Äidille

Täällä voit jakaa niin käsityöohjeita kuin neuvoja siitä, mitä kannattaa ostaa 1- tai 10 vuotiaalle kummipojalle/tytölle joululahjaksi, tai sille kummin serkun kaimalle, mummoja unohtamatta.
Vastaa Viestiin
Avatar
joulupallo
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 393
Liittynyt: 09 Syys 2013, 11:54

Re: Äidille

Viesti Kirjoittaja joulupallo » 07 Joulu 2015, 22:50

Joka vuosi on minun ollut helppo keksiä äidilleni joululahjat, mutta tänä vuonna pää löi ihan tyhjää. Pitkien pohdintojen jälkeen päädyin hankkimaan hänelle kudotut tennarisukat sekä liput minulle ja hänelle teatteriesitykseen Kaikki äitini, Kaikki tyttäreni. Olen erittäin iloinen, että huomasin tämän teatteriesityksen, kertoo siis äidin ja tyttärien suhteista.

Avatar
rittie
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 814
Liittynyt: 09 Marras 2015, 20:54

Re: Äidille

Viesti Kirjoittaja rittie » 08 Joulu 2015, 08:27

joulupallo, kuulostaa todella hyvältä lahjalta! Paitsi että luin alkuun nopeasti ja luulin sinun hankkineen tennissukat.. :lol:

Avatar
Limetti
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 888
Liittynyt: 01 Loka 2009, 12:18

Re: Äidille

Viesti Kirjoittaja Limetti » 08 Joulu 2015, 14:53

Äitini saa tänä vuonna toivomansa ison kastehelmikulhon sekä neulomani pitsikaulahuivin.
Harkitsin myös museokorttia, pitää muistaa se ensi vuonna :)

Avatar
Konvehti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3498
Liittynyt: 04 Loka 2013, 12:28
Paikkakunta: Pk-seutu

Re: Äidille

Viesti Kirjoittaja Konvehti » 15 Joulu 2015, 10:55

Konvehti kirjoitti:
Konvehti kirjoitti:Ostin äidilleni, taas kerran, toivomansa kirjan. Lisäksi ostan karkkia. Minä äitinä haluan myös kirjoja - niihin on ihana uppoutua iltaisin juuri ennen nukahtamista pitkän päivän jälkeen ja hieman hengähtää.
Tämä on nyt täsmentynyt ja annan äidilleni kaksi Enni Mustosen kirjaa, toisen kovakantisen uutuuden ja toisen jonkin vanhemman kirjan pokkarina. Lisäksi dvd:n ja suklaata.
Eipäs mennytkään näin, vaan ostin pokkarin sijaan Kaari Utrion uutuuden Paperiprinssi.

Avatar
shara
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1803
Liittynyt: 22 Marras 2013, 15:36

Re: Äidille

Viesti Kirjoittaja shara » 15 Joulu 2015, 12:56

Äidille ostin kangaskassin, kun hän niitä aina käyttää. Kassissa on printti, jossa on hänen syntymävuotensa ja listattu tapahtumia, joita silloin on tapahtunut.

Avatar
Tiinu
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 77
Liittynyt: 13 Syys 2013, 16:33

Re: Äidille

Viesti Kirjoittaja Tiinu » 15 Joulu 2015, 17:36

shara kirjoitti:Äidille ostin kangaskassin, kun hän niitä aina käyttää. Kassissa on printti, jossa on hänen syntymävuotensa ja listattu tapahtumia, joita silloin on tapahtunut.

Vau shara! Äitini rakastaa historiaa, joten mistä tuollaisen keksit? Teitkö itse vai ihanko jossain on ollut myynnissä?

Avatar
shara
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1803
Liittynyt: 22 Marras 2013, 15:36

Re: Äidille

Viesti Kirjoittaja shara » 15 Joulu 2015, 17:56

Tiinu: Tilasin kassin http://www.pahis.fi/, se ei ole kauhean historiateemainen, mutta vähän.

Mesimarja
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 75
Liittynyt: 03 Heinä 2012, 23:21
Paikkakunta: Häme

Re: Äidille

Viesti Kirjoittaja Mesimarja » 21 Joulu 2015, 22:33

Tänä vuonna mennään mielikuvituksettomalla, mutta takuuvarmalla setillä: kirja & lempikonvehteja. Mietin pitäisikö keksiä lisäksi vielä jotain muuta... On vähän tylsä kombo, vaikkakin tykätty varmasti...

Avatar
Konvehti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3498
Liittynyt: 04 Loka 2013, 12:28
Paikkakunta: Pk-seutu

Re: Äidille

Viesti Kirjoittaja Konvehti » 05 Syys 2016, 11:46

Ostin äidilleni romaanin, jonka sanoi haluavansa. Lisäksi olen ostanut dvd:n. Lisäksi ostan vielä lähempänä joulua varmaan marmeladia.

Avatar
Taikaomena
Tonttu
Tonttu
Viestit: 134
Liittynyt: 31 Elo 2016, 18:18
Paikkakunta: Joensuu

Re: Äidille

Viesti Kirjoittaja Taikaomena » 08 Syys 2016, 22:23

Minä olen harkinnut äidilleni lahjaksi kylpylälahjakorttia. Hän on yrittäjä ja tekee usein pitkiä päiviä joten rentoutus voi tulla tarpeeseen. Jos saan veljeni kiristettyä osallistumaan kuluihin, niin aina parempi. :lol:

Äitini on niitä ihmisiä joille on haastavaa keksiä hyvää ja tarpeellista lahjaa, sillä hänellä tuntuu aina jo olevan kaikkea mitä tarvitsee. Nämä erilaiset lahjakortit ovat aina olleet hyvä lisä perinteisten konvehtirasioiden ja vastaavien ohella.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Lahjavinkit”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa