Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Joulun ulkopuolista elämää.
Vastaa Viestiin
Avatar
Unico
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 2082
Liittynyt: 10 Marras 2007, 11:19

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja Unico » 17 Huhti 2016, 00:23

Päivystyksessä väsyttäis kyllä. Muksu riehunut illalla ja oli kipeä kun kotiin pääsin niin eikun päivystykseen viettämään yötä et onko joku paikka rikki.

Avatar
Konvehti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3498
Liittynyt: 04 Loka 2013, 12:28
Paikkakunta: Pk-seutu

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja Konvehti » 18 Huhti 2016, 13:40

tonttu76 kirjoitti::bum: :bum:
kylläpä nyt ottaa päähän :oops:
Se että miten tuo mies on Äidissään kiinni, puhuu asioitaan nykyään enemmän hänelle kuin minulle.
...
Tsemiä! Kyllä sinun pitäisi olla miehesi ykkösnainen, jos/kun kerran yhdessä olette. Ihmissuhteet eivät koskaan ole helppoja...

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 18 Huhti 2016, 21:39

Konvehti :hali: , niin minäkin luulin mutta ei se näköjään ole niin :oops:
Itsellä mieliala heittää nykyään laidasta laitaan vaikka pitäisi olla iloinen että mies on nyt tervehtynyt :oops:
Kävelee jo enemmän kyynärsauvojen kanssa kuin rollaattorilla :laav:
Olen yrittänyt päästä juttelemaan mutta ei ole aikoja tuolla mielenterveyspuolella :oops: :slam:

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 07 Syys 2016, 21:32

:bum: :bum:
kyllä nyt ottaa päähän ja urakalla :slam:
Mä niin inhoan kaksinaamaisia ihmisiä ja inhottava nyt huomata vasta että töissä on työkaveri sellainen :slam:
Naaman edessä on niin mukavaa ja kehuu koko ajan ja yms mutta sitten pomolle puhuu kaikkea muuta :bum: :bum:
Tänään myös tämä samainen henkilö sitten sanoi päin näköä että jos tekee omasta vapaasta tahdosta ylitöitä niin niistä ei kerry vapaata :hmm: :slam:
Nuokin ylityöt oli viellä tämän henkilön kuullen pomon kanssa sovittu että saan vaapana ylityö tunnit :slam:
Että tämmönen tämä minun "mukava" työ paikka :bum: :bum:

Avatar
Konvehti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3498
Liittynyt: 04 Loka 2013, 12:28
Paikkakunta: Pk-seutu

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja Konvehti » 08 Syys 2016, 09:36

tonttu76 :hali: Tuo ei-niin-kiva työkaveri ei siis ole esimiesasemassa? Silloinhan ei ole mitään väliä mitä hän nurisee ylitöistä ja vapaista?

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 08 Syys 2016, 20:51

Konvehti :hali: ei onneksi ole mutta ei se kivalta tuntunut noi nurinat ja aikaisemmin ollut ihan toinen ääni kellossa :oops:
ja niin, olen kuulema valehtelija :shock:

Avatar
Konvehti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3498
Liittynyt: 04 Loka 2013, 12:28
Paikkakunta: Pk-seutu

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja Konvehti » 09 Syys 2016, 09:42

tonttu76: eipä tosiaan ole kiva työkaveri! Kamalaa! Ihan kuin olisi kateellinen jostain sinulle... Tai sitten hänellä vain on huono luonne... Tsemiä!

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 09 Syys 2016, 23:18

Konvehti :hali:

adventtityttö
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1092
Liittynyt: 20 Syys 2007, 00:22
Paikkakunta: Kainuu

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja adventtityttö » 10 Syys 2016, 10:05

Tsemit tonttu76! :hali:

Mä niin tiedän tuollasen kaksinaamaisuuden.. itsekin edellisissä töissä oon sellasta kohdannut. :( Edellisestä virasta hyppäsin yrittäjäksi just aika tarkalleen työpaikkakiusaamisen vuoksi. :( ei mun pää sellasta kestänyt ja esimies vaan hyssytteli asiaa.. Esim. oli sovittu kesän lomista suunnilleen jo talvella kun palasin äippälomalta, kun varattiin matka jo talvella, asia silloin sopi kaikille, kas kun loma-aika lähestyi ei enää sopinutkaan yhdelle.. :roll: Samoin se, että tein vain päivätyötä (kuten se olikin yleensä, harvoja poikkeuksia) koska oli pieni lapsi, asuttiin 40km työpaikasta ja oli yksi auto.. yhtäkkiä se ei yhdelle työkaverille muka passannutkaan (kun joutui toisen kanssa työkeikalle äkillisesti, kun mulla a) ei ollut autoa b) en pystynyt jäämään pidempään just tuon a:n vuoksi ja siksi että en olisi päässyt sitten kotiin mitenkään ja kuitenkin lapsi oisi pitänyt hakea hoidosta yms yms.. Kivan syyttelypalaverin jouduin kuuntelemaan itku kurkussa tuon vuoksi ja sitten soitinkin työterveyshuoltoon ja itkin sinne, että mä en jaksa.. :cry: noh, tuosta muutaman kuukauden päästä irtisanouduin ja tämä yksi jopa kehtasi kysyä etten vaan sen takia irtisanoutunut.. :roll: no shit sherlovk, mitäpä luulisit!! tuosta sitten myöhemmin myös toinen työkaveri irtisanoi itsensä (puolen vuoden sisään) saman takia ja sitten alkoi vissiin muutkin nähdä käytöksen yms.. mutta tää kiusaaja on yhä siellä töissä ja sen ympäriltä työkaverit vaihtuu vuoden välein.. :roll: Eli esimies ei edelleen tee asian suhteen mitään..

Mutta nyt mulla on ihana työ ja työkaeverit!! :laav:

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 10 Syys 2016, 12:56

Adventtityttö :hali:

Ihmeellisiä todellakin tollaset kaksinaamaiset työkaverit :hmm: ja niitä ei todellakaan jaksa kattoa, en ainakaan minä :oops:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa