Mitä toivotte itsellenne joululahjaksi?

Täällä voit jakaa niin käsityöohjeita kuin neuvoja siitä, mitä kannattaa ostaa 1- tai 10 vuotiaalle kummipojalle/tytölle joululahjaksi, tai sille kummin serkun kaimalle, mummoja unohtamatta.
Vastaa Viestiin
Avatar
Konvehti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3498
Liittynyt: 04 Loka 2013, 12:28
Paikkakunta: Pk-seutu

Re: Mitä toivotte itsellenne joululahjaksi?

Viesti Kirjoittaja Konvehti » 27 Marras 2017, 09:48

Rubiiniriipus, kirjoja ja dvd:itä.

kuusipuu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4984
Liittynyt: 18 Syys 2007, 12:42

Re: Mitä toivotte itsellenne joululahjaksi?

Viesti Kirjoittaja kuusipuu » 27 Marras 2017, 10:03

..........................

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Mitä toivotte itsellenne joululahjaksi?

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 27 Marras 2017, 16:45

Kuusipuu :laav: :hali: ja samaa mieltä olen minäkin, ei ne lahjat vaan yhdessäolo :inlaav:

Avatar
Konvehti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3498
Liittynyt: 04 Loka 2013, 12:28
Paikkakunta: Pk-seutu

Re: Mitä toivotte itsellenne joululahjaksi?

Viesti Kirjoittaja Konvehti » 28 Marras 2017, 10:39

tonttu76 kirjoitti:
27 Marras 2017, 16:45
Kuusipuu :laav: :hali: ja samaa mieltä olen minäkin, ei ne lahjat vaan yhdessäolo :inlaav:
Ei meilläkään lahjat ole joulussa pääasia. Mutta kiva lisä kuitenkin :see:

kuusipuu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4984
Liittynyt: 18 Syys 2007, 12:42

Re: Mitä toivotte itsellenne joululahjaksi?

Viesti Kirjoittaja kuusipuu » 28 Marras 2017, 15:53

...............................

MrsP
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 44
Liittynyt: 18 Loka 2013, 14:30

Re: Mitä toivotte itsellenne joululahjaksi?

Viesti Kirjoittaja MrsP » 28 Marras 2017, 21:20

Mun mies linjasi puolestani, että meidän perheen aikuiset eivät saa lahjoja :roll: Lasten kanssa tämä kääntyi tietenkin niin, että olen ollut niin tuhma etten saa lahjoja :lol:

Todellisuudessa ostan lasten kanssa miehelleni pari lahjaa, koska muuten hän mököttää koko joulun. Tosin hän tekee niin lahjoista riippumatta, koska ne eivät koskaan ole niin kalliita & hienoja kun hän oikeasti olisi halunnut. Lahjatoiveita hänelle ei tietenkään ole, vaan pitäisi vain arvata oikein ja säästää koko vuosi hänen lahjaansa varten... Onneksi olen tämän kyseisen jouluankeuttajan tuntenut jo niin kauan, että hyväksyn tilanteen ja keskityn lasten & muiden lahjoihin :kiirus: Mieheni parhaita puolia ei ole myöskään lahjojen antaminen, minun lahjat hän vain jättää antamatta ja lasten lahjojen hankintaan hän herää yleensä esim. synttäriaamua edeltävänä iltana tai jouluaattoaamuna :lmao: Kaikkein huvittavinta koko hommassa on se, että seurusteluaikana miehelleni tärkeintä joulussa oli lahjat ja minulle jouluruoka & sen jakaminen läheisten kanssa :mrgreen:

Itseltäni toivon siis paria hyvää kirjaa (ei tarvitse olla uusia) ja jos sukulaisilta tulee kysymyksiä, niin hieronta/kosmetologilahjakortti olisi superkiva. Parempaa kameraa varten säästän kuukausittain, joten se ei ehdi täksi jouluksi... Ehkä ensi pikkujouluksi, jotta saisi otettua tunnelmallisia kuvia joulusta 2018 :peukku:

Avatar
JapeTonttu
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 865
Liittynyt: 07 Loka 2015, 21:43
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti:

Re: Mitä toivotte itsellenne joululahjaksi?

Viesti Kirjoittaja JapeTonttu » 10 Syys 2018, 07:38

Tänä vuonna toivon joululahjaksi äitiltä hygieniapakettia eli shamppoota, hoitoainetta, hammasharjaa- j tahnaa ja muuta tälläistä hyödyllistä tarviketta. Sen lsiäksi toivon alenuskuponkia johonkin elöinkauppaan/ tai markettiin, jota voin hyödyntää kissan ruokiin/hiekkaan. Sisareltani toivon jotain Brittiläistä yllätystä, sillä siellä myydään kaikkea sellaista mitä täältä suomesta ei löydä esim. jotain Disneykamaa. Läheisimmiltä ystäviltäni toivon yllätyksiä, sillä sellaisia vaihdetaan 3 ystäväni kanssa. Avomieheltäni tälä hetkellä toivon konserttilippua Neljän Ruusun keikalle, jotka esiintyvät täällä mansessa ennen itsenäisyyspäivää. Jos itellä löytyykin rahaa kyseiseen keikkalippuun niin sitten toivon mieheltäni Pixarin Coco elokuvaa, 3D blu-ray versiona. Appiukolta toivon muutamaa elokuvalippua ja ja avomieheni äidiltä suosikkisuklaatani. Ainakin viime vuosian he ovat juuri näitä antaneet ja olen siihen ollut tyytyväinen.

HannaT
Tonttu
Tonttu
Viestit: 161
Liittynyt: 05 Loka 2014, 10:27

Re: Mitä toivotte itsellenne joululahjaksi?

Viesti Kirjoittaja HannaT » 10 Syys 2018, 08:27

Omat lahjatoiveeni ovat aika kirjapainotteisia tällä hetkellä :D Keplerin ja Nesbon uusimmat ja Millenium-trilogia olis kaikki kivoja. Ja Iittalan Ultima thule-sarjaa on tullut sinisenä synttärivuoden kunniaksi, ne oli aika hienoja.

Avatar
Anewielh
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 5163
Liittynyt: 10 Huhti 2010, 19:13
Viesti:

Re: Mitä toivotte itsellenne joululahjaksi?

Viesti Kirjoittaja Anewielh » 10 Syys 2018, 22:09

Oon pyöritellyt päässäni ja oon kallistunut kolmeen asiaan. Hamam-pyyhkeet, elokuvaliput ja vadelmajogurttisuklaa ovat siis listallani :hei:

Avatar
Tuike
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 490
Liittynyt: 13 Elo 2012, 17:27

Re: Mitä toivotte itsellenne joululahjaksi?

Viesti Kirjoittaja Tuike » 11 Syys 2018, 08:39

Äidiltäni olen toivonut Kultakeramiikan Liekkipataa, sillä vanha valurautapatani lähti metallikeräykseen hivenen huonovointisena :mrgreen:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Lahjavinkit”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa