Mitä toivotte itsellenne joululahjaksi?

Täällä voit jakaa niin käsityöohjeita kuin neuvoja siitä, mitä kannattaa ostaa 1- tai 10 vuotiaalle kummipojalle/tytölle joululahjaksi, tai sille kummin serkun kaimalle, mummoja unohtamatta.
Vastaa Viestiin
Konvehti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viesti:

Re: Mitä toivotte itsellenne joululahjaksi?

Viesti Kirjoittaja Konvehti » 11 Syys 2018, 09:54

Timanttiametistikorvakorut, kirjoja ja dvd:eitä.
Kuva

Joulu oveen kolkuttaa hymyy tuiskusäässä: Lapsikullat avatkaa! Olen aivan jäässä. Kukkurainen vakka tää harteita jo väsyttää. Lahjoja on mulla. Saanko sisään tulla? Tule armas joulu! – Z. Topelius –

jouluhortensia
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jouluhortensia » 07 Loka 2018, 16:29

Jotain ihanaa kosmetiikkaa tai meikkiä tai shampanjalaseja. Lisäksi kirja on aina loistava lahja ja herkut maistuu aina. Lapsilta toivoisin jotain työsuoritusta, vaikka imurointia :see:
Have yourself a merry little Christmas,
Let your heart be light
From now on, our troubles will be out of sight.....

JapeTonttu
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JapeTonttu » 27 Loka 2018, 15:17

Joululahja toiveet vähäsen muuttunut/ tarkentunut: siskolta pyysin yhtä videota, jonka voisi tilata netistä. Itse en niin hyvin Amazonia sun muuta osaa käytellä. Jos se ei onnistu, niin joku Disneyjuttu hänen paikalliselta Disney Storesta kun Briteissä asuu. Äitiltä pyysin kauppakassia ja yhden dvdn uskallan varmasti toivoa. Avomies voisi lahjaksi antaa tuon Neliän Ruusun keikkalipun ja rasian suklaata. Mieheni isältä toivon muutamaa elokuvalippua ja avomiehen äidiltä sähkövatkaita, joka saa olla käytetty. Omani kun meni hajalle.
Pakkasyö on ja leiskuen pohja loimuja viskoo.. :talvi:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Lahjavinkit”