Ihan sairasta porukkaa..

Joulun ulkopuolista elämää.
Vastaa Viestiin
Avatar
Unico
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 2082
Liittynyt: 10 Marras 2007, 11:19

Re: Ihan sairasta porukkaa..

Viesti Kirjoittaja Unico » 13 Helmi 2016, 18:00

Juu helpotti. Vapaiden lisäksi otti pari saikkupäivää et pääsi jaloilleen.

Avatar
shara
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1803
Liittynyt: 22 Marras 2013, 15:36

Re: Ihan sairasta porukkaa..

Viesti Kirjoittaja shara » 14 Helmi 2016, 15:44

Mulla on joku ihme paise niskassa. :hmm: Tuli alkuviikosta ja olikin muuten aika iso ja pirun kipeä! Kävin tk:ssakin torstaina sitä näyttämässä, kun oli niin kipeä ettei pää kääntynyt. Sain ohjeeksi laittaa Bacibactia siihen ja sitä olenkin lätrännyt ja nyt paise on alkanut kutistua. :peukku: Ehkä se tuosta kuivuu kasaan itsekseen eikä sitä tarvitse puhkaista...

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Ihan sairasta porukkaa..

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 14 Helmi 2016, 15:53

Shara, toivottavasti toi patti paranee :hali:
Minulle tuli ganglio käteen ja kauhulla odotan tiistaita :oops: silloin on aika lääkärille ja yrittäävät puhkaista sitä silloin :shock:

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Ihan sairasta porukkaa..

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 05 Maalis 2016, 12:57

Ganglion tyhjennys onnistui hyvin :peukku:

Mutta voi pihkura, toissa päivänä kuului kauhea rusahdus leukanivelestä ja nyt se ihan karmean kipeä :shock:
Suuta ei meinaa saada auki välillä :slam:

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Ihan sairasta porukkaa..

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 16 Maalis 2016, 18:52

Leuka onneksi parantui itsestään mutta
nyt on taas kuumetta 38 ja selkä todella kipeä, ei tästä tule mitään :thud:
Reseptiäkään ei taaskaan uusineet ja ei enää jaksa ruikuttaa, ei jaksa enää edes soittaa reumahoitajallekkaan koska ei sekään kuuntele.
Alkaa olla kaiken suhteen voimaton olo :oops:

adventtityttö
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1092
Liittynyt: 20 Syys 2007, 00:22
Paikkakunta: Kainuu

Re: Ihan sairasta porukkaa..

Viesti Kirjoittaja adventtityttö » 16 Maalis 2016, 19:49

Voi ei tonttu76. :( mä en ymmärrä tk:n ja keskussairaalan hoitohenkilökunnan aivoituksia jos he eivät uusi lääkkeitä (siis jos lääkitys on mitoitettu oikein ja uusitaan vasta kun se "käyttöraja" on justiisa).. tai sitten ei reumahoitaja käyttäydy niin kuin pitäisi.. :( Vaihda oikeasti hoitavaa tahoa, jos ei toimi.. Nykyään kun voi itse päättää missä haluaa sen hoidon saavan..

Itsellä meinaa kurkkuun koskea. :( ja polvi turpoilee.. su-ma pitäis pistää biologinen, mutta en eilen saanu sitä tilattua, kun e-reseptikeskus ja kanta oli kaatunu.. tänää en sitten käyny tilaan, kun ei ollu asiaa siihen apteekkiin päin mitä käytän..

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Ihan sairasta porukkaa..

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 16 Maalis 2016, 20:43

Adventtityttö :hali: ja paranemisia :laav:

Ei oikein tuota vaihtoakaan jaksa ajatella ja kun tämä on niin pieni tuppu kylä että muita lääkäri palveluja ei ole :oops:
Tuohon vaan pitää tyytyä :cry:
Niin ja tuo kuume juttu on kyllä kummallinen :hmm: välillä ei kerkeä edes kissaakaan sanoa kun eka paleltaa niin että hampaat kalisee, sitten hurrauttaa hien päälle että paita on märkänä ja sitten taas paleltaa että ei kerkeä hiki edes kuivua :hmm: :oops:

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Ihan sairasta porukkaa..

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 17 Maalis 2016, 18:41

Joopa joo, eivät uusineet tänäänkään reseptiä :thud:
Eilen söin viimeisen vahvan kipu lääkkeen ja se on sellainen lääke jota ei saisi lopettaa ihan niin vain :shock:
Eli nyt on sitten vieroitus oireet päällä :oops: ja selkäsärky ihan hirveä :thud: :thud:
Mihinkähän tuosta asiasta voi valittaa :hmm:
Päivystyksessä eivät voi uusia reseptejä, mies soitti jo sinne ja kysyi. Minä en jaksa nimittäin enää soittaa mihinkään :oops:

adventtityttö
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1092
Liittynyt: 20 Syys 2007, 00:22
Paikkakunta: Kainuu

Re: Ihan sairasta porukkaa..

Viesti Kirjoittaja adventtityttö » 17 Maalis 2016, 19:40

Potilasasiamiehellehän se pitää valittaa.. tai ylemmälle lääkärille / taholle.

En ymmärrä tosiaan miks ei uusita, jos on vielä sellaset lääkkeet mitä ei noin vaan saa lopettaa.. :( oikeesti on kyllä huonolla tolalla kivun hoito jos noin tekevät.. se on sun sitten ambulanssilla mentävä päivystykseen, että jotain tapahtuu. ei ne voi sieltä käännyttää, jos ei tolpillaan pysy ja kivut on helvetilliset.. sehän on heitteillejättö..

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Ihan sairasta porukkaa..

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 17 Maalis 2016, 21:33

Adventtityttö :hali:

Joo, pitää yrittää jaksaa ensiviikolla tehdä valitus tuosta asiasta :oops:
Kävin mä tänään mun s.hoitajan luona jo sanomassa tästä asiasta ja hän lupasi seuraavassa kokouksessa ottaa asian esille, en tiedä sitten muistaako sit koko asiaa :slam: Ihme että otti vastaan vaikka ei ollut aikaa varattuna, kävelin vain sisälle :oops:
Olevinaan lääkäri ei kerennyt reseptiä uusia mutta tässä on ollut kolme päivää uusia tuota reseptiä :thud:
Hermot on vain tosi kireällä kun ei saa apua ja koskee :oops:
Ja tosiaan tämä ei ollut ensimmäinen kerta ja aikaisemmin kun kävin hoitajalle tästä asiasta huomauttamassa niin hän oli kirjoittanut minun epikriisiin kaikkea kakkaa minusta, sellaista mitä en missään tapauksessa sanonut tai tehnyt silloin (esim olin kuulema paiskonut ovia ja kiroillut) :hmm: Olisi kyllä tehnyt mieli tehdä noin :bum:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa