Mitä toivotte itsellenne joululahjaksi?

Täällä voit jakaa niin käsityöohjeita kuin neuvoja siitä, mitä kannattaa ostaa 1- tai 10 vuotiaalle kummipojalle/tytölle joululahjaksi, tai sille kummin serkun kaimalle, mummoja unohtamatta.
Vastaa Viestiin
Muikkis
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 2361
Liittynyt: 17 Elo 2008, 16:39
Paikkakunta: Tampere

Re: Mitä toivotte itsellenne joululahjaksi?

Viesti Kirjoittaja Muikkis » 06 Loka 2008, 13:31

Muikkis kirjoitti:
Tiukutar kirjoitti: Eiköhän se noitten lasten ilmeet toivotun lahjan saadessa ole se palkitsevin!

Mä muistan aina mun pikkuveljen iloisen ilmeen, kun sai jouluna pleikkarin, siihen jäi muut lahjat vielä avaamatta, kun veikka juoksi jo asentamaan pelikkaria :)



Itse toivon jonkun ihanan yökkärin ja ehkä joku kiva koru olisi kiva ^^
Ja konvehteja unohtamatta!!! :proo:

Tähän lisään vielä myös hajuveden ja kylpytakin. Onhan tässä aika paljon :oops: Mutta jos edes pari näistä sais, niin olisin iloinen :see: Anoppilasta me saadaan ilmeisesti ja toivon mukaan astianpesukone! :DD

Avatar
joulu jalo juhla
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 366
Liittynyt: 05 Syys 2007, 17:36
Paikkakunta: Kuopio

Re: Mitä toivotte itsellenne joululahjaksi?

Viesti Kirjoittaja joulu jalo juhla » 06 Loka 2008, 13:36

:lol: Enpä toivo itselleni mitään aineellista :lol:, vaan valkeaa joulua ja rauhallista yhdessä oloa.
Saisivat "lapset" tulla jouluksi, ei ole vielä varmaa saammeko heidät tulemaan :-|.Tulevat jos eivät ole töissä :see: .

Nessi

Re: Mitä toivotte itsellenne joululahjaksi?

Viesti Kirjoittaja Nessi » 08 Loka 2008, 11:09

-suklaata (edes yksi juhlapydän konvehti -rasia :oops: )
-palapelin

En mä muuta tarvitse. Paras lahja kuitenkin nähdä lasten riemu, kuten joku aiemmin sanoikin. :)

jouluhortensia
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1826
Liittynyt: 05 Marras 2007, 13:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä toivotte itsellenne joululahjaksi?

Viesti Kirjoittaja jouluhortensia » 08 Loka 2008, 12:03

Eikös se lasten riemu tule juuri siitä, että ne saa lahjoja :)

Toivoisin kivoja (joulu)kirjoja!

Nessi

Re: Mitä toivotte itsellenne joululahjaksi?

Viesti Kirjoittaja Nessi » 09 Loka 2008, 07:41

jouluhortensia kirjoitti:Eikös se lasten riemu tule juuri siitä, että ne saa lahjoja :)
Juu, mutta ei siitä kun minä saan lahjoja. :razz: Itse en niitä siis tarvitse, lapset kylläkin. :wink:

Avatar
Joulutähti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 2627
Liittynyt: 24 Elo 2007, 07:06

Re: Mitä toivotte itsellenne joululahjaksi?

Viesti Kirjoittaja Joulutähti » 12 Loka 2008, 21:44

En mä oikeastaan toivo mitään. Isoin toive joululahjaksi on se, että saavuttaisin sen joulun tunnelman. Ja että saisin viettää joulun rakkaani kanssa.

Tai no joo, mä haluisin sen yhden uutuushajuveden, magnifique vai mikä se nyt oli :mrgreen: Siis niin mun tuoksu että!!! Suhauttelin sitä lauantaina stockalla päälleni ja koko päivän ihastelin tuoksuani :jouulu: Mutta voi olla, että ostan sen itse jo ennen joulua..ainiin joo, se tais ollakin osa sitä Tuicun lahjavinkkiä :mrgreen:

Avatar
nonna
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 2757
Liittynyt: 23 Loka 2007, 12:47
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Mitä toivotte itsellenne joululahjaksi?

Viesti Kirjoittaja nonna » 13 Loka 2008, 08:07

Ja mieli muuttui, kävin mallailemassa niitä Snön koruja päälleni ja totesin etten sittekään ole koruihmisiä, vaikka ne kuinka ihania olivatkin :oops:
Joten sovittiin ukon kanssa, että käydään valkkaamassa mulle korillinen ihania luksuslankoja, ihania käsinvärjättyjä, ja alpakkaa, ja ja ja kaikkea ihanaa :laav: ja ihana mies kun mulle tuollaisen lahjan lupasi. Olo on kuin lapsella karkkikaupassa kun pääsen lankakauppaan noita ostamaan: mä haluun tota ja tota ja totakin ja tota kans :jouulu:

Cecilia

Re: Mitä toivotte itsellenne joululahjaksi?

Viesti Kirjoittaja Cecilia » 13 Loka 2008, 11:41

Toivon varmaan vanhemmiltani puhdistusaineita iholle, en minä oikein muuta tarvitse. Minäkin haluaisin vain, että tulisi rauhallinen, riidaton joulu. Joinain jouluina on tullut hieman kärhämää perheenjäsenten kesken, kun muun muassa siskoni sai hepulin, kun emme olleet ottaneet riittävästi huomioon hänen kasvisruokavaliotaan joulupöytää kattaessamme... Ja vuosien myötä on oikeasti ihanaa antaa lahjoja ja nähdä lahjan saajan kasvoilla hymy tämän avatessa lahjansa.

Avatar
murulotta
Tonttu
Tonttu
Viestit: 127
Liittynyt: 27 Elo 2007, 22:38

Re: Mitä toivotte itsellenne joululahjaksi?

Viesti Kirjoittaja murulotta » 13 Loka 2008, 11:58

Mulla on joka joulu samat toiveet. Pari ihanaa kirjaa ja suklaata. Ehkä pyjama ja joku dvd-boxi.
Pääpaino on tietenkin lasten lahjoissa, mutta valehtelisin jos sanoisin, että minusta ei ole kivaa itsekin saada muutama lahja. :see:

Veeamoo
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 694
Liittynyt: 14 Loka 2008, 20:43

Re: Mitä toivotte itsellenne joululahjaksi?

Viesti Kirjoittaja Veeamoo » 01 Marras 2008, 00:26

Nnooh.. tälläinen lista olis haaveissa ::))
-Pyjama/yöpaita setti
-Joulunpunaiset lakanat <3__<3
-Suklaata,konvehteja yms ::))
-Vaatteit
-Paris Hiltton hajuvesi.
-alusvaatteit.
-Naamanpuhdistus juttuja
-Rasvoja yms.
ja digikamera olis haaveis,mut tuskimpa.. :/ :D
Ja itse annan joululahjoja vain ihan muutamille ihmisille :))

Onse kivempi kattoo ku siskonlapsi avaa iha innoissaa paketteja ja huutelee et :''Kato mitä mä sain!'' :)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Lahjavinkit”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa