Lahjaostot 6-12 vuotiaille

Täällä voit jakaa niin käsityöohjeita kuin neuvoja siitä, mitä kannattaa ostaa 1- tai 10 vuotiaalle kummipojalle/tytölle joululahjaksi, tai sille kummin serkun kaimalle, mummoja unohtamatta.
Vastaa Viestiin
kuusipuu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viesti:

Re: Lahjaostot 6-12 vuotiaille

Viesti Kirjoittaja kuusipuu » 06 Elo 2020, 22:54

Wilma kirjoitti:
03 Elo 2020, 21:36
Liikkuva labyrintti peli on meilläkin, mikä ei oo kiinnostanut ketään tähän päivään mennessä :lol:
Näköjään muistinkin väärin tuon pelin nimen, eli tarkoitin tietysti Muuttuvaa labyrinttiä. :peukku: Se Brion Labyrintti, jossa kuulaa liikutellaan ei ole kovin kiinnostava, liian vaikea todellakin...

Olisiko Fortuna kiinnostava peli? Itse tästä haaveilen, oli lapsuudenkodissani ja meilläkin 2.tyttärellä. Tai Korona? Tämäkin mielestäni todella mukava peli. :see:
"On korvia tassuja, pulleita massuja, häntiä vilisten..."

Konvehti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Konvehti » 07 Elo 2020, 11:56

kuusipuu kirjoitti:
06 Elo 2020, 22:54
Wilma kirjoitti:
03 Elo 2020, 21:36
Liikkuva labyrintti peli on meilläkin, mikä ei oo kiinnostanut ketään tähän päivään mennessä :lol:
Näköjään muistinkin väärin tuon pelin nimen, eli tarkoitin tietysti Muuttuvaa labyrinttiä. :peukku: Se Brion Labyrintti, jossa kuulaa liikutellaan ei ole kovin kiinnostava, liian vaikea todellakin...
Jaa, minä tykkäsin siitä lapsena :see: Ei ollut liian vaikea vaan sopivan haastava :see:
Joulu oveen kolkuttaa hymyy tuiskusäässä: Lapsikullat avatkaa! Olen aivan jäässä. Kukkurainen vakka tää harteita jo väsyttää. Lahjoja on mulla. Saanko sisään tulla? Tule armas joulu! – Z. Topelius –

Unico
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Unico » 15 Syys 2020, 14:34

Meillä mennään vielä legoilla ja kaikki pikku eläimet on hitti.
Lisäksi joka joulu tulee joku lautapeli mitä sitten ainakin joulun aikaan pelataan. Toiset pelit on olleet onnistuneenpia kuin toiset.
Sit noilla on sähkölabra millä voi tehdä ääniä ja valoja ohjeen mukaan. Sen verran tarkkaa että ei usein jaksa sitä käyttää, mutta näpertelijälle varmasti kiva lahja myös.
Kirja tulee jokatapauksessa joka joulu ja yöpä.
Kuva

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Lahjavinkit”