Joulun Lahjat 2016

Täällä voit jakaa niin käsityöohjeita kuin neuvoja siitä, mitä kannattaa ostaa 1- tai 10 vuotiaalle kummipojalle/tytölle joululahjaksi, tai sille kummin serkun kaimalle, mummoja unohtamatta.
Vastaa Viestiin
Konvehti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viesti:

Re: Joulun Lahjat 2016

Viesti Kirjoittaja Konvehti » 22 Syys 2016, 09:10

White Christmas: Kivoja lahjoja olet keksinyt! Noi kaveriesi lahjapaketit vaikuttavat tosi kekseliäiltä! Mistä löydät Jim-laatikon?
Joulu oveen kolkuttaa hymyy tuiskusäässä: Lapsikullat avatkaa! Olen aivan jäässä. Kukkurainen vakka tää harteita jo väsyttää. Lahjoja on mulla. Saanko sisään tulla? Tule armas joulu! – Z. Topelius –

White Christmas
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja White Christmas » 22 Syys 2016, 11:37

JIM-laatikon tilaan aina Hobby Hallista, Anttilassa myös ennen oli... :nam:
Have Yourself a Merry Little Christmas

punainentonttu
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja punainentonttu » 01 Loka 2016, 20:37

Itse tilasin sportsdirect.com tyttärelle littlepetshop talon 15€ sekä Anna ja Elsa "barbit" 15€ sekä kasan vaatteita pojalle. Edullinen paikka ja joskus löytyy todella hyviä löytöjä -90% alehintaan. Postikulut suomeen 10€. Suosittelen, varsinkin jos lahjan saajat ovat kovia Urheilemaan nimittäin urheiluvaatteet huomattavasti edullisimpia kuin Suomessa. Miehelle olen paikallisesta eräliikkeestä löytänyt uusia metsästys tavaroita. :lahja:
Joten täällä jo vähän joulun 2016 paketteja ostettu :hip:
Joulu saapuu jokaiseen sydämeen :laav:

joulupallo
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja joulupallo » 02 Loka 2016, 13:27

Hihii, tällä viikolla postiin kolahtikin ensimmäiset Prisman verkkokaupasta tilatut joululahjat. Kummipojalle 6v: Legopaketti & omasta lapsuudestakin tuttu Arvaa kuka-lautapeli. Siskon pojalle 4v: Kalanonkimis-lautapeli. Ja kun joka vuosi osallistun Joulupuu-keräykseen, ostin jollekin teinitytölle, Tangle Teezer-harjan.
Liekki lämmin kynttilästä, syttyy ihmissydämeen, matkaa arjen hämärästä, teen jo juhlaan jouluiseen.

jouluhortensia
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jouluhortensia » 02 Loka 2016, 17:09

Tällä viikolla sain ostettua ystävälle ystävyyssormuksen, toiselle ystävälle metallinlankajouluvalot ja Greengaten lattemukin ja miehelle toivomansa kirjan. Keittelin yhdelle ystävälle myös hänen toivomuksestaan omppumarmeladia ja virkkasin purkkiin söpön hatun. Lahjojen ostaminen on tosi ihanaa kun on inspis, muutoin saan hommasti helposti kovasti stressiä.
Have yourself a merry little Christmas,
Let your heart be light
From now on, our troubles will be out of sight.....

Katikki
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Katikki » 02 Loka 2016, 18:21

Jouluhortensia, juuri tämän takia mulla on ollut jo 31 vuotta tapana alkaa lahjojen hankinta niin aikaisin että yleensä lahjat on hankittuna ja pakattuna marraskuussa. Siksi tiedän niin tarkasti kun ensimmäisen lapsen laskettu aika oli juuri ennen joulua :oo Silloin varmuuden vuoksi tein kaikki valmistelut tosi ajoissa, ja se olikin hyvä ratkaisu kun sai ajan kanssa rauhassa miettiä ja tehdä hankintoja. Aika vähän jouluryysistä kaupoilla vielä loka-marraskuussa :lol: :lahja:
Joulukuu on täynnä kiirettä ja juoksua,
paperin rapinaa, piparin tuoksua

jouluhortensia
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jouluhortensia » 03 Loka 2016, 14:11

Tuo on kyllä loistava tapa Katikki!

Mulla kun ei ole oikein aikaa eikä energiaakaan käydä kaupoilla niin harrastan nettishoppausta, muutaman joululahjan lisää sain hommattua eilen. Omille lapsille pitäisi keksiä jotain kivaa vielä. Kummitytölle ostan Sinelliin yms. lahjakortteja, hän kun on jo teini. Parhaan ystävän lahja on pulkassa, muille vielä mietinnässä...
Have yourself a merry little Christmas,
Let your heart be light
From now on, our troubles will be out of sight.....

Konvehti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Konvehti » 03 Loka 2016, 15:54

MInulla on kaikki lahjat jo hankittu :mrgreen: Tykkään olla ajoissa, kun loppuvuosi on minulla aina kovaa kiirettä. Lapsillekin on aika helppo hankkia lahjoja, kun poika haluaa X box one -pelejä ja muut saa äiti päättää. Ja tyttö haluaa yllätyksiä.
Joulu oveen kolkuttaa hymyy tuiskusäässä: Lapsikullat avatkaa! Olen aivan jäässä. Kukkurainen vakka tää harteita jo väsyttää. Lahjoja on mulla. Saanko sisään tulla? Tule armas joulu! – Z. Topelius –

AdiraGee
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AdiraGee » 13 Loka 2016, 10:30

Ajattelin perheelle yhteiseksi lahjaksi Suomen voimistelutuotteen puisia voimistelurenkaita. :hmm:
"I will honour Christmas in my heart, and try to keep it all the year."" -- Charles Dickens

Pahoitteluni, autocorrect käytössä...

benethe
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja benethe » 13 Loka 2016, 19:53

Konvehti, samoin täällä!

Tai noh, jos tarkkoja ollaan niin yhdet sukat odottavat vielä neulomistaa, mutta langat on jo hankittu joten lasken ne hankittujen joukkoon. :lol:
Tein henkilökohtaisen ennätykseni tänä vuonna, yleensä vähintään pari pakettia jäävät kummittelemaan jouluviikolle asti ja kiirepaniikissa ajautuu ostamaan jotain enemmän tai vähemmän älytöntä... Nyt voin kaikessa rauhassa odottaa sopivaa joulukuista iltaa jolloin talo on tyhjä ja pakettitalkoille on hyvä sauma. :inlaav:
Sydämessä pienessäkin asuu joulun taika.
Pysähdy siis Sinäkin, nyt on juhlan aika. :laav:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Lahjavinkit”