Mitä toivotte itsellenne joululahjaksi?

Täällä voit jakaa niin käsityöohjeita kuin neuvoja siitä, mitä kannattaa ostaa 1- tai 10 vuotiaalle kummipojalle/tytölle joululahjaksi, tai sille kummin serkun kaimalle, mummoja unohtamatta.
Vastaa Viestiin
Avatar
rittie
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 814
Liittynyt: 09 Marras 2015, 20:54

Re: Mitä toivotte itsellenne joululahjaksi?

Viesti Kirjoittaja rittie » 10 Marras 2015, 22:10

Meidän perhepiirissä on sovittu, että aikuiset eivät osta toisilleen lahjoja. Lasten ilon ja uskon säilyttämiseksi kukin ostaa itselleen pukinkonttiin joitakin lahjoja. Itse aion muistaa itseäni ( :proo: ) tänä vuonna muutamilla Pentikin lautasilla ja viinilaseilla, pellavaisella kylpytakilla sekä hamam-pyyhkeellä.

Avatar
pikkukettu
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 465
Liittynyt: 04 Marras 2007, 13:28

Re: Mitä toivotte itsellenne joululahjaksi?

Viesti Kirjoittaja pikkukettu » 11 Marras 2015, 11:24

Julia boxi ja villasukat, mitään muuta en taida kaivata. Loput voin ostaa itse kaupasta. Toki Juliatkin, mutta olisi kiva saada niitä lahjaksikin. :jouulu:

Avatar
Konvehti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3498
Liittynyt: 04 Loka 2013, 12:28
Paikkakunta: Pk-seutu

Re: Mitä toivotte itsellenne joululahjaksi?

Viesti Kirjoittaja Konvehti » 11 Marras 2015, 12:35

tonttu76 kirjoitti:Aikuisten värityskirjakin olisi kiva saada :jouulu:
Minustakin ne vaikuttavat kivoilta. Värittäminen vähentää kuulemma stressiä, kunnon taideterapiaa :peukku: Katselin niitä kirjamessuilla mutta jätin ostamatta, kun ei aika riittäisi kuitenkaan värittämiseen :roll:

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Mitä toivotte itsellenne joululahjaksi?

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 11 Marras 2015, 23:39

Samaa mietin minäkin että onkohan tuohon värittelemiseen aikaa mutta eiköhän sitä aikaa löydy :peukku:

Avatar
Katikki
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3249
Liittynyt: 30 Syys 2014, 19:30

Re: Mitä toivotte itsellenne joululahjaksi?

Viesti Kirjoittaja Katikki » 12 Marras 2015, 08:06

Joulunpyhinähän sitä aikaa on tällaisellekin. Mun paheeni joulun välipäivinä on lukeminen keskellä päivää, palapelien kokoaminen ja Sims-tietokonepelin pelaaminen. Täysin turhaa ajan tärväämistä, mutta niin rentouttavaa, ja :see: me joulun rakentajat ollaan NIIN ansaittu se!!

adventtityttö
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1092
Liittynyt: 20 Syys 2007, 00:22
Paikkakunta: Kainuu

Re: Mitä toivotte itsellenne joululahjaksi?

Viesti Kirjoittaja adventtityttö » 12 Marras 2015, 20:31

Haluaisin uuden yleiskoneen! Mulla aina ollut tuollasia käytettyjä rouskuja. Yksi oli hyvä, mutta edellisessä muutossa kansi joutui hukkaan.. :hmm:

pikkumyy
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 34
Liittynyt: 07 Loka 2013, 14:34

Re: Mitä toivotte itsellenne joululahjaksi?

Viesti Kirjoittaja pikkumyy » 18 Marras 2015, 12:47

Itse omistan aikuisten värityskirjan ja suosittelen todella lämpimästi sellaista :laav: On todella rentouttavaa puuhaa, itse ainakin tykkään kovasti. Jopa mieskin toisinaan innostuu värittelemään :lol: Kirja kun on monesti keittiön pöydällä avoinna odottaen värittäjää :)

Mutta itse aiheeseen, toivoisin lahjaksi villasukkia. Olen niiden suurkuluttaja. Entiset alkaa kaikki olla niin kuluneita jo. Lisäksi toivon keräämääni kastehelmi-sarjaan lisäystä.

Sarppa
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4962
Liittynyt: 07 Syys 2007, 17:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä toivotte itsellenne joululahjaksi?

Viesti Kirjoittaja Sarppa » 18 Marras 2015, 13:01

Vastataanpa tähän tämän vuoden osalta :see: Toivoisin joulupukilta Giorgio Armanin "Si"-tuoksua, muutamaa hyvää kirjaa sekä paksupohjaisia, vedenpitäviä lenkkitossuja talviliikkumista varten. Myös Marimekon Karakola-glögimukit voisivat olla kivat, mutta ne hankin varmaan itse jos raaskin :glogi:

Avatar
rittie
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 814
Liittynyt: 09 Marras 2015, 20:54

Re: Mitä toivotte itsellenne joululahjaksi?

Viesti Kirjoittaja rittie » 18 Marras 2015, 21:48

Marimekosta tulikin mieleeni, että oma vakiotoiveeni on Marimekon Eppu-reppu, mutta 180 euron hinnallaan taitaa jäädä vielä tämänkin joulun jälkeen roikkumaan sinne toivelistalle. :lol:

kuusipuu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4984
Liittynyt: 18 Syys 2007, 12:42

Re: Mitä toivotte itsellenne joululahjaksi?

Viesti Kirjoittaja kuusipuu » 18 Marras 2015, 22:43

...................................

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Lahjavinkit”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa