Yleistä lahjakeskustelua

Täällä voit jakaa niin käsityöohjeita kuin neuvoja siitä, mitä kannattaa ostaa 1- tai 10 vuotiaalle kummipojalle/tytölle joululahjaksi, tai sille kummin serkun kaimalle, mummoja unohtamatta.
Vastaa Viestiin
Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Yleistä lahjakeskustelua

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 09 Elo 2016, 00:11

Olipa täällä hyviä lahja ideoita :laav:

Avatar
Limetti
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 888
Liittynyt: 01 Loka 2009, 12:18

Re: Yleistä lahjakeskustelua

Viesti Kirjoittaja Limetti » 09 Elo 2016, 19:51

Kivoja lahjaideoita täällä, sinappi tekoa itse olisi kiva kokeilla! Onko jollain hyvää ohjetta? :)

Kivoja lahjapapereita olen löytänyt ihan Prismasta, mä tykkään ihan yksivärisistä kun mun jouluun ei lapsia kuulu. Jos olisi lapsia niin sitten olisi varmaan värikkäämpiä paketteja.

AdiraGee
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3296
Liittynyt: 28 Elo 2007, 13:37
Paikkakunta: E-Karjala

Re: Yleistä lahjakeskustelua

Viesti Kirjoittaja AdiraGee » 06 Syys 2016, 15:43

Onkos teillä jotain suosikki-saitteja joista tilailette joululahjoja?
Toys r us:ista olen leluja tilannut ja Verkkokauppa.com:ista, mutta hyviä vinkkejä Otan vastaan. Jotain aikuisille sopivaa? (mutta ei mitään aikuis- aikuista :mrgreen: )

Avatar
Konvehti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3498
Liittynyt: 04 Loka 2013, 12:28
Paikkakunta: Pk-seutu

Re: Yleistä lahjakeskustelua

Viesti Kirjoittaja Konvehti » 06 Syys 2016, 15:50

AdiraGee kirjoitti:Onkos teillä jotain suosikki-saitteja joista tilailette joululahjoja?
Toys r us:ista olen leluja tilannut ja Verkkokauppa.com:ista, mutta hyviä vinkkejä Otan vastaan. Jotain aikuisille sopivaa? (mutta ei mitään aikuis- aikuista :mrgreen: )
Adlibriksestä kirjoja. Aku Ankka -kaupasta kovakantisia Aku Ankkoja. Cdon.comista leffoja.

Avatar
Lauralea
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 369
Liittynyt: 09 Syys 2013, 15:07
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Re: Yleistä lahjakeskustelua

Viesti Kirjoittaja Lauralea » 07 Syys 2016, 11:17

Tuosta Adlibriksesta on itselläni huono kokemus viime joululta. Tilasin lahjaksi kirjan, ihan hyvissä ajoin miltei kolme viikkoa ennen joulua. Kirja luvattiin jouluksi. Eipä vaan kuulunut. Postissa ei tiedetty asiasta mitään ja Adlibrikseen ei saanut yhteyttä. Tammikuu oli jo pitkällä, kun vihdoin asialaspalvelusta vastattiin, olin tässä vaiheessa lähettänyt s-postiakin. Asia saatiin sovittua, mutta pitkä miinus asiakaspalvelun tavoittamattomuudesta :mad:

Ostan paljon ihan livekaupoista, mutta yksi vakiintunut nettikauppa on br-lelut. Nyt on alkanut myös prisman verkkokauppa kiinnostaa. Onko kellään kokemuksia?

kuusipuu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4984
Liittynyt: 18 Syys 2007, 12:42

Re: Yleistä lahjakeskustelua

Viesti Kirjoittaja kuusipuu » 07 Syys 2016, 11:40

..............................................

Avatar
Konvehti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3498
Liittynyt: 04 Loka 2013, 12:28
Paikkakunta: Pk-seutu

Re: Yleistä lahjakeskustelua

Viesti Kirjoittaja Konvehti » 07 Syys 2016, 11:44

Adlibriksestä tilasin juuri täksi jouluksi isälleni lahjakirjan. Ensin saapuneessa kirjassa oli kulmat kurtussa ja halusin vaihtaa sen. Tosi nopeasti vastasivat asiakaspalvelusta ja antoivat ohjeet palautukseen. Lähettivät pian ehjän kirjan tilalle.

Avatar
Lauralea
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 369
Liittynyt: 09 Syys 2013, 15:07
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Re: Yleistä lahjakeskustelua

Viesti Kirjoittaja Lauralea » 07 Syys 2016, 13:40

Mulla on varmaan käynyt oikein tosi tosi huono tuuri :lol: olen joskus aiemminkin adlibriksesta tilannut, ilman ongelmia, joten kai tämä nyt oli sellainen harvonainen poikkeus :see:

AdiraGee
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3296
Liittynyt: 28 Elo 2007, 13:37
Paikkakunta: E-Karjala

Re: Yleistä lahjakeskustelua

Viesti Kirjoittaja AdiraGee » 08 Syys 2016, 13:21

Kirjoja löytyy myös Bookystä, jos adlibris mietityttää.
Www.bookdepository.com on hyvä paikka jos etsit englanninkielistä. Valikoima on tosi laaja.

Tuo AkuAnkka -kauppa olikin hyvä vinkki!

Avatar
joulupallo
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 393
Liittynyt: 09 Syys 2013, 11:54

Re: Yleistä lahjakeskustelua

Viesti Kirjoittaja joulupallo » 11 Syys 2016, 16:31

Lauralea kirjoitti:Tuosta Adlibriksesta on itselläni huono kokemus viime joululta. Tilasin lahjaksi kirjan, ihan hyvissä ajoin miltei kolme viikkoa ennen joulua. Kirja luvattiin jouluksi. Eipä vaan kuulunut. Postissa ei tiedetty asiasta mitään ja Adlibrikseen ei saanut yhteyttä. Tammikuu oli jo pitkällä, kun vihdoin asialaspalvelusta vastattiin, olin tässä vaiheessa lähettänyt s-postiakin. Asia saatiin sovittua, mutta pitkä miinus asiakaspalvelun tavoittamattomuudesta :mad:

Ostan paljon ihan livekaupoista, mutta yksi vakiintunut nettikauppa on br-lelut. Nyt on alkanut myös prisman verkkokauppa kiinnostaa. Onko kellään kokemuksia?
Prisman verkkokaupasta olen muutaman kerran joulun alla tilaillut. Suosittelen! Aina ollut nopea toimitus :)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Lahjavinkit”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa