Joulupipareiden koristeluideoita

Jaa täällä omat joulunajan ruoka-ohjeesi ja inspiroidu hyvistä ja herkullisista ideoista!
Vastaa Viestiin
tallilyhty
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 53
Liittynyt: 24 Syys 2017, 14:18

Re: Joulupipareiden koristeluideoita

Viesti Kirjoittaja tallilyhty » 22 Marras 2018, 23:42

En tiedä mistä olen saanut idean päähäni, mutta haluaisin kokeilla korvata tylsän makuisen sokerikuorrutteen kinuskilla. Ainakin päässäni tämä makuyhdistelmä toimii: pipari ja kinuski - NAM! Kinuskin pitäisi olla sitä sellaista itse kermasta ja fariinisokerista keitettyä. Ajattelin ostaa Stockmannilta rasian niitä heidän oman brändin piparkakkuja(maistuvat parhailta) ja kokeilla niihin.

AdiraGee
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3296
Liittynyt: 28 Elo 2007, 13:37
Paikkakunta: E-Karjala

Re: Joulupipareiden koristeluideoita

Viesti Kirjoittaja AdiraGee » 23 Syys 2020, 15:30

Katikki kirjoitti:
11 Marras 2018, 15:49
kuusipuu kirjoitti:
11 Marras 2018, 14:44
Miun mielestä piparit ovat niin hyviä ja herkkiä maultaan, etteivät ne kaipaa minkäänlaista koristelua. Joskus aiemmin toki meilläkin tehty lasten kanssa koristeltu pipareita, mutta kyllä ne pelkältään ovat parhaita. :peukku:
Meilläkään ei kaikkia pipareita koristella, vain piparitalo ja joulun herkkupöytään vadillinen koristeltuja pipareita, ne on vähän kuin syötäviä joulukoristeita :nam:
Meillä perhe jakautuu tässä kahteen. Mies ei halua syödä ollenkaan koristeltuja joulupipareita, lapset taas nimenomaan haluaa omansa sokerikuorrutteella. Minä tykkään enemmän koristelemattomista, mutta jonkun koristellunkin voin syödä.

Avatar
joulupallo
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 393
Liittynyt: 09 Syys 2013, 11:54

Re: Joulupipareiden koristeluideoita

Viesti Kirjoittaja joulupallo » 17 Loka 2020, 18:38

Kurkatkaapa facebookista tämmöinen kuin Minnin Herkkupaja. Tekee ihan todella upeita piparin koristeluita!! :pipru:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ruokaohjeet + kattaukset”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa