Joulun Lahjat 2016

Täällä voit jakaa niin käsityöohjeita kuin neuvoja siitä, mitä kannattaa ostaa 1- tai 10 vuotiaalle kummipojalle/tytölle joululahjaksi, tai sille kummin serkun kaimalle, mummoja unohtamatta.
Vastaa Viestiin
Joulutähti
Valvoja
Valvoja
Viesti:

Re: Joulun Lahjat 2016

Viesti Kirjoittaja Joulutähti » 15 Loka 2016, 18:02

AdiraGee kirjoitti:Ajattelin perheelle yhteiseksi lahjaksi Suomen voimistelutuotteen puisia voimistelurenkaita. :hmm:
:peukku: Nuo tai puolapuut olisivat ihan loistavat meillekin, mutta sit taas mietityttää, että viittiikö niitä vuokra-asuntoon viritellä.

tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 16 Loka 2016, 19:44

Voih, apua :shock: mä en saa mitään ideaa mitä ostaisin rakkailleni joululahjaksi :oops:
Mun pää lyö ihan tyhjää :thud:
Kohta tulee kiirus :oo
Lumiset oksat vihreän puun, kimmeltää valossa jouluisen kuun. Katsoen tähtien hopeista nauhaa, toivotan jouluusi lämpöä, rauhaa! :hali:

Weba
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Weba » 22 Loka 2016, 07:01

Sain ekan palkan sopivasti kun prismassa oli remonttialet. Vähän lähti lapasesta ja pojille tuli ostettua leluja kaksin käsin, marraskuun synttäreille ja jouluksi.

Playmobil leluja erityisesti lähti matkaan, mutta vähän muutakin...

tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 26 Loka 2016, 21:01

Joko saa panikoida :thud: ei vieläkään mitään ideaa noista lahjoista, tämä ei ole minulla nyt normaalia :slam:
Lumiset oksat vihreän puun, kimmeltää valossa jouluisen kuun. Katsoen tähtien hopeista nauhaa, toivotan jouluusi lämpöä, rauhaa! :hali:

Unico
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Unico » 26 Loka 2016, 21:43

Ei kannata panikoida :lahja: kyllä ne jostain tulee mieleen.
Mulla menee osa joululahjoista synttärilahjaksi. Klo pitäs niitä silti olla riitävästi. Teen listaa kun paistoin niin sit muistaa mitä on paketissa.
Kuva

tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 26 Loka 2016, 22:05

unico :hali:

kuusipuu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kuusipuu » 28 Loka 2016, 15:07

Yhdet joululahjasukat valmiina, ja toisiin langat ostettu. :see:
"On korvia tassuja, pulleita massuja, häntiä vilisten..."

tiuku90
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tiuku90 » 29 Loka 2016, 09:42

Täällä puikot kokoajan viuhtoo joululahjojen parissa :kiirus:
Paniikki alkaa jo hiipiä, vaikkei tässä vielä mikään kiire ole :)

- Siskonlapset saavat lämpimät villatakit
- Äiti neulotut tossut ja pari kirjaa
- Sisko farkuista tehdyn laukun, kukkaron ja avaimenperän, jonka saa kiinnitettyä laukun sisälle (ettei koko laukkua tarvitse koluta avainten löytämiseksi!)
- isä toivoi kaulurin, se odottelee lankojen päättelyä hyllyssä
- Kaveri, joka kovasti tykkää villapaidoista ja harmaasta, saa tänä vuonna yllättäen harmaan villapaidan :lol:
- Supersankareista pitävä kaveri saa Batman ja Superman tumput, on jo aikaisemmin saanut villasukat samoilla aiheilla :D
- Isäpuoli toivoi itselleen hienon avaimenperän (tietää että teen lahjat itse), joten ajattelin tehdä jonkinmoisen setin erilaisia
- Äitipuolelle ajattelin tehdä myös kaulurin, kauniita malleja vain löytyy liiaksi enkä ole vielä päättänyt millaisen teen :oo
- Rontti-kissa rakastaa yhdessä leikkimistä "onkileluilla" (kepukan päässä naru, jossa on hapsuja ja höyheniä), joten niitä olisi tarkoitus tehdä muutamia uusia :D

Mummolle pitäisi vielä keksiä jotain... mummo on kova tekemään käsitöitä, häneltä lienen itse taitoni perinyt, mutta kovasti on ollut onnessaan saadassaan joulupaketista sukat ja viime vuonna ponchon... täytyy selailla taas kaikki käsityölehdet ja kirjat läpi, jos se idea sieltä löytyisi... :neulis:
Dear Santa, I can explain everything! :see:

Joulumyyrä
Tonttu
Tonttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joulumyyrä » 29 Loka 2016, 11:12

Tiuku90 ideat kuulostavat kerrassaan ihanilta :inlaav: Kyllä olen kateellinen kaikille käsityötaitajille. Paljon osaan tehdä itse, mutta käsityöt ei vaan suju. :mrgreen:

Yksi lasten lahja vasta hommattu. Muita vähän pyöritelty mielessä, mutta mitään päätöksiä en ole vielä tehnyt. Yhtään ei kuitenkaan stressaa, nythän on vasta lokakuu. Tykkään ajoittaa lahjaostokset muutenkin lähemmäs joulua, että kaupoissakin on mukava joulutunnelma. :laav:

HannaT
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HannaT » 29 Loka 2016, 20:56

Villasukat siskolle ja veljelle ja miehelle tehty, siskontytölle pitää vielä tehdä. Ja äidille, anopille ja omalle ja miehen mummolle melkein valmiina bolerot. Pitää katsoa että ehdinkö tehdä ukillenikin villasukat vai ostanko valmiina...

Lapsille lahjat vielä mietinnässä, omille ja miehen sisaruksille sekä vanhemmille meinasin tehdä vielä jonkinlaiset karkki/keksikorit ja siihen ehkä vielä jonkin kynttilän lahjaksi.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Lahjavinkit”