Lahja kumppanille

Täällä voit jakaa niin käsityöohjeita kuin neuvoja siitä, mitä kannattaa ostaa 1- tai 10 vuotiaalle kummipojalle/tytölle joululahjaksi, tai sille kummin serkun kaimalle, mummoja unohtamatta.
Vastaa Viestiin
Avatar
Meli
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1569
Liittynyt: 24 Elo 2007, 09:20
Paikkakunta: Seinäjoki

Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja Meli » 05 Syys 2007, 18:10

Joulu jo lähenee, mutta kuinkas moni on ehtinyt miettiä rakkaimpansa lahjaa? :inlaav:

Tänne voi laittaa kyselyä, ideoita ja mitä itse on hankkinut/hankkii toiselle puoliskolleen. :laav:
Jos ideoita/kyselyjä/hankintoja laitatte, niin voisi myös mainita että kumpaa sukupuolta oma kulta on, ellei se nikistä käy ilmi
:roll: .

Toivottavasti keskustelusta tulee auttava niitä kohtaan, joilla ei mitään ideaa lahjoista ole ja vinkkiä tarvii :jouulu:

Omat lahjalistaukset laitan heti kun ehdin/uskallan ku toi äijä saattaa viel eksyä tänne :shock:

Avatar
Joulutähti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 2627
Liittynyt: 24 Elo 2007, 07:06

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja Joulutähti » 05 Syys 2007, 19:41

Hmm, yritän tässä miettiä, että mitä olen miehelleni vuosien varrella ostanu joululahjaksi... No ainakin ns. merkkituoksun ja -dödön, paidan (muistaakseni...), dvd-elokuvia (viime vuonna erään hänen suosikkinäyttelijän kolmen dvd:n boksin, aiempana vuonna boksin jossa oli mm. talvisota ja tuntematon sotilas), kaulahuivin, pleikkaripelin ( :mrgreen: ) ... Pakkohan niitä on ollu olla enemmän. Viisi joulua kuitenkin oltu jo yhdessä ;)

Tälle joululle en ole vielä mitään keksinyt, enkä oikeastaan ole edes miettinyt ;)

nissepolkka

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja nissepolkka » 06 Syys 2007, 07:15

..

Avatar
Meli
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1569
Liittynyt: 24 Elo 2007, 09:20
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja Meli » 06 Syys 2007, 14:33

Itse ajattelin tänä jouluna hankkia ukolle hopian ps2 konsolin(käytetty) ja muutaman pelin.. Sitte jtn pientä ei niin elektronista lisäksi :jouulu:

Lisään tähän sitten vaikkapa niitä ideoita, joita päähäni pälkähtää lisää et mitä hankin :)

Avatar
Meli
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1569
Liittynyt: 24 Elo 2007, 09:20
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja Meli » 06 Syys 2007, 14:48

Tähän mennessä annettuja lahjoja (suhdetta takana reilu 4v).. Mies, jolle tämmösiä oon törkänny o vuosimallia 78

"Rihkama":
-minipehmoankka(oma hönöankka vitsi)
-Poikaystävän nimellä varustettu kynä
-Panic button(tietokoneen näppikseen)
-I Love You muki lempikarkeilla täytettynä+viestillä:kun olet kipeänä, voit juoda lämmintä juotavaa tästä rakkauteni osoituksesta ja ajatella minua kun en ole luonasi.
Hygienia:
-Polo Sport hajuste
-Uusi hiustenleikkuukone
Pikku pervoa:
-Parisuhdepeli, pervopeli
-Seksi/rakkausnopat, penisrengas
Vaatteet&asusteet&somisteet:
-Kihlasormus(hän maksoi minun, minä hänen)
-Kaulahuivi(itsetehty)
-Silkki boxerit(mustat, joissa liekkejä+piruja+teksti:Hot Stuff),mustat boxerit joissa lepakko joka loistaa pimeässä, jokku boxerit, duudsonien ELÄIN-boxerit..
-heeno t-paita
-Nahkalompakko
Viihde:
-PC-peli
-DVD-soitin, FM-lähetin
-2kpl DVD-levyjä
-2kpl jtn ihme kirjoja(sotapyssyjä&panssarihärpäkkeitä)
Herkut:
-ravintolatarjoamisia
-konvehteja, karkkeja
Tekeminen/"ei materia":
-Leffakäyntejä
-synttäriyllätys
-Ikaalisten kylpylä loma yhdessä

Avatar
Joulumuori
Valvoja
Valvoja
Viestit: 455
Liittynyt: 23 Elo 2007, 11:17
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja Joulumuori » 06 Syys 2007, 17:09

Tässä ihan ehdoton automiehelle!
Ei paljon halvemmaksi voi autostereot enää tulla! Meillä on tämä ja ihan sikahyvä! Ja siis mun autossa jossa on auton alkuperäinen soitin, KASETTIsoitin. Ei viitsitty siihen kalliita stereoita hommata vaan mä kuljetan mukanani iPodia. Kätevää!
Idea lyhykäisyydessään, voit kuunnella iPod Nanoa auton radiosta. :)

lumisadepallo
Tonttu
Tonttu
Viestit: 200
Liittynyt: 26 Elo 2007, 18:51

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja lumisadepallo » 06 Syys 2007, 21:28

Miehelle on ihan karseeta miettiä lahjaa, koska se ei vilpittömästi j aihan oikeesti halua mitään. Jouluna haluaaa vaan että on rauhallista ja ollaan yhdessä. Yleensä jotain pientä teen: lempikarkkeja, villasukat, isot kasat lupauksia jne. joskus oon varmaan jonkin kirjankin ostanut. :inlaav: (tais vielä lukeekin sen :D )

Tänä jouluna lyö ihan tyhjää... mutta onhan tässä aikaa ja ehkä minun on kuunneltava ja uskottava, kun oma rakas sanoo että kaikki mitä hän haluaa on olla minun kanssa :see:

Avatar
Joulutähti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 2627
Liittynyt: 24 Elo 2007, 07:06

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja Joulutähti » 07 Syys 2007, 08:31

Luottokorttikotelo on myös kätevä. Monesti näihin metallisiin koteloihin voi myös laittaa kaiverruksen. Itse en sitä siihen laitatuttanu (ostin siis tuollaisen kotelon viime tai toissa jouluna). Lompakonkin olen joskus ostanu.

nissepolkka

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja nissepolkka » 07 Syys 2007, 08:43

..

Avatar
Meli
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1569
Liittynyt: 24 Elo 2007, 09:20
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja Meli » 07 Syys 2007, 09:45

nissepolkka kirjoitti:Toi Panic button tietsikkaan voiskin olla hauska :lol: siinä kun tuppaa miehen illat yleensä menemään. Toivon mukaan saa myös pari lahjatoivetta puristettua ulos, ja hänellä on varmaan ihan yhtä hankalaa miettiä mulle lahjaa. Varsinkaan kun mä en yleensä ihan oikeesti halua mitään. Oon kyllä sanonut, että naiselle kelpaa aina korut, ihanat timanttikorvikset oonkin saanut yhtenä jouluna :inlaav:
Joo, no en mäkään saa mieheltä puristettua mtn ulos, mutta kantsii aina kuunnella miehen puheita vuoden aikana ja sieltä poimia ideoita ;) . Asiat joista mies on tohkeissaan, mutta ei raaski ostaa voipi olla iloinen yllätys miehelle aattona pakettia avatessa!

EDIT: Pulju.netissä myydäänki nykyään vähä toisenlaista namiskaa ku aikoinaan ostin! Tää näyttääki vähä hauskemmalta ku se aikasempi :lol: .. Aikasempi oli siis näppäimistön nappi, joka oli punanen ja siinä luki Panic :?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Lahjavinkit”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa