Lahja kumppanille

Täällä voit jakaa niin käsityöohjeita kuin neuvoja siitä, mitä kannattaa ostaa 1- tai 10 vuotiaalle kummipojalle/tytölle joululahjaksi, tai sille kummin serkun kaimalle, mummoja unohtamatta.
Vastaa Viestiin
Avatar
saveka
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 887
Liittynyt: 26 Elo 2007, 12:58

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja saveka » 20 Loka 2007, 20:33

Ninni kirjoitti:ehkä ostan niille ite kasvatettavat neliapilat tms.
Nuo neliapilat jäi kiinnostamaan. Mistä tuollaisia saa?

Ninni

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja Ninni » 20 Loka 2007, 23:16

jos sua tosiaan kiinnostaa hankkia jtn Tasmanian Devil juttua ni täs ois nettisivu
Ai kiitti! Kiva kun ei ite tarvi ettiä mitää.( Hah "jos sua TOSIAAN kiinnostaa hankkia"...)

saveka kirjoitti:Nuo neliapilat jäi kiinnostamaan. Mistä tuollaisia saa?
Ite kasvatettavan onnenapilapakkauksen voi tilata mulletoi.com:ista , Yks maksaa 8,9€

http://www.mulletoi.com/PublishedServic ... mcode=8996

Terhi

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja Terhi » 25 Loka 2007, 15:24

Minä ajattelin tänä vuonna ostaa avomiehelle lahjakortin hierontaan. Tai sitten annan sen synttärilahjaksi kun avon synttärit on 9.12.

Aiempina vuosina olen antanut lahjaksi mm. itsetehdyn kaulahuivin (kudoin sen tosiaan itse! Minä joka inhoan kutomista ja ompelua ja olen siinä täys tunari!), dvd-leffoja, boksereita, kosmetiikkaa ym...

Menninkäistenäiti
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1022
Liittynyt: 09 Loka 2007, 11:44
Paikkakunta: LOHJA

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja Menninkäistenäiti » 25 Loka 2007, 17:28

Mä en ollut siis tähän vielä mitään laittanut :shock:

Elikkäs ukolle tulee lahjaksi parisuhteen ensiapulaatikko, sisällöksi tulee mm. lastenvahtilista, vähän kuohuvaa, kutumusaa, muutama dvd, valmisruoka- sekä valmisjälkiruokapakkaukset (lisää vain pari ainetta ja se on siinä), kynttilöitä, boxerit ja tuoksu (nämä riittää ylle :P ) hellyyden kipeyteen sydänlaastaria (ohjeena on kiinnittää ottaan niin huomaan ;) ) Lisää voi ehdottaa juttuja. Niin ja jos en olisi jo antanut aiemmin niin ne semmoset pikkutuhmat arpakuutiot voisi laittaa myös. :jouulu:

tonttuli
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1973
Liittynyt: 17 Loka 2007, 09:50

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja tonttuli » 26 Loka 2007, 17:14

Minä en yhtään tiedä mitä ostaisin miehelleni,pää lyö tyhjää :oops:
Parisen lahjaa pitäisi ostaa,kun vaan tietäis mitä.....

Aikaisempina vuosina on tullut hankittua mm:
Trivial Pursuit peli
Digiboxi kortinlukijalla
Karvis yöpuku
Kirjoja mm(Robin Cook)
Elokuvia
Parranajokone
Dödoä
Reino tossut


Äääh....en kyllä kaikkea muista millään :roll: Ollaan oltu yhdessä reilut 17v :laav:

Avatar
joulu jalo juhla
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 366
Liittynyt: 05 Syys 2007, 17:36
Paikkakunta: Kuopio

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja joulu jalo juhla » 27 Loka 2007, 10:29

Kuten aikaisemmin kerroin meillä ei vaihdeta lahjoja. :D.Nautitaan kaikesta muusta sitäkin enemmän, kun ei tarvitse miettiä lahjapuolta :lol: . Siksi joulun vietto on hauskempaa kun ei tarvitse miettiä päätä puhki lahjojen suhteen.Toki ymmärrän perheet joilla on pienet lapset.Toki se hetki koittaa jolloin omat pojat saavat omiaan niin sitten se "rumba" alkaa, eikä se ole välttämättä huono asia :jouulu: . Tulevan papan toiveita :jouulu:

Avatar
katinka
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 947
Liittynyt: 23 Elo 2007, 13:33

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja katinka » 27 Loka 2007, 10:50

meillä kanssa miehen kanssa ei lahjoja vaihdeta, jos jotain ostetaan niin sitten jotain ihan pientä taikka yhteinen juttu. meillä kanssa se joulun tunnelman luominen ja lasten ilo on tärkeintä. joulu on kuitenkin meille se yhdessä tekemisen suurin juhla!

adventtityttö
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1092
Liittynyt: 20 Syys 2007, 00:22
Paikkakunta: Kainuu

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja adventtityttö » 27 Loka 2007, 13:17

meillä tosiaan ostetaan toisillemme lahjat. :) ja ne on yleensä arvokkaampia kun mitä muille.

viime vuonna sain kosmetologille lahjakortin ja jotain muuta pientä. minä ostin dvd-boksin ja normaalit sälät mitä joka vuosi ostan. ;)

Tänä vuonna olen pähkäillyt, että josko ostaisin hotellilahjakortin miehen nimellä. tarkoituksena tietysti, että se käytetään yhteiseen hemmottelulomaan.. ;) mies kun on hieman nihkeä siihen, että ostaisin muuten meille hotelliloman omilla (vähillä?) rahoillani.. vois tuona lahjana mennä paremmin.. ja sitten lisäks ne normaalit joululahjat, mitä joka vuosi tosiaan ostan. (axen lahjapakkaus, fazerina-pakkaus, alushousut jne)

tuiccu

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja tuiccu » 27 Loka 2007, 14:38

Lahjakortteja olikin mainittu jo muutamia mutta miten olisi *erilainen* lahjakortti? Esimerkiksi kokovartalohieronta tuoksuvilla öljyillä, hyvän musiikin soidessa ja kynttilän valossa? Ei mihinkään hoitolaan vaan tietenkin itse toteuttaen. ;)
Lisäksi pakettiin voisi tietenkin ostaa sitä ihanaa musiikkia, kynttilöitä ja tuoksuja... ja vaikkapa kirja..
Kuva

Avatar
vilna
Tonttu
Tonttu
Viestit: 151
Liittynyt: 01 Syys 2007, 20:50

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja vilna » 16 Marras 2007, 13:39

Mä en vieläkään oo saanu päätetyksi mitä hommaan kultsille.. Bongasin kaupasta "osaa mieskin rakastaa" -musalevyn ja mietin josko se vois olla hyvä.. näin ensi vuoden häämatkamusiikkia ajatellen :D Vaikka oon mä jo sitä varten koonnu biisejä. Mutta ei se kyllä oikeesti varmaan halua mitään häihin liittyvää.. se kun on aivan paniikissa niistä muutenkin ;)

hmm.. se haluis langattomat kuulokkeet mutta en kyllä varmaan hanki kun sillä jo semmoset on ja sen lisäks ainakin 2 kpl langallisia kuulokkeita :lol: Sitten se haluis langattoman hiiren ja uuden näppäimistön mutta en kyllä hanki niitäkään :roll: Sitäpaitsi en varmaan osais hommata juuri oikeanlaista ;)

Niin, sitten se haluis tallentavan DVD-soittimen, jonka voin kyllä unohtaa samantien.. :?

äääääääh, miten tä nyt näin vaikeeta on.. Ehkäpä päädyn vielä johonkin lahjakorttiin. Vaikka ravintolaillallinen tai reissu porvoon luonnonhistorialliseen museoon (on puhunut joskus siitäkin). Hei joo nyt mä sen keksinkin, porvooseen siis ! Googlasin sen just: "Näyttely museossa 9.11.2007-13.4.2008 "Seksi - pariutumisen luonnonvoimaa" :lol: :lol: :lol:

Olipa hyvä kirjotella tänne ajatuksia.. :see:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Lahjavinkit”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa