Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Joulun ulkopuolista elämää.
Vastaa Viestiin
adventtityttö
Joulumuorin aputonttu
Joulumuorin aputonttu
Viestit: 1092
Liittynyt: 20 Syys 2007, 00:22
Paikkakunta: Kainuu

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja adventtityttö » 05 Huhti 2017, 20:23

Niinpä. tsemppiä kuusipuu! :hali:


Onneksi päästään täältä pois, toukokuun lopussa muutto, on valmis tai ei.. Talo siis..

Naapurirapun tyttö on ollut aika ongelmallinen tapaus koko sen ajan kun tässä talossa asunut (olen tainnut useamman kerran samaisesta valittaa).. useamman kerran ollu katkolla leikkimiset meidän lapsen kanssa.. Tänään tuli lopullinen niitti... Neidillä ulkonaoloaikaa vajaa tunti ennen syömistä ja saunaa.. Soitin 3 kertaa ja käskin kotiin.. Sanoi joka kerta että joo joo tulen heti.. Noh ei tullut, saunavuoro meni sivu suun (toiselta naapurilta saatiin sauna-aika). Sitten tämä toinen naapuri soittaa, että lapset laskee metsäpolulle päin mäkeä selkä alamäkeen päin.. :shock: :mad: siis metsässä ja kun tietää miten liukasta siellä on ja ettei jarruttaminen ihan onnistu kun ei näe mihin päin menee.. Piti mennä sitte pitämään pieni puhuttelu.. Nimittäin tämä naapurin tyttö ei tehny ekaa kertaa sitä, että komentaa ja päsmäröi mitä tekevät ja miten tekee yms. oli ilmeisesti siis huutanut ja "uhkailllut" meidänkin tytölle ettei saa lähteä ja että ei tartte äitiä totella yms.. Hieman olin raivona, tuo omakin taisi nähdä aika kaukaa mun ilmeen ja lähti suosiolla kotiin päin jo enenn kuin aloitin paasaamisen tälle naapurin tytölle..

Valitettavasti tuo naapurin tytön käytös johtuu kyllä kotioloista.. on "raukka" 3v pikkuveljelleen vahtina ulkoa yms, kun oma äiti ei viitsi olla vahtimassa ja katsomassa perään.. ja siis tämä lapsi oli 4v kun itse alkoi kulkemaan ulkona yksin ilman valvontaa.. :roll:

Ja siis en puolustele tuota omaa lastani, kyllä se osaa myös uhmata ja olla tottelematon, valitettavasti vaikutteita saa tuos'ta toisesta aika reippaasti eikä sitten uskalla uhmata isompaa "kaveria"... Eli eräänlaisen kiusaamisen kohteenakin oli.. *huokaus*

Avatar
JapeTonttu
Yli-Tonttu
Yli-Tonttu
Viestit: 865
Liittynyt: 07 Loka 2015, 21:43
Paikkakunta: Ylöjärvi
Viesti:

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja JapeTonttu » 19 Helmi 2018, 10:37

Olen iloinen siitä, että sain vihdoinkin lähdettyä työpaikastani, jossa tuntuin olevani vankina. Mutta kyllä ärsyttää, turhauttaa ja vituttaa työttömyys. Ei sillä, rahaa saan liitolta ja säästöjä on hyvin, mutta kun en saa mitään aikaan näin yksin kotona ollessa. Haluaisin saada jotain sisältöä, kannustavaa ja innostuvaa juttua elämääni. Harmittaa suuresti myös se, että kun nyt olen työttömänä niin en ole avannutkaan kalenteriani ja niinhän siinä kävi, että eiliset tärkeät improtreenit oli kokonaan jäänyt minulta väliin kun kirjaimiellisesti unohdin ne. Tämä n semonen kerran kuussa oleva improkurssi ja myös tammikuun harkat oli meikältä unohtunut. 50 e lähs kurssista maksoin, joten kyllä V*****aa kun kahet kerrat olen unohtanut. Maaliskuussa on vielä reenit ja huhtikuussa kahet treenit, joissa toisessa on myös näytös. Kyllä nyt täytyy koittaa tsempata. Työkkäri laittoi minulle paikkoja mihin kuuluu hakea ja yhdessä haastattelusa kävin, mutta itse paikka minua ei innostanut. Tavallaan hirvittää, että jos saankin sen paikan niin se täytyy ottaa vastaan, vaiikkei se minua oikeastaan edes innostakkaan. Monia muitakin paikkoja olen hakenut, mutta ne vastailevat hitaammin. Esim Ikeasta he vastasivat että he tekevät päätöksensä vasta kuuakuden kulttua. Saa nähä miten käy. Onneksi on kissa, jota voi halata ja jolle purkaa ne pahimmat murheet, eikä hän tuomitse vaan kuuntelee kaiken mitä on mielen ja sydämen päällä.

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 28 Elo 2018, 21:46

:bum: :bum: miehen kanssa ollut nyt pitemmän aikaa hirveää vääntöä ja riitaa :slam:
Joka kohdassa purnaa vastaan mitä ehdotan ja yritän helpottaa itseäni :thud:

Avatar
Katikki
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3249
Liittynyt: 30 Syys 2014, 19:30

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja Katikki » 28 Elo 2018, 21:47

Olisko rempasta stressiä?... Koeta jaksaa, välillä menee sit taas paremmin :hali:

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 28 Elo 2018, 21:50

Katikki, kiitos :hali: jospa taas joskus olisi paremmin :cry:

Avatar
Konvehti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3498
Liittynyt: 04 Loka 2013, 12:28
Paikkakunta: Pk-seutu

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja Konvehti » 29 Elo 2018, 13:48

tonttu76 :hali:

Toivottavasti pian menee taas paremmin.

Itsellä noussut surun lisäksi katkeruus siitä, että äiti kuoli. Miksi juuri hänen piti kuolla (eikä esim. miehen vanhempien, joista ei ole ollut kuin harmia :oops: )... Mutta tämäkin tunne kuuluu lukemani mukaan suruprosessiin...

Avatar
Katikki
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3249
Liittynyt: 30 Syys 2014, 19:30

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja Katikki » 29 Elo 2018, 14:57

Konvehti, näin se menee :hali: Tuo koko juttu meni teillä niin nopeasti että tunteet ei ehtineet mukaan, meillä ehdittiin niin monta kuukautta työstää kaikkia fiiliksiä että lopulta oli vain ikävä ja helpotus. Kyllä nää helpottaa ajan mittaan, vaikka onkin nyt varmaan kaukainen ajatus vielä :laav:

Avatar
Konvehti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3498
Liittynyt: 04 Loka 2013, 12:28
Paikkakunta: Pk-seutu

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja Konvehti » 30 Elo 2018, 09:33

Katikki :hali:

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 30 Elo 2018, 12:33

Konvehti :hali: olen samaa mieltä katikin kanssa :laav:

Avatar
Konvehti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3498
Liittynyt: 04 Loka 2013, 12:28
Paikkakunta: Pk-seutu

Re: Nyt ketuttaa!!! Pura tänne, kun tekisi mieli polkea jalkaa ja kirkua kovaa..

Viesti Kirjoittaja Konvehti » 30 Elo 2018, 12:40

tonttu76 :hali:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa