Lahja 10 eurolla

Täällä voit jakaa niin käsityöohjeita kuin neuvoja siitä, mitä kannattaa ostaa 1- tai 10 vuotiaalle kummipojalle/tytölle joululahjaksi, tai sille kummin serkun kaimalle, mummoja unohtamatta.
Vastaa Viestiin
Avatar
Nikkanen
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 792
Liittynyt: 29 Loka 2008, 18:43

Lahja 10 eurolla

Viesti Kirjoittaja Nikkanen » 03 Joulu 2009, 11:44

Me teimme tänä jouluna sellaisen periaatepäätöksen, että ostamme sisaruksille vain 10 euron joululahjan.

Varmaan muutkin miettivät mitä esim. pikkujoululahjaksi ostaisivat, joten kerätäänkö tänne hyviä ja edullisia lahjavinkkejä

Muikkis
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 2361
Liittynyt: 17 Elo 2008, 16:39
Paikkakunta: Tampere

Re: Lahja 10 eurolla

Viesti Kirjoittaja Muikkis » 03 Joulu 2009, 11:54

Esim Axen, tai Nivean ja Doven lahjapakkauksia saa alle 10€ :see:

Kuva

Avatar
eirwen
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 713
Liittynyt: 14 Syys 2009, 15:50

Re: Lahja 10 eurolla

Viesti Kirjoittaja eirwen » 03 Joulu 2009, 12:12

mä kallistun aina ruokalahjoihin jos tarvii saada halvalla...esim piparkakkutalo ei oo kallis tehdä mutta se on kumminkin näyttävä ja tunnearvo on hyvä kun on ite tehty. sen voi vaik vielä täyttää jollain paperipäällis karkeilla tai ostaa kynttilän sinne sisälle.

Avatar
Joulutonttu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 5004
Liittynyt: 23 Elo 2007, 19:10
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Re: Lahja 10 eurolla

Viesti Kirjoittaja Joulutonttu » 03 Joulu 2009, 15:55

Itse mietin juuri äsken, mitä ostaisin ystäville lahjaksi, ja saa maksaa korkeintaan tuon 10€.

Toiselle muumi fanille ajattelin ostaa 2 muumi tyynyliinaa :see: olivat muistaakseni jossain tarjouksessa just yht. 10€ :see:

Toinen ystävistä tuottaa sitten päänvaivaa. Meinasin ne karkkipurkit antaa lahjaksi, mutta kummatkin on niin nirsoja suklaan suhteen, etten jaksa päätäni vaivata mistä nyt tykkäsivät ja mistä eivät :roll:

Leea
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1533
Liittynyt: 21 Marras 2008, 09:53

Re: Lahja 10 eurolla

Viesti Kirjoittaja Leea » 03 Joulu 2009, 18:11

Alkon glögit on mun mielestä hyvä lahja melkein kaikille paitsi raitistelijoille, ei jää pyörimään kuukausiksi.
Erikoisempia sinappeja, teetä, muita mausteita ja herkkuja kauppahalleista irtoo myös alle kympin.
Palapelejä saa alle kympin, näpertelijät tykkää ja vaikkei palapelin aihe olisikaan mieleinen, voi pelin silti aina koota ja lyödä takas rasiaan. Mun mielestä 500 palapelit on oikein passeleita, harvoin on aikaa paneutua riittävästä siihen 1000 palan peliin.
Lankaa käsityöihmiselle, kympällä saa kaks isoa kerää novitan pätkävärjättyä ainakin tarjouksista.


Vaan mielikuvitus rajana, kympillä saa hienoja lahjoja :dee:

Avatar
Joulumuori
Valvoja
Valvoja
Viestit: 455
Liittynyt: 23 Elo 2007, 11:17
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Lahja 10 eurolla

Viesti Kirjoittaja Joulumuori » 04 Joulu 2009, 09:01

Muikkis kirjoitti:Esim Axen, tai Nivean ja Doven lahjapakkauksia saa alle 10€ :see:

Kuva
No mutta tässähän on aivan mahtavat ideat! Mun pitäis ostaa lahjat pojille 11, 15 ja 16vee, sekä tytöille 11, 14 ja 17vee.. Taidan ostaa kaikille tuollaiset pakkaukset. Muuten tulee konkurssi.

adventtityttö
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1092
Liittynyt: 20 Syys 2007, 00:22
Paikkakunta: Kainuu

Re: Lahja 10 eurolla

Viesti Kirjoittaja adventtityttö » 05 Joulu 2009, 05:34

Meillä on jo useampi vuosi ostettu veljien kanssa joululahjaksi toisillemme viinipullot tai jotkin likööri tms. pullot. Tuolla 10eurolla saa kuitenkin jo jotain hienompaakin viiniä, jota ei itse tule ainakaan ostettua. :)

Avatar
Meli
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1569
Liittynyt: 24 Elo 2007, 09:20
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Lahja 10 eurolla

Viesti Kirjoittaja Meli » 07 Joulu 2009, 19:58

Kaisha kirjoitti:Tässä pari edullista ja hieman ekologistakin lahjaideaa: me hankittiin pukinkonttiin Finnkinon leffalippuja, muistaakseni tarjouksessa nyt 32 € /4 lippua, nehän voi halutessaan jakaa useammalle lahjan saajalle, eli hintaa tulee 8 e /lippu.
Tuohonhan vois lisätä popcorn lahjakortin eli esim 1 leffalippu+2€ popcorn lahjakortti pakettiin=10€ :see: - siis kun hommaa tuon 32€ leffapaketin ja jakaa esim neljälle.
http://www.finnkino.fi/news/4/765/

Avatar
vilna
Tonttu
Tonttu
Viestit: 151
Liittynyt: 01 Syys 2007, 20:50

Re: Lahja 10 eurolla

Viesti Kirjoittaja vilna » 08 Joulu 2009, 18:29

Tänä vuonna hankkimiani alle 10e lahjoja:

- keijukuvioinen tuoksupussi
- kirja "Tosca-kissan joululahja" huutonetistä + kissapiparimuotti + netistä tulostettuja kissakuvia ja runo
- ohje huovutettujen kuusenpallojen valmistamiseen + tarvikkeet
- Lapuan Liike -sukat
- Juha Vuorisen Vaippaihottuma -pokkari
- itse tehdyt mehiläisvahakynttilät

Alle kympillä saa vaikka mitä :see:

Höyhen
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 31
Liittynyt: 09 Marras 2011, 15:53

Re: Lahja 10 eurolla

Viesti Kirjoittaja Höyhen » 20 Marras 2011, 00:57

Heräteltäiskö tätäkin topicia :D Itselleni ainakin olisi tosi hyödyllinen..
Mä ostan kavereille lahjoja, jotka ovat ehdottomasti max. 10e
Esimerkkejä vuosien varrelta:

-Lämpimät lapaset
-Villasukat
-Suklaata
-Macaronseja (niitä leivoksia)
-Hyvää kosmetiikkaa tarjouksia seuraten
-Hemmottelulahjoja


Jotenki vaan pää tyhjä uusista ideoista :(

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Lahjavinkit”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa