyt: 07 Syys 2007, 17:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uuden palstan ongelmat ja kysymykset

Viesti Kirjoittaja Sarppa » 03 Loka 2017, 15:02

Mila kirjoitti:
28 Syys 2017, 18:37
Mulle on yritetty laittaa yksityisviestiä, mutta herjaa etten ole jäsen tms. vastaavaa. Yritin myös itse lähettää yksityisviestin, mutta en ole varma onko viesti koskaan lähtenyt eteenpäin, näkyy nimittäin edelleen tuolla mun viesteissä lähtevissä.
Onko ongelma jo ratkennut? Viestit näkyvät lähtevissä siihen saakka, kunnes vastaanottaja on lukenut viestin. Sen jälkeen viesti siirtyy lähetetyt-kansioon.

Mila
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 981
Liittynyt: 25 Kesä 2012, 23:04

Re: Uuden palstan ongelmat ja kysymykset

Viesti Kirjoittaja Mila » 03 Loka 2017, 18:08

Nyt on parin ihmisen viestit tullut mulle ihan kiukuttelematta perille :)

Avatar
Pakkanen
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 339
Liittynyt: 17 Loka 2010, 14:51

Re: Uuden palstan ongelmat ja kysymykset

Viesti Kirjoittaja Pakkanen » 16 Loka 2017, 23:18

Kopsasin tämän oman kysymyksen tuolta toisesta keskustelusta tänne, jos tähän saisi oikeasti vastauksen? :-)

"Huomasin, että tuolla jossain keskustelussa puhuttiin jostain arkistosta ja sinne ilmeisesti tarvitsee erikseen luvan, että niitä pääsee lukemaan? Onko se vain harvoille ja valituille vai..ensimmäistä kertaa tästä kuulen vaikka täällä palstalla kirjoitellu jo kohta sen 7 vuotta :hei:"

Sarppa
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4962
Liittynyt: 07 Syys 2007, 17:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uuden palstan ongelmat ja kysymykset

Viesti Kirjoittaja Sarppa » 21 Loka 2017, 17:42

Pakkanen kirjoitti:
16 Loka 2017, 23:18
Kopsasin tämän oman kysymyksen tuolta toisesta keskustelusta tänne, jos tähän saisi oikeasti vastauksen? :-)

"Huomasin, että tuolla jossain keskustelussa puhuttiin jostain arkistosta ja sinne ilmeisesti tarvitsee erikseen luvan, että niitä pääsee lukemaan? Onko se vain harvoille ja valituille vai..ensimmäistä kertaa tästä kuulen vaikka täällä palstalla kirjoitellu jo kohta sen 7 vuotta :hei:"
Pahoittelen vastauksen viivästymistä, huomasin sen vasta nyt. En osaa sanoa miksi, mutta profiilisi on ollut kaikki nämä vuodet väärässä tilassa (olit edelleen jostain syystä "uusi käyttäjä", joilla on vähemmän oikeuksia kuin aktiivisemmilla käyttäjillä.) Nyt kaikki alueet näkyvät sinulla normaalisti ja löydätkin varmasti paljon uusia, jänniä osioita. Ylläpito pahoittelee syvästi mysteeriltä vaikuttavaa virhettä kohdallasi!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Palaute ja ohjeet”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa