Lahja kumppanille

Täällä voit jakaa niin käsityöohjeita kuin neuvoja siitä, mitä kannattaa ostaa 1- tai 10 vuotiaalle kummipojalle/tytölle joululahjaksi, tai sille kummin serkun kaimalle, mummoja unohtamatta.
Vastaa Viestiin
Avatar
saveka
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 887
Liittynyt: 26 Elo 2007, 12:58

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja saveka » 16 Marras 2007, 15:39

Mie puhui siihen malliin että toivoisi saavansa joulupukilta Reinot, eli tulee saamaan sitten ne :)

Avatar
laurana
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 301
Liittynyt: 16 Marras 2007, 20:46
Paikkakunta: Jyväskylä

mitähän 30v.poikaystävälle??

Viesti Kirjoittaja laurana » 16 Marras 2007, 20:51

olisiko kenelläkää ideoita mitä ostaisi 30v.poikaystävälle joululahjaksi? :) mielellään jotain tarpeellista huumorilla höystettynä :D helpointa (ainakin itselleni) olisi jos ei tarvitsi erikseen tilata netistä vaan saisi ihan suoraan ostettua kaupasta :mrgreen:

Avatar
vilna
Tonttu
Tonttu
Viestit: 151
Liittynyt: 01 Syys 2007, 20:50

Re: mitähän 30v.poikaystävälle??

Viesti Kirjoittaja vilna » 17 Marras 2007, 08:02

Tuolta lahja kumppanille - keskustelusta voi saada jotain vinkkejä. Käy kurkkaamassa :see:

Avatar
Meli
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1569
Liittynyt: 24 Elo 2007, 09:20
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: mitähän 30v.poikaystävälle??

Viesti Kirjoittaja Meli » 17 Marras 2007, 08:55

Joo, tosiaan, lahja kumppanille keskustelusta vois löytyä ideaa. Mulla itellä on n.30v poikaystävä, eli voit vaikka mun viestiäni hieman kattoa, jos löytäsit kivaa ideaa :see: . Sitte mun tämän vuotisia hankintoja päivittelen aina päikyssäni... Lopullisen päivityksen tonne kumppanille lahja keskusteluun teen sit ku oon lahjat hankkinut :mrgreen:

Avatar
laurana
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 301
Liittynyt: 16 Marras 2007, 20:46
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja laurana » 17 Marras 2007, 14:01

tuo parisuhteen ensiapulaatikko oli kyllä hyvä :D suorastaan mahtava idea :D taidanpa kokeilla itsekkin :D mutta mitä muuta sitä sitten keksis.. :?: axen lahjapakkauksen olen jo ostanut (sis.suihkusaippua,deodorantti ja boxerit) mutta muutaki täytyisi keksiä :D jotain vähän "erikoisempaa" mitä ei joka vuosi kun on joulu tai syntymäpäivä tms. tule ostettua :) Autoon liittyen en!! osaa ostaa mitään.. :D siellä kun tuntuu jo kaikkea "ylimääräistä" olevan :D soittimista..dvd digiboxiin asti :D ja häneltä kun kysyy niin lapsillehan ne on hankittu :D :D hankala keksiä mitä sitä sitten ostaisi,kun itseltään kysyy sanoo ettei toedä :) ja että käytä mielikuvitusta :D mutta jos täällä vaan jollain ideoita löytyy niin ei muuta kun tekstiä vaan tulemaan.. joulua odotellessa :see:

tonttuli
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1973
Liittynyt: 17 Loka 2007, 09:50

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja tonttuli » 18 Marras 2007, 12:32

Minä ostan ehkäpä sittenkin Koti Kuntoon sarjan Dvd Bokseja :roll:
Toivottavasti niitä vielä saa.
Mies tykkäsi aikoinaan kyseisestä sarjasta :laav:

Avatar
laurana
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 301
Liittynyt: 16 Marras 2007, 20:46
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja laurana » 19 Marras 2007, 18:42

jotain opel aiheista pitäisi keksiä miehelle joúlulahjaksi.. :D mutta MITÄ? ;) hän kun on "hullu" opel fani/rakentelija/ocf:jäsen :D olisko kenelläkään mitää tietoa mistä saisi hankittua jotai autoon liittyvää..mitä tahansa.. mielellään merkkikohtaista :see:

Avatar
laurana
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 301
Liittynyt: 16 Marras 2007, 20:46
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja laurana » 19 Marras 2007, 18:51

tää omatekoinen "lahjakortti" oli mahtava idea :D oliskos muita ehdotuksia tuon koko vartalo hieronnan lisäksi? :see: itse tein vuosipäivänämme myös ns.lahjakortin josta hän piti kovasti :) sis.hemmottelupäivän..eli koko päivän aamusta iltaan (ja yöhön ;) ) tein jpka ikistä asiaa myöten mitä hän halusi.. ja täytyy myöntää että itsellänikin oli aika hauskaa :inlaav:

Avatar
scala
Tonttu
Tonttu
Viestit: 125
Liittynyt: 20 Marras 2007, 11:24

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja scala » 21 Marras 2007, 11:07

Mä olen tällä hetkellä ostanut miehelle lahjaksi voileipägrillin, kananmunakeittimen (tulee meillä ainakin iha tarpeeseen), XBox360-pelin, pari lautapeliä, hieman vaatteita, vyölle laitettavan kännykkäkotelon ja hygieniatarvikkeita. Vielä olisi tarkoituksena ostaa SodaStream, jonka uskon olevan miehelle mieleen sekä tietysti jotain makeisia. Meillä annetaan aika paljon lahjoja eri hintaryhmistä kun ollaan kaksin. Viime vuonna annoin lahjaksi mm. kännykän, tietokoneen keskusyksikön ja PSP:n. Nuo kaikki oli muutenkin hankintalistalla, mutta oli helppo yhdistää joululahjoiksi.

Avatar
Joulutonttu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 5004
Liittynyt: 23 Elo 2007, 19:10
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja Joulutonttu » 21 Marras 2007, 11:25

hyasintti kirjoitti: Vielä olisi tarkoituksena ostaa SodaStream, jonka uskon olevan miehelle mieleen
Oi että, minä oon kans katsellut sillä silmällä tuota vekotinta, mutta en ole raaskinut vielä ostaa. Mies tykkäis kans just tuosta. Niitten työpaikalla on tuo SodaStream ja kyllä jaksaa kehua sitä :D

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Lahjavinkit”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa