Lahja kumppanille

Täällä voit jakaa niin käsityöohjeita kuin neuvoja siitä, mitä kannattaa ostaa 1- tai 10 vuotiaalle kummipojalle/tytölle joululahjaksi, tai sille kummin serkun kaimalle, mummoja unohtamatta.
Vastaa Viestiin
Avatar
punainentonttu
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 46
Liittynyt: 03 Marras 2014, 12:27

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja punainentonttu » 30 Elo 2015, 14:04

Miehelleni on todella vaikea ostaa joululahjoja koska hänellä tuntuu olevan kaikkea, viime jouluna ostin uudet metsästyskengät, toissa jouluna uuden asekaapin ja sitä edellisenä jouluna nylkypuukon.. joka joulu olen siis ostanut jotain hänen harrastukseen liittyvää.. 10vuodessa on siis kerennyt kertyä kaikkea metsästykseen ja ampumaurheiluun liittyvää joten tänä vuonna haluaisin keksiä jotain muuta? Tai sitten ostan taas jotain harrastuksiin liittyvää kuten uuden gps pannan koiralle josta mieheni on puhunut :roll:

Mutta silti jokin ihana muisto tästä joulusta olisi kiva :hali:

Avatar
Konvehti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3498
Liittynyt: 04 Loka 2013, 12:28
Paikkakunta: Pk-seutu

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja Konvehti » 01 Syys 2015, 10:04

Mies saa tänä jouluna, kuten edellisenäkin, Oiva Toikan lasilinnun. Hänellä on kotitoimistossaan sellainen hylly, jonne kerää näitä. Hienoja ovat!

Avatar
Joulumimminluona
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 4
Liittynyt: 07 Syys 2015, 21:35
Viesti:

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja Joulumimminluona » 14 Syys 2015, 22:40

Tänä jouluna minulla ei ole vielä aavistustakaan, mitä ostan miehelle. Viime vuonna ostin lompakon, ja aiempina vuosina on tullut ostettua sekalaista tavaraa kuten metsästyskirjaa, kosmetiikkaa, lippuja jääkiekkopeleihin. En edes ihan tarkaan muista, mitä kaikkea. Onneksi tässä on vielä aikaa miettiä, tosin nämä muutamat kuukaudet menevät vauhdilla :roll:

Avatar
miimuski
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 483
Liittynyt: 07 Marras 2011, 11:40
Paikkakunta: Iittala/Hämeenlinna

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja miimuski » 15 Syys 2015, 22:02

Tänä vuonna lahja miehelle on liput nuorten mm kisoihin. Se kun on pitkään halunnu mennä katsomaan mm kisoja niin nyt hyvö tilaisuus kun nuoret pelaa Suomessa

Weba
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 426
Liittynyt: 08 Syys 2013, 12:32
Viesti:

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja Weba » 18 Syys 2015, 20:31

Minä ajattelin ostaa miehelle hanskat kun vanhat järjestään rikki. Tai vaihtoehtoisesti tilaan viime vuoden tapaan divarista vanhoja jerry Cotton lehtiä.

Sitten ompelen tarranauhalla suljettavan rannekkeen jossa magneetti. Siihen voi työhommissa laittaa naulat ym pikkuraudan odottamaan kun mieheltä häviää ne aina hetkessä. Näitä teen myös muille sukulaismiehille.

Kolmantena olutta lasipullossa , jotka koristelen poroiksi punaisen chenille pallon, tarrasilmien ja ruskean piippurassin avulla, mistä siis väännellään sarvet. Pullot teen myös sukulaismiehille.

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 01 Marras 2015, 15:52

Minä meni tänä vuonna perinteisesti eli: pari paitaa, joku hyvä tuoksu ja ehkä parturiin lahjakortti :inlaav:

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 03 Marras 2015, 16:01

tonttu76 kirjoitti:Minä meni tänä vuonna perinteisesti eli: pari paitaa, joku hyvä tuoksu ja ehkä parturiin lahjakortti :inlaav:
Mies on kyllä ollut sen verran känkkäränkkä että ajattelin jo että en ostakkaan mitään mutta
tulipa sittekkin tilattua noi perinteiset lahjat :laav:

Avatar
katinka
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 947
Liittynyt: 23 Elo 2007, 13:33

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja katinka » 04 Marras 2015, 04:12

Tänävuonna meen vaatelinjalla :neulis:

Omppu
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 738
Liittynyt: 21 Syys 2010, 15:01
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja Omppu » 05 Marras 2015, 06:43

Jaahas. En ole vielä juuri miettinyt, mutta hyvähän sitä olisi jo hieman pohtia. Mies tarvitsee kunnon lentolaukun ja vilukissana neuleita. Rimowaa en ihan raaski ostaa, mutta Samsonite tai Delseykin varmasti kelpaisi oikein kevyenä. Toiveena on kova kuori, keveys ja neljä pyörää.
Neuleita mieheni rakastaa ja käyttää niitä päivittäin kauluspaidan ja krakan kanssa syyskuusta toukokuuhun. Hän palelee aina ja inhoaa ilmastointeja, jotka pöhisee toimistoissa, kokoushuoneissa ja lentokoneessa. Voisin kokeilla jotain erilaista, koska mieheni itse pitäytyy tutuissa merkeissä. Sandin neuleita olen ohimennen katsellut, joten jospa sellainen päätyy pakettiin tuon laukun kera. Siihen voisi hankkia vielä kivan kauluspaidan oheen. Tylsää, mutta tarpeellista. :kiirus:

kuusipuu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4984
Liittynyt: 18 Syys 2007, 12:42

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja kuusipuu » 05 Marras 2015, 09:51

.....................................

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Lahjavinkit”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa