Jouluastiasto/-kattaus - kuuluuko kalustoosi?

Jaa täällä omat joulunajan ruoka-ohjeesi ja inspiroidu hyvistä ja herkullisista ideoista!
Vastaa Viestiin
Avatar
Konvehti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3498
Liittynyt: 04 Loka 2013, 12:28
Paikkakunta: Pk-seutu

Re: Jouluastiasto/-kattaus - kuuluuko kalustoosi?

Viesti Kirjoittaja Konvehti » 08 Loka 2014, 08:55

Joulujuristi: voi miten kauniita :inlaav:

Avatar
Hanki
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 386
Liittynyt: 06 Syys 2007, 14:42

Re: Jouluastiasto/-kattaus - kuuluuko kalustoosi?

Viesti Kirjoittaja Hanki » 08 Loka 2014, 10:09

Joulujuristi: minkä valmistajan nuo on, on T O D E L L A hienot!

Avatar
Joulujuristi
Tonttu
Tonttu
Viestit: 184
Liittynyt: 29 Syys 2012, 22:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jouluastiasto/-kattaus - kuuluuko kalustoosi?

Viesti Kirjoittaja Joulujuristi » 08 Loka 2014, 13:59

Hanki kirjoitti:Joulujuristi: minkä valmistajan nuo on, on T O D E L L A hienot!
Villeroy & Boch =) Helsingin liike oli aivan täynnä kaikkia jouluastioita. Oma kokoelmani ei varmana jää tuohon... mutta ensin täytyy varmaan odottaa, että muutetaan joskus isompaan asuntoon.

Lara__
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 58
Liittynyt: 07 Joulu 2012, 19:45
Paikkakunta: Salo

Re: Jouluastiasto/-kattaus - kuuluuko kalustoosi?

Viesti Kirjoittaja Lara__ » 09 Loka 2014, 22:53

Osui tollanen silmään http://m.tori.fi/vi/14691545.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Ihanan vanhanaikaisia olis, mutta hinta on meiän taloudelle suuri! :/

Ja muutenki harmittavasti tolleen 'epätasamääriä' :D

Avatar
Anewielh
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 5163
Liittynyt: 10 Huhti 2010, 19:13
Viesti:

Re: Jouluastiasto/-kattaus - kuuluuko kalustoosi?

Viesti Kirjoittaja Anewielh » 10 Loka 2014, 09:05

Onko tuo astiasto oikeasti niin kallis, että esim. neljän hengen kattausta ei saa neljälläsadalla? Kun olipa keräilykohde mikä tahansa, niin epätäydellisestä sarjasta ei kyllä makseta yleensä täyttä hintaa...

Kalliiksi kyllä tuon sarjan tiesin, mutta että noin kallis... Jos tuosta funtsii kuuden hengen astiastolle hintaa niin se on varmaan jossain 550-600 euron paikkeilla?! :oo

kuusipuu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4984
Liittynyt: 18 Syys 2007, 12:42

Re: Jouluastiasto/-kattaus - kuuluuko kalustoosi?

Viesti Kirjoittaja kuusipuu » 10 Loka 2014, 09:52

..................................

Avatar
pipari
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 985
Liittynyt: 20 Syys 2008, 11:48
Paikkakunta: Kemi

Re: Jouluastiasto/-kattaus - kuuluuko kalustoosi?

Viesti Kirjoittaja pipari » 26 Loka 2014, 09:46

Apilanlehden hinnat on kyllä ihan pilvissä.. Halpa hallissa oli kivoja, teeman "kopioita" punaisena, ja hinnat oli 2-5e, riippuen ostaisiko mukin vai lautasen.

Avatar
Terttutyttö
Tonttu
Tonttu
Viestit: 217
Liittynyt: 12 Syys 2012, 07:55

Re: Jouluastiasto/-kattaus - kuuluuko kalustoosi?

Viesti Kirjoittaja Terttutyttö » 29 Loka 2014, 15:49

Olen etsiskellyt punaista puurokulhoa joulua varten, kun olen ollut sitä mieltä, että valkoinen puuro valkoisessa kulhossa on kertakaikkiaan nounou (siis jouluna). Viimeisimmällä markettireissulla käänsin kuitenkin takkini, koskapa prismasta löytyi niin iiiihana kulho ja sille mukikin kaveriksi. Täällä on kuva tuon Ensilumi-malliston tuotteista, ostin siis tuon kulhon ja harmaapohjaisen mukin (kummatkin oli n. 5e/kpl) ja tarjottimen haluaisin myös, mutten raaskinut nyt siihen investoida. :laav:

Avatar
Punatonttu
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 388
Liittynyt: 23 Syys 2013, 09:44

Re: Jouluastiasto/-kattaus - kuuluuko kalustoosi?

Viesti Kirjoittaja Punatonttu » 30 Loka 2014, 16:24

Terttutyttö kirjoitti:Olen etsiskellyt punaista puurokulhoa joulua varten, kun olen ollut sitä mieltä, että valkoinen puuro valkoisessa kulhossa on kertakaikkiaan nounou (siis jouluna). Viimeisimmällä markettireissulla käänsin kuitenkin takkini, koskapa prismasta löytyi niin iiiihana kulho ja sille mukikin kaveriksi. Täällä on kuva tuon Ensilumi-malliston tuotteista, ostin siis tuon kulhon ja harmaapohjaisen mukin (kummatkin oli n. 5e/kpl) ja tarjottimen haluaisin myös, mutten raaskinut nyt siihen investoida. :laav:
Minä olen sitä punaista Teemaa kuolannut. Nyt oli olman kylän yhdessä halpahallissa Teemat -25% paitsi ei tietenkään punainen.

Jouluiset astiat mulla on muuten, mutta ei puurolle. Ja valkoista teemaa lisukkeena.

Avatar
Terttutyttö
Tonttu
Tonttu
Viestit: 217
Liittynyt: 12 Syys 2012, 07:55

Re: Jouluastiasto/-kattaus - kuuluuko kalustoosi?

Viesti Kirjoittaja Terttutyttö » 31 Loka 2014, 17:36

Punatonttu kirjoitti:
Terttutyttö kirjoitti:Olen etsiskellyt punaista puurokulhoa joulua varten, kun olen ollut sitä mieltä, että valkoinen puuro valkoisessa kulhossa on kertakaikkiaan nounou (siis jouluna). Viimeisimmällä markettireissulla käänsin kuitenkin takkini, koskapa prismasta löytyi niin iiiihana kulho ja sille mukikin kaveriksi. Täällä on kuva tuon Ensilumi-malliston tuotteista, ostin siis tuon kulhon ja harmaapohjaisen mukin (kummatkin oli n. 5e/kpl) ja tarjottimen haluaisin myös, mutten raaskinut nyt siihen investoida. :laav:
Minä olen sitä punaista Teemaa kuolannut. Nyt oli olman kylän yhdessä halpahallissa Teemat -25% paitsi ei tietenkään punainen.

Jouluiset astiat mulla on muuten, mutta ei puurolle. Ja valkoista teemaa lisukkeena.
Teeman hylkäämistä nopeutti myös se, että teeman kulho on tosi pieni ja siitä ei kyllä puurokulhoa saa kuin hiiriperheelle.

...ja nyt soi päässä "On hiirellä lapsia mukanansa kaksikymmentäkuus. Voisilmässä puuron ne itseään peilaa ja viiksiä vääntelee.." :laulu:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ruokaohjeet + kattaukset”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa