Palstan 11-vuotissynttärit!

Tunnelmallisten joulukeskusteluiden kotipesä.
Vastaa Viestiin
Avatar
Katikki
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3249
Liittynyt: 30 Syys 2014, 19:30

Palstan 11-vuotissynttärit!

Viesti Kirjoittaja Katikki » 12 Syys 2018, 06:00

Ylläpito älysi vähän myöhään :oops: tarkistaa palstan perustamispäivän, joka oli aivan hetki sitten eli 28.8.2007 :gaggu:

Onnea siis kaikille, 11 vuotta on keskustelufoorumille kunnioitettava ikä! :hali: Tässä ajassa on lapsia tullut, vauvoista on tullut koululaisia, koululaisista nuoria aikuisia, vanhaa sukupolvea poistunut kuvioista, työpaikkoja vaihtunut... ja on valmisteltu porukalla yksitoista joulua!! :jees:

Alkuperäisiä jouluttajiakin taitaa olla mukana vielä joitakin :hei: koska mihinpä se jouluttaminen ihmisestä lähtisi? :woohoo:

Kerro tässä alla, kauanko olet ollut mukana ja mikä on elämässäsi ja joulussasi muuttunut tällä aikaa? :inlaav:

Itse olen nyt viidettä joulunalusaikaa viettämässä täällä, tänä aikana yksi lapsistani on muuttanut ulkomaille, itse asuin yhden syksyn Bratislavassa työkomennuksella ja anoppini nukkui pois vuosi sitten, mutta muilta osin ei suurempia muutoksia. Koko porukka viettää meillä joulua tänäkin vuonna :laav:

jokin
Tonttuoppilas
Tonttuoppilas
Viestit: 96
Liittynyt: 27 Elo 2014, 11:34

Re: Palstan 11-vuotissynttärit!

Viesti Kirjoittaja jokin » 12 Syys 2018, 09:57

Toista joulualusainaa täällä rekisteröityneenä, muistaakseni. Seurannut ja lukenut olen ainakin kolmena vuotena ilman rekisteröitymistä. Näihin vuosiin on mahtunut neljän jälkeläisen syntymä, nyt lokakuussa lapsiluku täyttyy toistaiseksi viidennen syntymän johdosta. Neljä poikaa ja tytär, isoimmat jo ymmärtävät joulun ja sen tunnelman päälle :inlaav:

Vuosien aikana on tapahtunut myöskin muutto Meri-Lapista Kuopioon ja tänne jäämme, oikein viihtyisä kaupunki sekä paikka jossa asumme. Vuosi sitten muutimme paritaloon, ja pääsee kunnolla lasten kanssa touhuilemaan kaikkea mitä kerrostalossa asuissa ei voinut.

Tuleva joulu on ainutlaatuinen sillä, että vaimokin on kotosalla(kolme joulua taa'päin viimeksi) kun äitiyslomalle juuri jäi, joten yhdessä pääsemme suunnittelemaan joulua ja jotain uutta omaa perinnettäkin aloittelemaan.

Törmäillään täällä palstalla! :hei:

Avatar
Katikki
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3249
Liittynyt: 30 Syys 2014, 19:30

Re: Palstan 11-vuotissynttärit!

Viesti Kirjoittaja Katikki » 12 Syys 2018, 10:08

Hei jokin :hei: Kuulostaapa elämänmakuiselta joulunalusajalta! Juuri tuon ikäiset lapset on niin parhaita joulutouhuilijoita, kun koko joulu on vielä yhtä salaperäistä seikkailua :laav:

kuusipuu
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4984
Liittynyt: 18 Syys 2007, 12:42

Re: Palstan 11-vuotissynttärit!

Viesti Kirjoittaja kuusipuu » 12 Syys 2018, 10:24

................................

Avatar
Katikki
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3249
Liittynyt: 30 Syys 2014, 19:30

Re: Palstan 11-vuotissynttärit!

Viesti Kirjoittaja Katikki » 12 Syys 2018, 10:41

Hei Kuusipuu, oikeassapa olet! Kävinkin jo tuolla korjaamassa joulujen määrän, eli 12. Joulu on nyt työn alla tällä ihanalla porukalla! :laav: :peukku:

Avatar
Joulutähti
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 2627
Liittynyt: 24 Elo 2007, 07:06

Re: Palstan 11-vuotissynttärit!

Viesti Kirjoittaja Joulutähti » 12 Syys 2018, 10:56

Tämä alusta (tai mikä tämä nyt onkaan...) taisi tulla käyttöön 2007 mutta Joulun taikaa -palsta toimi sitä ennen toisella alustalla. Itse olen sinne vanhalle kirjautunut syksyllä 2006. Joulumuori osaisi varmaankin paremmin kertoa. Jos muistan oikein, oli Kuusipuukin siellä vanhalla palstalla jo mukana...?

Avatar
Katikki
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 3249
Liittynyt: 30 Syys 2014, 19:30

Re: Palstan 11-vuotissynttärit!

Viesti Kirjoittaja Katikki » 12 Syys 2018, 11:10

Olispa kiva kuulla, mistä tämä kaikki oikein lähti! :see:

Avatar
tonttu76
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 4536
Liittynyt: 25 Syys 2015, 13:43
Paikkakunta: Pohjois-savo

Re: Palstan 11-vuotissynttärit!

Viesti Kirjoittaja tonttu76 » 12 Syys 2018, 11:49

Muistaakseni liityin tälle palstalle syksyllä 2015 :hei:

Joulu on ollut minulle tärkeä jo pienestä pitäen, johtuu varmaan siitä että olen Joulukuussa syntynyt :lol:
Näihin jouluhin mahtuu monenlaista tapahtumia kun olen ollut tällä palstalla, osa huononpaa ja osa parempaa.
Parempiin kuuluu esim se että olen saanut oman Joulun suunnitella jo muutamana jouluna :see: ei tosiaan tarvitse aikatauluttaa ja matkustaa, vaan saa olla niinkuin itse halua :laav:
Meidän perheeseen kuuluu minun lisäksi, mies ja kaksi koiraa , toinen reilu 15 v ja toinen n 3.5 kuukautta :inlaav:
Asumme Pienessä mökissä Kuopiosta n 60 km:ä itään päin ja mökkimme ostimme vuosi sitten, täällä on hyvä olla ja nauttia luonnon rauhasta :syksy:

Ihanaa kun tämä palsta jatkui :laav: ja oikein paljon onnea palstalle :gaggu:

Avatar
Anewielh
Joulupukin aputonttu
Joulupukin aputonttu
Viestit: 5163
Liittynyt: 10 Huhti 2010, 19:13
Viesti:

Re: Palstan 11-vuotissynttärit!

Viesti Kirjoittaja Anewielh » 12 Syys 2018, 12:43

Onnea palstalle! :jee:

Minä olen roikkunut matkassa keväästä 2010. Tällä välin olen ehtinyt muuttaa kahdesti, kissoja on yhden sijaan neljä, olen opiskellut ja valmistunut, perustanut yrityksen ja äsken juuri ajattelin sitä, miten alkuaikoina olen viettänyt täällä aikaa läppärillä istuen mutta nykyisin selaan palstaa lähinnä puhelimella :mrgreen:

Avatar
miimuski
Vanhempi Tonttu
Vanhempi Tonttu
Viestit: 483
Liittynyt: 07 Marras 2011, 11:40
Paikkakunta: Iittala/Hämeenlinna

Re: Palstan 11-vuotissynttärit!

Viesti Kirjoittaja miimuski » 12 Syys 2018, 12:54

Olen ollut täällä mukana marraskuussa 7vuotta. Silloin asuimme omassa rivitalo kaksiossa ja olin vielä kihloissa mieheni kanssa. Meillä oli silloin 3vtyttö ja 1v poika sekä kaksi saksanpaimenkoiraa.

Näiden vuosien aikana olemme muuttaneet isompaan asuntoo ja olimme kahden asunnon loukussa muutaman vuoden kun ei meinattu millään saada myytyä sitä rivaria. Muutimme toistamiseen tän vuoden tammikuussa. Menimme naimisiin 2013. Toinen koiristamme kuoli marraskuussa 2015. Tyttömme on jo 10 ja silloinen 1v poika täyttää loppukuusta 8v. Lisäksi lapsia on tullut vielä 3 lisää. Opiskelin itselleni myös ammatin tänä aikana.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Joulukeskustelu”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa