Joulupipareiden koristeluideoita

Jaa täällä omat joulunajan ruoka-ohjeesi ja inspiroidu hyvistä ja herkullisista ideoista!
Vastaa Viestiin
tallilyhty
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viesti:

Re: Joulupipareiden koristeluideoita

Viesti Kirjoittaja tallilyhty » 22 Marras 2018, 23:42

En tiedä mistä olen saanut idean päähäni, mutta haluaisin kokeilla korvata tylsän makuisen sokerikuorrutteen kinuskilla. Ainakin päässäni tämä makuyhdistelmä toimii: pipari ja kinuski - NAM! Kinuskin pitäisi olla sitä sellaista itse kermasta ja fariinisokerista keitettyä. Ajattelin ostaa Stockmannilta rasian niitä heidän oman brändin piparkakkuja(maistuvat parhailta) ja kokeilla niihin.

AdiraGee
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AdiraGee » 23 Syys 2020, 15:30

Katikki kirjoitti:
11 Marras 2018, 15:49
kuusipuu kirjoitti:
11 Marras 2018, 14:44
Miun mielestä piparit ovat niin hyviä ja herkkiä maultaan, etteivät ne kaipaa minkäänlaista koristelua. Joskus aiemmin toki meilläkin tehty lasten kanssa koristeltu pipareita, mutta kyllä ne pelkältään ovat parhaita. :peukku:
Meilläkään ei kaikkia pipareita koristella, vain piparitalo ja joulun herkkupöytään vadillinen koristeltuja pipareita, ne on vähän kuin syötäviä joulukoristeita :nam:
Meillä perhe jakautuu tässä kahteen. Mies ei halua syödä ollenkaan koristeltuja joulupipareita, lapset taas nimenomaan haluaa omansa sokerikuorrutteella. Minä tykkään enemmän koristelemattomista, mutta jonkun koristellunkin voin syödä.
I'm dreaming of a white Christmas... but if the white runs out, I'll drink the red

joulupallo
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja joulupallo » 17 Loka 2020, 18:38

Kurkatkaapa facebookista tämmöinen kuin Minnin Herkkupaja. Tekee ihan todella upeita piparin koristeluita!! :pipru:
Liekki lämmin kynttilästä, syttyy ihmissydämeen, matkaa arjen hämärästä, teen jo juhlaan jouluiseen.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ruokaohjeet + kattaukset”