Lahja kumppanille

Täällä voit jakaa niin käsityöohjeita kuin neuvoja siitä, mitä kannattaa ostaa 1- tai 10 vuotiaalle kummipojalle/tytölle joululahjaksi, tai sille kummin serkun kaimalle, mummoja unohtamatta.
Vastaa Viestiin
Avatar
rittie
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 814
Liittynyt: 09 Marras 2015, 20:54

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja rittie » 13 Kesä 2016, 01:00

Viime vuonna emme ostaneet toisillemme mitään, sillä oli yhteisesti sovittua, että aikuisten kesken ei lahjota. Tänä vuonna ehdotin miehellle, josko antaisimme lahjat, joista on hyötyä molemmille. Niinpä ajattelin hankkia lahjakortin hemmotteluviikonlopulle ilman lapsia. :see:

tonzu
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 5
Liittynyt: 31 Elo 2016, 21:17

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja tonzu » 12 Syys 2016, 16:22

Suurin osa täällä on kertonut mitä ostaa miehelle lahjaksi, mutta näin miehenä kaipaisin kipeästi apua mitä avovaimolle lahjaksi. Vuosien aikana tuntuu että lähes kaikkea on jo kertynyt ja ideat on vähissä :/ Mitä te arvon nais tonttuilijat täällä haluaisitte puolisoltanne lahjaksi, jos vaikka saisin jotain ideoita siitä? :) Olemme molemmat 24v. Koruja ei kannata enää ostaa, töissä ei voi käyttää ja ennestään jo paljon. Lahjakortit olisi helppo vaihtoehto mutta mielestäni vähän tylsä? Onko tänä jouluna tulossa jotain uutta ja hienoa mitä kaikki naiset halajaa? :D auttakaa :oo

Avatar
Lauralea
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 369
Liittynyt: 09 Syys 2013, 15:07
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja Lauralea » 12 Syys 2016, 16:35

Voi kun mun mies antaiskin lahjakortteja! ..mutta sekin ajattelee että ne on tylsiä.. lahjakortinkin voi paketoida persoonallisesti, vaikka piilottaa suklaarasiaan/levyyn tms. Tälleen annettuina ja saatuna ne tuntuvat hauskemmilta kuin perinteisessä kuoressa.

Olen saanut puhelinta, toivomaani kirjaa, suklaata.. huiveja olen toivonut monena jouluna, mutten ole saanut :|
Tuo ritten lahjaidea, yhteinen hemmotteluloma, kuulostaa mahtavalle! :peukku:

kuusipuu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4984
Liittynyt: 18 Syys 2007, 12:42

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja kuusipuu » 12 Syys 2016, 20:11

...................................

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 12 Syys 2016, 20:24

Tonzu, Olen samoilla linjoilla kuin lauralea, hemmottelu juttu teille kahdelle, joku ihana lahjakortti piilotettuna esim suklaa rasiaan ja kysellä vaivihkaa mitä puoliso tarvitsee, esim jotain harrastukseen liittyvää :laav:

Avatar
Unico
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 2082
Liittynyt: 10 Marras 2007, 11:19

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja Unico » 12 Syys 2016, 20:55

Jotain mistä pitää. Meillä oli keskinäinen vitsi joka jouluinen lego paketti. Koska yhtenä vuotena jäi kalenteri saamatta kun ei muka halunnut. Mä olen saanut Star wars kamaa kun ollut suosikki leffoja mm jedi kylpytakki. Tai jos ihan kahdestaan mun joku yhteinen reissu ja siihen viittaavaa.

Avatar
Konvehti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3498
Liittynyt: 04 Loka 2013, 12:28
Paikkakunta: Pk-seutu

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja Konvehti » 13 Syys 2016, 10:50

Komppaan Kuusipuuta tuosta kirjalahjasta. Kirjoja löytyy niin moneen makuun, että ehkä siitä löytyisi jotain lahjaideaa. Tai sitten jokin kiva dvd. Tai sitten pieni hemmottelumatka (vaikka Ruotsin risteily).

tonzu
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 5
Liittynyt: 31 Elo 2016, 21:17

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja tonzu » 13 Syys 2016, 19:01

Kiitos kaikille auttaneille! Tuo hemmottelupaketti/ lahjakortti meille kahdelle voisikin olla ihan hyvä idea, saa kahden keskistä aikaa ja irtioton arjesta :) kirja olsii perinteinen lahjaidea muttei toimi meillä, kumpikaan ei juurikaan lue ( paitsi aku ankat :lol: ) lisää ideoitakin otetaan vastaan mutta näillä on hyvä lähteä liikkeelle :)
Siskolle jo lahjan hankkinut, taiteellinen ja tykkää paljon piirtää/maalata niin tuo http://www.coolstuff.fi/Scratch-Night-View toivottavasti on mieluisa, itsestäni ainakin aika hauska :) muutenkin tuolta sivulta löytyy kaikkea kivaa ja erilaista plus varmat toimitukset :)

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 13 Syys 2016, 19:05

Tonzu, kävin kurkkaa tuota sinun ehdottamaa sivustoa ja tuo kuva juttu on kiva (eikä ole pahan kallis :oops: )
Ja siellä on näköjään paljon kaikkea kivaa :peukku:

Avatar
Konvehti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3498
Liittynyt: 04 Loka 2013, 12:28
Paikkakunta: Pk-seutu

Re: Lahja kumppanille

Viesti Kirjoittaja Konvehti » 14 Syys 2016, 08:50

tonttu76 kirjoitti:Tonzu, kävin kurkkaa tuota sinun ehdottamaa sivustoa ja tuo kuva juttu on kiva (eikä ole pahan kallis :oops: )
Ja siellä on näköjään paljon kaikkea kivaa :peukku:
Sivustolla oleva popcorn-kone kiinnostaa minua. Olen nähnyt sen muuallakin mutta en ole ostanut, kun mietityttää minne se mahtuisi...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Lahjavinkit”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa