Mitä pidät krääsänä?

Täällä voit jakaa niin käsityöohjeita kuin neuvoja siitä, mitä kannattaa ostaa 1- tai 10 vuotiaalle kummipojalle/tytölle joululahjaksi, tai sille kummin serkun kaimalle, mummoja unohtamatta.
Vastaa Viestiin
inkivääri
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viesti:

Re: Mitä pidät krääsänä?

Viesti Kirjoittaja inkivääri » 19 Marras 2015, 19:01

Minusta Tonttu76 on hyvin sanonut tuolla alkupäässä ketjua, ja olen samaa mieltä asiasta. Jos lahja on rakkaudella ja ajatuksella valittu, ei se ole krääsää vaikkei se mua täysin miellyttäiskään. Totta kai on esineitä ja asioita, joita minäkään en tarvitsisi, mutta jos joku mulle lahjan haluaa antaa niin kyllä mä sen ilolla vastaan otan, oli sisältö mitä tahansa.

Paitsi jos se on tuulikello. Tuulikelloja en huoli. Niiden kilinästä mulla räjähtää pää.

(Ja krääsä-krääsänä minäkin pidän esim. Mäkkärin lastenaterialeluja ym. halpismuovitavaroita, joita ei kukaan oikeasti tarvitse ja joita on silti maailmassa varmaan 2000 per naama.)
Kun rauhaa hohtaa hanki valkoisin ja kiireet unohtuvat pois
Niin toivon että suurilla ja pienilläkin joulu lämpöinen ois

Kiisa
Tonttu
Tonttu
Viesti:

Re: Mitä pidät krääsänä?

Viesti Kirjoittaja Kiisa » 21 Marras 2015, 11:10

Minulle krääsä on sellaista tavaraa, jota en yksinkertaisesti tarvitse. Eli toisaalta myös vähän pienemällä ajatusella hankittu lahja voi olla iha käyttökelposta, esim. käyttöesineet, jotain syötävää, lahakortit, tms.
Se on sitten suurinta krääsää, jos on pitänyt antaa vaikka jotain koriste-esinettä ihan vain sen takia, että olisi jotain "erityisempää" annettavaa, vaikka mennäänin lahjan saajan maun suhteen metsään. Mieluummin sitten vaikka niitä sukkia tai lahjakorttia, vaikka tylsältä voivatkin tuntua.
Jouluelämää: Tuo ääni tiukujen

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Lahjavinkit”