Pieniä asioita, joista tulee joulumieli

Tunnelmallisten joulukeskusteluiden kotipesä.
Vastaa Viestiin
Avatar
rittie
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 814
Liittynyt: 09 Marras 2015, 20:54

Re: Pieniä asioita, joista tulee joulumieli

Viesti Kirjoittaja rittie » 02 Joulu 2015, 19:52

kanelikahvi, tuo on kyllä ihan totta! Ja sitä joskus 70-luvulla tehtyä Melukylän lasten joulua on dvd:ltä katsottava. Tulee nostalginen joulufiilis. :see:

Avatar
Kiisa
Tonttu
Tonttu
Viestit: 161
Liittynyt: 12 Syys 2013, 11:47

Re: Pieniä asioita, joista tulee joulumieli

Viesti Kirjoittaja Kiisa » 02 Joulu 2015, 21:14

Tuli mieleen hassu juttu, eli se Ylpeys ja ennakkoluulo -sarja (jossa on Colin Firth), joka on usein tullut joulunpyhien aikana putkeen tv:stä. Se nimittäin tuli joskus "ihan väärään aikaan" ja heti tuli jouluinen olo. Niin asioille ehdollistuu.

kanelikahvi
Tonttu
Tonttu
Viestit: 196
Liittynyt: 06 Marras 2012, 21:27

Re: Pieniä asioita, joista tulee joulumieli

Viesti Kirjoittaja kanelikahvi » 03 Joulu 2015, 19:36

rittie kirjoitti:kanelikahvi, tuo on kyllä ihan totta! Ja sitä joskus 70-luvulla tehtyä Melukylän lasten joulua on dvd:ltä katsottava. Tulee nostalginen joulufiilis. :see:
Kiitos tästä, meilläkin taitaa olla Melukylän Dvd, täytyypä katsella :peukku:

Avatar
GrazyJaney
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 43
Liittynyt: 09 Loka 2014, 11:26
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pieniä asioita, joista tulee joulumieli

Viesti Kirjoittaja GrazyJaney » 06 Joulu 2015, 11:21

Niin hassulta kuin kuulostaakin, niin mulle tulee joulufiilis kun töissä painetaan yli 12 tuntisia päiviä :lol:
Aina on joulukuu töissä kaikkein kiireisin, niin se sutina, vauhti ja kiire vaan kuuluvat mun joulun odotukseenn
Tietää kun 22 päivää ennen joulua on painettu hikihatussa 6 päivää viikossa, saa vihdoin ansaitusti rauhoittua joulun viettoon :laav:

Avatar
rittie
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 814
Liittynyt: 09 Marras 2015, 20:54

Re: Pieniä asioita, joista tulee joulumieli

Viesti Kirjoittaja rittie » 06 Joulu 2015, 22:16

GrazyJaney kirjoitti:Niin hassulta kuin kuulostaakin, niin mulle tulee joulufiilis kun töissä painetaan yli 12 tuntisia päiviä :lol:
Aina on joulukuu töissä kaikkein kiireisin, niin se sutina, vauhti ja kiire vaan kuuluvat mun joulun odotukseenn
Tietää kun 22 päivää ennen joulua on painettu hikihatussa 6 päivää viikossa, saa vihdoin ansaitusti rauhoittua joulun viettoon :laav:
Miehellä on tuo ihan sama! Tosin hän ei kyllä erityisemmin nauti siitä sutinasta, kun sitä sutinaa riittää ympäri vuoden ja ennen joulua homma räjähtää ihan käsiin. :lol: Mutta sanoi tykkäävänsä siitä, että kotiin laskeutuu jouluvalmisteluiden myötä aivan erityislaatuinen rauha, joka on mukavaa vastapainoa työn hektisyydelle.

Avatar
pippuri86
Tonttu
Tonttu
Viestit: 187
Liittynyt: 12 Marras 2012, 14:01

Re: Pieniä asioita, joista tulee joulumieli

Viesti Kirjoittaja pippuri86 » 07 Joulu 2015, 00:36

Työpäivät sen kun vähenee ja 5pvä:n jouluvapaa lähenee :jouulu:

Avatar
joulupallo
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 393
Liittynyt: 09 Syys 2013, 11:54

Re: Pieniä asioita, joista tulee joulumieli

Viesti Kirjoittaja joulupallo » 07 Joulu 2015, 22:54

Joulumieli on ollut tänä vuonna hieman kateissa, mutta viime viikolla kun kävin Sokoksella, jossa parveili paljon ihmisiä, jotka selkeästi etsiskelivät joululahjoja hiipi joulumieli minuunkin. Sitä aina olen sanonutkin, että hankin suurimman osan joululahjoista hyvissä ajoin, mutta jätän viime tinkaan muutamia lahjoja, jotta voin mennä kauppojen jouluruuhkaan fiilistelemään tunnelmaa. Joku pitää varmaan minua ihan hulluna, kun ehdoin tahdoin tahdon mennä ruuhkaisiin kauppoihin joulun alla :lmao:

Avatar
pippuri86
Tonttu
Tonttu
Viestit: 187
Liittynyt: 12 Marras 2012, 14:01

Re: Pieniä asioita, joista tulee joulumieli

Viesti Kirjoittaja pippuri86 » 08 Joulu 2015, 00:05

joulupallo kirjoitti:Joulumieli on ollut tänä vuonna hieman kateissa, mutta viime viikolla kun kävin Sokoksella, jossa parveili paljon ihmisiä, jotka selkeästi etsiskelivät joululahjoja hiipi joulumieli minuunkin. Sitä aina olen sanonutkin, että hankin suurimman osan joululahjoista hyvissä ajoin, mutta jätän viime tinkaan muutamia lahjoja, jotta voin mennä kauppojen jouluruuhkaan fiilistelemään tunnelmaa. Joku pitää varmaan minua ihan hulluna, kun ehdoin tahdoin tahdon mennä ruuhkaisiin kauppoihin joulun alla :lmao:
Tiedän tunteen. Itselläni on ihan samat konstit :jouulu:

Avatar
Unico
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 2082
Liittynyt: 10 Marras 2007, 11:19

Re: Pieniä asioita, joista tulee joulumieli

Viesti Kirjoittaja Unico » 08 Joulu 2015, 07:04

Eikun siellä ruuhkassa on kivaa jos ei ole itsellä pitkä lista :oo

Avatar
pippuri86
Tonttu
Tonttu
Viestit: 187
Liittynyt: 12 Marras 2012, 14:01

Re: Pieniä asioita, joista tulee joulumieli

Viesti Kirjoittaja pippuri86 » 09 Joulu 2015, 12:45

Kaikki ihanat joululeivonnaiset saavat Joulu mielen kohoamaan. Jo pelkästään niiden tuoksu tuo mieleen ihanan jouluisia asioita :see:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Joulukeskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa