Ihan sairasta porukkaa..

Joulun ulkopuolista elämää.
Vastaa Viestiin
Avatar
Unico
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 2082
Liittynyt: 10 Marras 2007, 11:19

Re: Ihan sairasta porukkaa..

Viesti Kirjoittaja Unico » 17 Joulu 2015, 09:18

Hyvä sänky ja tyyny ja tilaa nukkua auttaa mua ja magneetti selkään juu huuhaata mut mä olen jotenkin vähemmän jäykkä sen kanssa. Ja huomaa eron vaikka ei uskoiskaan. Meillä vaan ei aina ole tota tilaa nukkua tänäkin aamuna laskennallista tilaa per lärvä oli 40senttiä. Kun aamujumista selvis päivä käynnistyi hyvin kun sai riittävät unet sopivaan aikaan. Ja lisää auttais riittävä lihas kunto mikä mulla ei ole kohillaan.

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Ihan sairasta porukkaa..

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 29 Joulu 2015, 18:58

:bum: :bum: :bum:
Nyt kun olen yrittänyt miehestäni pitää huolta niin en ole kerennyt itseäni ajatella ja sen kyllä nyt huomaa :oops:
Ihan järkyttävä alaselkä kipu, nivuskipu ja huono-olo :thud:
Kipulääkkeet eivät enää auta ja en kehtaa soittaa tohon meidän arvaus keskukseen kun ei ne mitään apua anna ja eipä sieltä kyllä edes lääkäri aikaa saa :oops:
:bum: :bum: :bum: :bum: :bum: :bum: :bum: :bum: :bum: :bum: :bum: :bum: :bum: :bum: :bum: :bum: :bum:

adventtityttö
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1092
Liittynyt: 20 Syys 2007, 00:22
Paikkakunta: Kainuu

Re: Ihan sairasta porukkaa..

Viesti Kirjoittaja adventtityttö » 07 Tammi 2016, 20:33

Verenpaineet meinaa heitellä... :oops:

Oon jo pidemmän aikaa aina miettinyt tuota korvien humputusta (tai siis korvissa kuuluu sydämen syke tms) ja tätä väsymystä yms. tiistaina töissä työkaveri mittasi verenpaineen, ja niin mittasin minäkin. HUPS!! Ihan hirveet lukemat!! 160/112 tai jotain oli luvut.. :oo Kävin ostaan itelle mittarin ja nyt on pari päivää mittailtu paineita.. eikä näytä mitenkään hyviltä, ainakaan välillä.. :oops: vein jo reumapolille paperilla noi arvot nähtäväksi ja pistin omasotessa työterveyshoitajalle viestiä ja pistin omasoteen arvot tth:n nähtäväksi.. saa nähdä mitä sieltä sanotaan.. :hmm:

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Ihan sairasta porukkaa..

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 07 Tammi 2016, 23:30

Onko sinulla kipuja tai stressiä ne nostaa paineita ja huonot unet, siis jos et ole nukkunut tarpeeksi mutta käy ihmeessä lääkärissä ja saisit nopeasti apua tuohon :hali:

adventtityttö
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1092
Liittynyt: 20 Syys 2007, 00:22
Paikkakunta: Kainuu

Re: Ihan sairasta porukkaa..

Viesti Kirjoittaja adventtityttö » 08 Tammi 2016, 20:55

^ ei oo kipuja, eikä kyllä stressiäkään kun on ollu pitkät viikonloput ja töissäkin löysempää.. Unet nyt on mitä on, mutta esim. keskiviikkona nukuin hyvin, ja silti arvot heitteli.. ei kuulunu vielä reumalta eikä työterveydestäkän mitään.. :roll: arvot on kyllä töissä ainakin koholla, vaikka tänäänkään en tehnyt muuta kun saneluja purin ja paperihommia, niin oli 138/110 arvot.. :shock:

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Ihan sairasta porukkaa..

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 08 Tammi 2016, 23:33

Oho, ei ole ihan kohillaan nuo paineet :hmm:
Käy ihmeessä lääkärissä :hali: Onko muuten ollut flunssaa :hmm:
Minulla tosiaan heittelee noi paineet kun on kovat kivut ja huonosti nukkunut niin sillä kysyin :peukku:
Ja onhan sitä muutakin jotka noi paineet nostaa mutta kannattaa käydä lääkärissä, älä katsele pitkään :laav:
tsemppiä :hali:

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Ihan sairasta porukkaa..

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 09 Tammi 2016, 19:41

Voi pihkura :slam:
Piti soittaa tänään lääkärille ja kysyä neuvoa mutta arvasihan sen että maksasta nämä oireet johtuvat :thud:
Jos syön mahani täyteen niin tunnin päästä sellainen maha kipu että oksat pois, hiottaakin kuin pientä porsasta :pig:
Maksa arvot tosiaan koholla ja jos vaan maksa on yhtään tulehtunut niin voi tulla ahtaat paikat sillä :oops: sillä noi masu kivut :shock:
Yritän siis kärvistellä ainakin maanantaihin ja sit lääkäriin tai sit tiistaihin kun on ne verikokeet :|
Pitää muistaa syödä vähemmän :lol:
Pihkura kun piti vielä tällänen tulla, eiköhän nuita vastoin käymisiä ole ollut jo meillä ihan riittävästi :bum: :bum:
Ei näköjään :hmm:
Selkäkin oli tänään kuin rautakanki pitkästä aikaa, en nimittäin saanut ottaa eilen sitä reumalääkettä ja en muitakaan särkylääkkeitä :slam: Ja sen nyt sitten huomaa :slam:

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Ihan sairasta porukkaa..

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 19 Tammi 2016, 22:36

Joopa joo, lisää kuraa niskaan :slam:
Tänään sitten kävin ortopedin juttusilla :peukku:
Eka tietysti röntgen lonkasta ja polvesta ja sitten lääkärin tykö.
Nivelrikkohan se sitten löytyi lonkasta ja polvesta :thud:
Että tälläistä tällä kertaa, eipähän tarvitse miettiä miksi polvi vihoittelee :slam:
Lonkka ollut vielä onneksi vähä oireisempi mutta katsotaan nyt sitten miten kauan :hmm:
Jospa ne nyt Tk:n lääkäritkin ottaisivat minut tosissaan tuon polven suhteen :roll:
Että kipeä on polvi välillä että en kuvittele mitään :oops:
Noh, ei kun vaan päivä kerrallaan :peukku:
Vanhuus ei tule yksinään :shock:

Avatar
Unico
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 2082
Liittynyt: 10 Marras 2007, 11:19

Re: Ihan sairasta porukkaa..

Viesti Kirjoittaja Unico » 29 Tammi 2016, 09:23

Mut kaatoi räkätauti sänkyyn. Onpahan onneksi kirjoja kirjastosta. Ja vapaa päivä.

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Ihan sairasta porukkaa..

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 06 Helmi 2016, 17:29

Unico, joko tauti helpottanut :hali:
Minua ottaa pattiin kun tuo nilkka ja jalkapohja ei rupea paranemaan, kiva könkätä eteenpäin :bum: :bum:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa