Jouluastiasto/-kattaus - kuuluuko kalustoosi?

Jaa täällä omat joulunajan ruoka-ohjeesi ja inspiroidu hyvistä ja herkullisista ideoista!
Vastaa Viestiin
Avatar
Tiukutar
Tonttu
Tonttu
Viestit: 159
Liittynyt: 26 Elo 2007, 09:16

Re: Jouluastiasto/-kattaus - kuuluuko kalustoosi?

Viesti Kirjoittaja Tiukutar » 17 Elo 2008, 15:04

Täältä löytyy toinen astiasto jota oon käyttänyt joulupöydässä.Arabian Ruija astiasto,joka on joskus anopilta saatu :?
Arabian Illusiaa haluisin kerätä mutta ei tila riitä niin ei voi mitään...

Avatar
saveka
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 887
Liittynyt: 26 Elo 2007, 12:58

Re: Jouluastiasto/-kattaus - kuuluuko kalustoosi?

Viesti Kirjoittaja saveka » 20 Elo 2008, 11:59

Täällä ei ole jouluastiastoa..vielä. Jos tänä vuonna tulee Teemalta vielä punaisia astioita myyntiin niin niitä ajattelin hankkia.

Avatar
Enkelikello
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1518
Liittynyt: 04 Loka 2007, 15:07

Re: Jouluastiasto/-kattaus - kuuluuko kalustoosi?

Viesti Kirjoittaja Enkelikello » 24 Elo 2008, 18:30

Mua kiinnostaisi toi Apilanlehden perinnejoulu astiasto. Onko kukaan nähnyt niitä livenä? Ovat kyllä hurjan kalliita, mutta johonkin astiastoon täytyisi sijoittaa, kun nykyinen juhla-astiasto on vain kuudelle hengelle, eikä se enää riitä. Ja en tiedä, mistä sitä astiastoa saisi lisää.
En mä sitä perinnejouluakaan ehtisi hankkia täksi jouluksi tarvittavaa määrää, mutta ainakin sitten sitä seuraavaksi. Tietääkö kukaan, kun siellä on parhaillaan sellainen tarjous, jossa tulee kuukauden välein lautanen ja lasi, että joutuisiko sarjan muut astiat ostamaan kalliilla ovh-hinnalla, vai saako niitäkin sitten ostaa jollain "halvemmalla" pakettihinnalla?

Avatar
Joulutonttu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 5004
Liittynyt: 23 Elo 2007, 19:10
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Re: Jouluastiasto/-kattaus - kuuluuko kalustoosi?

Viesti Kirjoittaja Joulutonttu » 24 Elo 2008, 19:12

Enkelikello: Kävin apilanlehden sivuilla, ja tuosta Perinnejoulusta, ja myös muista on tarjous meneillään ;)
http://www.apilanlehti.fi/templates/PPage____3287.aspx

Avatar
Meli
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1569
Liittynyt: 24 Elo 2007, 09:20
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Jouluastiasto/-kattaus - kuuluuko kalustoosi?

Viesti Kirjoittaja Meli » 24 Elo 2008, 20:38

Joulutonttu kirjoitti:Enkelikello: Kävin apilanlehden sivuilla, ja tuosta Perinnejoulusta, ja myös muista on tarjous meneillään ;)
http://www.apilanlehti.fi/templates/PPage____3287.aspx
Joo, tos saa kaks ekaa kattausta postareiden hinnalla 5,9€ ja jatkossa kattauksen kerrallaan hintaan 29,9€(norm 52€/kattaus)+postarit 5,9€/tilaus. :) Sitten siinä saa veloituksetta toisen lähetyksen (sillä hintaa 29,9€+postarit) mukana kaksi kynttilänjalkaa ja 3-kerrosvadin(arvo 171€ yht) ;) .

Avatar
Enkelikello
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1518
Liittynyt: 04 Loka 2007, 15:07

Re: Jouluastiasto/-kattaus - kuuluuko kalustoosi?

Viesti Kirjoittaja Enkelikello » 25 Elo 2008, 16:55

Nyt en kohta pysty pidättelemään itseäni, on sormi ollut tilaus-napilla jo parikin kertaa tuolla Apilanlehden sivuilla.

Auttakaa mua, puhukaa joku mulle järkeä. Laittaa nyt hirveät summat astiastoon, jota voi käyttää pelkästään jouluna! Mutta on se vaan niin kaunis...

Mitähän mies mahtaisi sanoa, jos mä alan keräilemään tota perinnejoulua?

Avatar
Meli
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1569
Liittynyt: 24 Elo 2007, 09:20
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Jouluastiasto/-kattaus - kuuluuko kalustoosi?

Viesti Kirjoittaja Meli » 25 Elo 2008, 17:53

Enkelikello kirjoitti:Nyt en kohta pysty pidättelemään itseäni, on sormi ollut tilaus-napilla jo parikin kertaa tuolla Apilanlehden sivuilla.

Auttakaa mua, puhukaa joku mulle järkeä. Laittaa nyt hirveät summat astiastoon, jota voi käyttää pelkästään jouluna! Mutta on se vaan niin kaunis...

Mitähän mies mahtaisi sanoa, jos mä alan keräilemään tota perinnejoulua?
Joulussahan on monta päivää ja tuo rajoitettu käytettävyys säästää sun hermoja kun ei tartte monena päivänä vuodessa pelätä astioidensa puolesta :lol: . Itelläni on Apilan Disney joulua ja äitillä on puolestaan samaista kokonainen astiasto ja sit noita kaiken maailman kastike-, yms -kulhoja :jouulu: .

AdiraGee
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3296
Liittynyt: 28 Elo 2007, 13:37
Paikkakunta: E-Karjala

Re: Jouluastiasto/-kattaus - kuuluuko kalustoosi?

Viesti Kirjoittaja AdiraGee » 26 Elo 2008, 11:04

Enkelikello kirjoitti:Nyt en kohta pysty pidättelemään itseäni, on sormi ollut tilaus-napilla jo parikin kertaa tuolla Apilanlehden sivuilla.

Auttakaa mua, puhukaa joku mulle järkeä. Laittaa nyt hirveät summat astiastoon, jota voi käyttää pelkästään jouluna! Mutta on se vaan niin kaunis...

Mitähän mies mahtaisi sanoa, jos mä alan keräilemään tota perinnejoulua?
Mmm-m, itsekin olen just tuota perinnejoulua katsellut. Mutta järkevänä :roll: ja nuukana :? olen päättänyt vähän vielä katsella... Minusta esim. HobbyHallissa on ollut jouluastiastoja myynnissä joulun alla - siis ainakin joskus. Tai sitten voisi katsella käytettyjen tavaroiden liikkeestä jotain vanhahtavaa astiastoa, niitä saattaa saada ihan joillakin kympeillä.

Avatar
kathmanduu
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 50
Liittynyt: 03 Syys 2007, 13:36

Re: Jouluastiasto/-kattaus - kuuluuko kalustoosi?

Viesti Kirjoittaja kathmanduu » 27 Elo 2008, 22:23

Mulla on myös tota perinnejoulua lautasina, mutta muuta astiastoa en raski tilata, justiin tuon hinnan takia :see: Mutta punaiset lautaset minulla ennen oli ja jouluiset oli nekin.

Menninkäistenäiti
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1022
Liittynyt: 09 Loka 2007, 11:44
Paikkakunta: LOHJA

Re: Jouluastiasto/-kattaus - kuuluuko kalustoosi?

Viesti Kirjoittaja Menninkäistenäiti » 28 Elo 2008, 20:34

Juhla-astiastoa olen nyt alkanut keräämään kun muutimme uuteen kotiimme. Ihastuin ystävieni kautta Pentikin Vanilja-sarjaan ja se on juhlissa käytössä. Se on niin mukavan vaalea ja sitten muilla koristeilla ja lautasliinoilla voi valita värimaailmaa :)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ruokaohjeet + kattaukset”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa